Miksi hevarit käyttää aina mustaa väriä, pääkalloja, kiroilua ja p*runpäänyrkkejä tunnuksinaan?
Olen tätä ihmetellyt aina. Mitä mageeta näissä muka on?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta musiikkimakuni lähti tuosta kyllä sitten kehittymään aika nopeasti, päätyen jo vuosien saatossa aika pian hienosävyiseen klassiseen musiikkiin, kunhan pahin ja kapina meni ohi.
Christopher Lee joka oli näyttelijän lisäksi oopperalaulaja sanoi että tykkää metallimusiikista koska se on lähimpänä oopperaa kaikista genreistä. Kummallista että et itsetituleeraamana kultturellina tuota tiennyt.
Ettei vain kohdallasi käynyt niin että et kuuntele klassista siksi että aidosti pidät musiikista vaan kuuntelet sitä siksi että voisit haistella omia pierujasi asiasta?
Tämän takia metallipäihin uppoaa usein myös se klassinen niin hyvin. Metalliooppera taasen on kauneinta mitä olen koskaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Jos jo pelkkä tyypillinen hevimusiikki nostaa karvat noin kovasti pystyyn, niin mikähän olisi ap:n kaltaisten henkilöiden mielipide vaikka industrialista tai goottirockista. 😁
Saatanastahan näissäkin on tietenkin kysymys. 😉
Tottakai näissä on saatanasta kyse. Hevarit ihannoivat saatanaa, koska eivät tajua sen olevan oikeasti olemassa ja viedä heidät mukanaan sinne heidän ihannoimaansa hellliin.
"My name is Lucifer please take my hand".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jo pelkkä tyypillinen hevimusiikki nostaa karvat noin kovasti pystyyn, niin mikähän olisi ap:n kaltaisten henkilöiden mielipide vaikka industrialista tai goottirockista. 😁
Tottakai näissä on saatanasta kyse. Hevarit ihannoivat saatanaa, koska eivät tajua sen olevan oikeasti olemassa ja viedä heidät mukanaan sinne heidän ihannoimaansa hellliin.
Arvasinkin, että olet uskovainen ;) Taidat sekoittaa nyt aika monta genreä keskenään, black metal on oma tyylilajinsa jota en ole koskaan sietänyt. Doom, trash, groove ja progemetalli taas kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hevari pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, useimmiten valkoista ja beigeä. Kieltämättä erotun joukosta hevitapahtumissa, mutta samapa tuo, ei pukeutuminen hevaria tee.
Silti olet laumahevari, joka heiluttelet pirunpäänyrkkiäsi hampaat irvessä yhtä lapsellisesti, kun kaikki muutkin.
sä oot varmaan se toinen, joka haluaisi heilutella kanssa, mutta häpeilee kaikkea uskaliasta kuten jotain käsimerkin heiluttamista.
Sit samaa ne armeijassakin tekee ja ei siinä lipan vetämisessä ole mitään hävettävää. Yritäs nyt rohkaistua jo tuosta häpeästäsi.
En kyllä halua heilutella mitään, sehän olisi typeryyden huippu, joku heiluttelu. XD XD
Enkä häpeile yhtään mitään, minulla on oikein terve itsetunto, eikä ole tarvetta korostaa itseäni millään tavoin.
En pelkää enkä vihaa ihmisiä - olen induvidualisti, omilla aivoillani ajatteleva, en laumasielu, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vanha hevimonsterihan on sekaisin, kun seinäkello - harvinaisen pimeä ukko ja näyttääkin demonilta, kuten useimmat teistä hevareista.
Hän oli yksi Talvisodan ulkomaan vapaaehtoisista, palveli Lapissa. Miksi vihaat sotaveteraaneja? Ei kovin suomalaista tai hyveellistä sinulta.
Tätä minäkin ihmettelen. Mikseivät pukeudu kuten maailman ensimmäisen hard rock-biisin In Gadda Vida levyttänyt Iron Buttetfly?
https://classicrockmag.nl/wp-content/uploads/2013/06/Iron-Butterfly.jpg
Vierailija kirjoitti:
olen induvidualisti, omilla aivoillani ajatteleva.
Kirjoitusvirhe ja omilla aivoilla ajattelu samassa lauseessa.
Voi eii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, että olet uskovainen ;) Taidat sekoittaa nyt aika monta genreä keskenään, black metal on oma tyylilajinsa jota en ole koskaan sietänyt. Doom, trash, groove ja progemetalli taas kolahtaa.
En sekoita mitään, on vain Jumala ja saaatana - itse päätät kumman valitset tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hevari pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, useimmiten valkoista ja beigeä. Kieltämättä erotun joukosta hevitapahtumissa, mutta samapa tuo, ei pukeutuminen hevaria tee.
Silti olet laumahevari, joka heiluttelet pirunpäänyrkkiäsi hampaat irvessä yhtä lapsellisesti, kun kaikki muutkin.
sä oot varmaan se toinen, joka haluaisi heilutella kanssa, mutta häpeilee kaikkea uskaliasta kuten jotain käsimerkin heiluttamista.
Sit samaa ne armeijassakin tekee ja ei siinä lipan vetämisessä ole mitään hävettävää. Yritäs nyt rohkaistua jo tuosta häpeästäsi.
