Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hevarit käyttää aina mustaa väriä, pääkalloja, kiroilua ja p*runpäänyrkkejä tunnuksinaan?

Vierailija
26.02.2020 |

Olen tätä ihmetellyt aina. Mitä mageeta näissä muka on?

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wfw kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hevari pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, useimmiten valkoista ja beigeä. Kieltämättä erotun joukosta hevitapahtumissa, mutta samapa tuo, ei pukeutuminen hevaria tee.

Silti olet laumahevari, joka heiluttelet pirunpäänyrkkiäsi hampaat irvessä yhtä lapsellisesti, kun kaikki muutkin.

sä oot varmaan se toinen, joka haluaisi heilutella kanssa, mutta häpeilee kaikkea uskaliasta kuten jotain käsimerkin heiluttamista.

Sit samaa ne armeijassakin tekee ja ei siinä lipan vetämisessä ole mitään hävettävää. Yritäs nyt rohkaistua jo tuosta häpeästäsi.

En kyllä halua heilutella mitään, sehän olisi typeryyden huippu, joku heiluttelu. XD XD

Enkä häpeile yhtään mitään, minulla on oikein terve itsetunto, eikä ole tarvetta korostaa itseäni millään tavoin.

En pelkää enkä vihaa ihmisiä - olen induvidualisti, omilla aivoillani ajatteleva, en laumasielu, kuten sinä.

Sinä kuulostat juurikin laumasielulta vaikka kuinka yritätkin olla spesiaali lumihiutale, tuitui.

Kuinka niin kuullostan? Kuuletko jotain? Äiti varmaan huutaa sua syömään.

Kuullostamisesta en ole puhunut mitään :D

62/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, itse olen pyörinyt pääkaupunkiseudun metalliskenessä 90-luvun alusta lähtien ja tuntenut paljon muusikoita ja käynyt koko ikäni keikoilla ym.

En ole niissä piireissä ikinä törmännyt mihinkään ahdasmielisyyteen tai aggressiivisuuteen. Metalli on taidetta ja taiteena aggressiivista, mutta sitä arvostavat ihmiset eivät ole aggressiivisia.

Itse otan metallin taiteena, en viihteenä. Viihdemusiikkifestareilla kuten Raumanmeren juhannus ym. on kuulemma todella aggressiivista porukkaa. En uskaltaisi mennä.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok, mutta kiroilu ei ole hevareiden "tunnusmerkki". Hevarit on vähiten aggressiivinen ryhmä, näkyy hyvin esimerkiksi festareilla. Kyllä se kiroilu on ihan yleisominaisuus ihmisillä

"Hevarit" osaavat kyllä olla musiikin suhteen hyvinkin aggressiivisia. Iso osa tuntemistani "hevareista" pilkkaa alimpaan h lvett iin kaikki "vääräuskoiset" eli ne, jotka kuuntelevat jotain muuta kuin heviä. Lisäksi "hevipiirien" sisällä on näitä elitistejä aivan liiaksi; tapellaan siitä mikä on "oikeaa" tai "kunnon" heviä ja siitä kenellä on paras musiikkimaku. Todella rasittavaa. Tiedän tämän hyvin koska olen itsekin "hevikansaa" mutta se ei vain näy minusta ulospäin. Iso osa tuttavistani koostuu muusikoista ja/tai musiikkin suurkuluttajista ja nimenomaan sen raskaan musiikin. N25

No niin, nuoren naisen suusta se totuus taas tuli. Tällaisia hevarit siis ovat.

Vierailija
64/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen individualisti, mutta myös kirjoitusvirheitä tekevä ihminen. =)

Kirjoitusvirheitä teet sinäkin, olet sitten kuka vaan.

Pointti oli että olet ehkä "induvidualisti" mutta parempi omalta kannaltasi olisi jos antaisit muiden ihmisten tehdä ajattelun puolestasi kun itselläsi se ei tunnu sujuvan.

Heh, heppoiset kriteerit sinulla tosiaan - jos pidän heviä ja hevareita surkuteltavina, sekö tekee minusta ajatusrajoitteisen?

Kuuntelin pienenä heviä ja se riitti - kun teiniangsti meni ohi, siirryin kehittyneempään musiikkiin,

Kerro ihmeessä mitä on mielestäsi tämä kehittynyt musiikki? Itse kuuntelehan lähinnä metallia, klassista rockia ja klassista eritoten oopperaa. Olen siis vissiinkin alikehittynyt musiikkimaultani ;)

Vierailija
65/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo stereotyyppinen kuva ei hevareista pidä täysin paikkansa, vaikka mustaan ja pääkalloihin pukeutuvat on helppo tunnistaa hevareiksi, punkkareiksi tai gooteiksi. Minä tunnen esimerkiksi yhden joka tykkää pukeutua kuin kukkaishippi, harrastaa joogaa ja sakroja, mutta kuuntelee todella paljon raskasta heviä ja käy hevifestareilla.

Vierailija
66/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Hassua, itse olen pyörinyt pääkaupunkiseudun metalliskenessä 90-luvun alusta lähtien ja tuntenut paljon muusikoita ja käynyt koko ikäni keikoilla ym.

En ole niissä piireissä ikinä törmännyt mihinkään ahdasmielisyyteen tai aggressiivisuuteen. Metalli on taidetta ja taiteena aggressiivista, mutta sitä arvostavat ihmiset eivät ole aggressiivisia.