En kyllä halua heilutella mitään, sehän olisi typeryyden huippu, joku heiluttelu. XD XD
Enkä häpeile yhtään mitään, minulla on oikein terve itsetunto, eikä ole tarvetta korostaa itseäni millään tavoin.
En pelkää enkä vihaa ihmisiä - olen induvidualisti, omilla aivoillani ajatteleva, en laumasielu, kuten sinä.
Sinä kuulostat juurikin laumasielulta vaikka kuinka yritätkin olla spesiaali lumihiutale, tuitui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen induvidualisti, omilla aivoillani ajatteleva.
Kirjoitusvirhe ja omilla aivoilla ajattelu samassa lauseessa.
Olen individualisti, mutta myös kirjoitusvirheitä tekevä ihminen. =)
Kirjoitusvirheitä teet sinäkin, olet sitten kuka vaan.
wfw kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kuulostat juurikin laumasielulta vaikka kuinka yritätkin olla spesiaali lumihiutale, tuitui.
Kuinka niin kuullostan? Kuuletko jotain? Äiti varmaan huutaa sua syömään.
Vierailija kirjoitti:
Voi eii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sekoita mitään, on vain Jumala ja saaatana - itse päätät kumman valitset tässä elämässä.
Tässä on sulle yhden arvostetuimman metallimuusikon tyylinäyte: https://www.youtube.com/watch?v=yIxtHREiAl4 Älä järkyty liikaa, saatanaa ja kaikkea! :D En ole koskaan kuullut hänenkään laulavan saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli että olet ehkä "induvidualisti" mutta parempi omalta kannaltasi olisi jos antaisit muiden ihmisten tehdä ajattelun puolestasi kun itselläsi se ei tunnu sujuvan.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voin kyllä kuvitella jonkun jääkaappipakastimen kokoisen mörssäriviikingin festareilla pinkki yksisarvis-paitä päällä. En olisi edes yllättynyt.
Tule Tuskaan, niin näet! Sieltä löytyy viikinkejä nallepuvussa, yksisarvispuvussa, drag-asuisena (huom. Pride on samaan aikaan), keskiaika-asussa tai jopa munasillaan.
Silmänruokaa joka lähtöön!
Hevarit on parhaita 🤘
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vanha hevimonsterihan on sekaisin, kun seinäkello - harvinaisen pimeä ukko ja näyttääkin demonilta, kuten useimmat teistä hevareista.
Hän oli yksi Talvisodan ulkomaan vapaaehtoisista, palveli Lapissa. Miksi vihaat sotaveteraaneja? Ei kovin suomalaista tai hyveellistä sinulta.
En tunne koko miestä, sotaveteraaneja kunnioitan ja rakastan. Olen ollut heitä hoitamassakin.
Oma ukkini antoi henkensä tämän maan puolesta, enkä siis päässyt tuntemaan häntä koskaan.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voin kyllä kuvitella jonkun jääkaappipakastimen kokoisen mörssäriviikingin festareilla pinkki yksisarvis-paitä päällä. En olisi edes yllättynyt.
Tule Tuskaan, niin näet! Sieltä löytyy viikinkejä nallepuvussa, yksisarvispuvussa, drag-asuisena (huom. Pride on samaan aikaan), keskiaika-asussa tai jopa munasillaan.
Silmänruokaa joka lähtöön!
Hevarit on parhaita 🤘
Huh, kamalaa - en tulisi Tuskaan, vaikka maksettaisi, koska se olisi minulle yhtä tuskaa, enkä ole sentään masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne koko miestä, sotaveteraaneja kunnioitan ja rakastan. Olen ollut heitä hoitamassakin.
Oma ukkini antoi henkensä tämän maan puolesta, enkä siis päässyt tuntemaan häntä koskaan.
Kannattaa siis aliarvioida ja haukkua miestä josta ei edes tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta kiroilu ei ole hevareiden "tunnusmerkki". Hevarit on vähiten aggressiivinen ryhmä, näkyy hyvin esimerkiksi festareilla. Kyllä se kiroilu on ihan yleisominaisuus ihmisillä
"Hevarit" osaavat kyllä olla musiikin suhteen hyvinkin aggressiivisia. Iso osa tuntemistani "hevareista" pilkkaa alimpaan h lvett iin kaikki "vääräuskoiset" eli ne, jotka kuuntelevat jotain muuta kuin heviä. Lisäksi "hevipiirien" sisällä on näitä elitistejä aivan liiaksi; tapellaan siitä mikä on "oikeaa" tai "kunnon" heviä ja siitä kenellä on paras musiikkimaku. Todella rasittavaa. Tiedän tämän hyvin koska olen itsekin "hevikansaa" mutta se ei vain näy minusta ulospäin. Iso osa tuttavistani koostuu muusikoista ja/tai musiikkin suurkuluttajista ja nimenomaan sen raskaan musiikin. N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli että olet ehkä "induvidualisti" mutta parempi omalta kannaltasi olisi jos antaisit muiden ihmisten tehdä ajattelun puolestasi kun itselläsi se ei tunnu sujuvan.
Heh, heppoiset kriteerit sinulla tosiaan - jos pidän heviä ja hevareita surkuteltavina, sekö tekee minusta ajatusrajoitteisen?
Kuuntelin pienenä heviä ja se riitti - kun teiniangsti meni ohi, siirryin kehittyneempään musiikkiin,
En minäkään, metalliporukoilla on hyvä huumorintaju, osaavat nauraa myös itselleen.