Itse otan metallin taiteena, en viihteenä. Viihdemusiikkifestareilla kuten Raumanmeren juhannus ym. on kuulemma todella aggressiivista porukkaa. En uskaltaisi mennä.

Kirkkain silmin valehtelet, miksi? 

Heviä kuunnellaan tietääkseni varsinkin silloin, kun on itsellä kapina ja ketutus päällä.

Vierailija
67/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Puhumattakaan blockfesteistä, flowfestareista tai Seinäjoen tangomarkkinoista. Näissä esiintyy eniten väkivaltaa poliisien mukaan. Tuskassa taitaa olla vähiten häiriökäyttäytymistä ja huumausaineita.

Vierailija
68/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo stereotyyppinen kuva ei hevareista pidä täysin paikkansa, vaikka mustaan ja pääkalloihin pukeutuvat on helppo tunnistaa hevareiksi, punkkareiksi tai gooteiksi. Minä tunnen esimerkiksi yhden joka tykkää pukeutua kuin kukkaishippi, harrastaa joogaa ja sakroja, mutta kuuntelee todella paljon raskasta heviä ja käy hevifestareilla.

Jooga ja sakrat ovat hinduismiä = perkeleestä myös.

Vierailija
69/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kirkkain silmin valehtelet, miksi? 

Heviä kuunnellaan tietääkseni varsinkin silloin, kun on itsellä kapina ja ketutus päällä.

Aijaa, Devin Townsend on kyllä aina vain monen kohdalla nostanut mielialaa itseni mukaan lukien. Jos vähänkin ahdistaa tai masentaa niin Deviniä päälle ja fiilis muuttuu hetkessä.

Vierailija
70/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös vihreät-puolue hännystelijöineen.

Vierailija
71/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiinpä kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Puhumattakaan blockfesteistä, flowfestareista tai Seinäjoen tangomarkkinoista. Näissä esiintyy eniten väkivaltaa poliisien mukaan. Tuskassa taitaa olla vähiten häiriökäyttäytymistä ja huumausaineita.

Koska olet noin varma, sinulla löytynee asiasta myös linkki tuosta poliisin ko.ilmoituksesta.

Vierailija
72/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sotaveteraaneja kunnioitan ja rakastan.

Ja täällä olet koko ketjun haukkunut yhtä Suomen puolustajista. Korkea aika sinun pyytää anteeksi törkeyttäsi.

Vierailija
73/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös vihreät-puolue hännystelijöineen.

Nimenomaan ja kommarit kanssa.

Vierailija
74/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok, mutta kiroilu ei ole hevareiden "tunnusmerkki". Hevarit on vähiten aggressiivinen ryhmä, näkyy hyvin esimerkiksi festareilla. Kyllä se kiroilu on ihan yleisominaisuus ihmisillä

"Hevarit" osaavat kyllä olla musiikin suhteen hyvinkin aggressiivisia. Iso osa tuntemistani "hevareista" pilkkaa alimpaan h lvett iin kaikki "vääräuskoiset" eli ne, jotka kuuntelevat jotain muuta kuin heviä. Lisäksi "hevipiirien" sisällä on näitä elitistejä aivan liiaksi; tapellaan siitä mikä on "oikeaa" tai "kunnon" heviä ja siitä kenellä on paras musiikkimaku. Todella rasittavaa. Tiedän tämän hyvin koska olen itsekin "hevikansaa" mutta se ei vain näy minusta ulospäin. Iso osa tuttavistani koostuu muusikoista ja/tai musiikkin suurkuluttajista ja nimenomaan sen raskaan musiikin. N25

No niin, nuoren naisen suusta se totuus taas tuli. Tällaisia hevarit siis ovat.

Kuten jo kommentissani kerroin, liikun näissä "piireissä" ja tunnen todella paljon "hevi-ihmisiä". Puhun siis sadoista henkilöistä. Olen kasvanut kuunnellen raskaampaa musiikkia ja olen kyllä nähnyt jos mitä liikkuessani erilaisilla foorumeilla ja "kaltaisteni" kanssa. Osa niin kutsutusta hevikansasta on ikävä kyllä hyvin ahdasmielistä. On myös paljon todella mukavia, leppoisia tapauksia toki. Uskon, että vaikka mielipiteeni ei olekaan totuus, tiedän edes vähän mistä puhun. -sama

Vierailija
75/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen vastausta mikä on sitä kehittynyttä musiikkia? Etkö uskalla vastata? :D 

Vierailija
76/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sotaveteraaneja kunnioitan ja rakastan.

Ja täällä olet koko ketjun haukkunut yhtä Suomen puolustajista. Korkea aika sinun pyytää anteeksi törkeyttäsi.

Älä höpötä joutavia. Pyydä itse anteeksi minulta törkypuheitasi.

Vierailija
77/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiinpä kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Koska olet noin varma, sinulla löytynee asiasta myös linkki tuosta poliisin ko.ilmoituksesta.

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/536619-0-halytysta-jalleen-ke…

Vierailija
78/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiinpä kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Tuossa nyt ainakin jotain poliisin kommenttia ja tilastoa alkuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807132201073020

- eri

Vierailija
79/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807132201073020

Kyllä se Tangokansa on kaikissa rikoksissa ylivoimainen ykkönen poliisinkin mukaan. Iskelmäihmiset eivät osaa juhlia ja olla ihmisiksi, niin se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi