Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin pukeutua hillitysti

Vierailija
25.02.2020 |

Parikymmentä vuotta tuli usein ”seksikkäästi” eli tykkäsin minihameista, tyköistuvista vaatteista, avokaulaisista paidoista, piikkikoroista, kireistä farkuista. Nyttemmin olen huomannut viihtyväni hameissa, joiden helma on reilusti polven yli, puoleen pohkeeseen asti. Vaatteet voivat kyllä korostaa vartalon linjoja mutta avokaulaisista vaatteista luovuin kans. Ja hihattomia vaatteita en käytä kuin hellepäivinä. Korot ovat vaihtuneet maltillisiin. Farkkuja en käytä enää, enkä housuja kuin välillä, muuten käytän hameita. Olen tyytyväinen, tämä sopii minulle. Olen normaalivartaloinen hoikka nainen. Onko muita jotka tykkäävät hillitystä pukeutumisesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Itse pukeutunut aina ei-paljastavasti, mutta farkkuja käytän kyllä varmasti kuusikymppisenäkin

Vierailija
2/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas aloin noin nelikymppisenä pukeutua hieman naisellisemmin kuin ennen. Nakkasin kaikki rumat muodottomat ryysyt menemään ja ostin laadukkaita kauniita alusasuja, hieman naisellisempia paitoja ja löysin kenkämerkin, jossa oli todella hyvin jalkaani sopivia korollisia kenkiä. Housut vaihdoin lököistä istuvammiksi ja kampaajalla käyn nyt säännöllisesti. Ennen kävin noin vuoden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi hillityn naisellisen tyylin kannattaja. Joskus parikymppisenä tykkäsin juurikin lyhyestä tai extra lyhyestä helmasta, syvään uurretuista paidoista jne mutta nyt 30+ on kiva pukeutua toisin. Voisin hyvin pukeutua yhä toisinkin, ei ole kyse siitä että jotenkin kritisoisin paljastavampia vaatteita mut en vaan ite enää tykkää. Juu ja olen ihan saman painoinen ja kokoinen kuin nuorempanakin.

Vierailija
4/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta tuli siis täti, tätsky, tantta.

Vierailija
5/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos olet tyytyväinen. Jäin vain ihmettelemään, miksi mielestäsi hillitty tyyli ei voisi tarkoittaa housuja. 

Vierailija
6/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siis eniten olla ilman vaatteita, mutta vaan kotona, joten kun menen ulos, niin yleensä on huppari ja farkut. Oon myös aika hoikka, niin on kiva, ettei kaikki siihen kiinnitä huomiota ,D

N21

Vierailija
7/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

And..?

Vierailija
8/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sua ei sitten huomaa enää kukaan.

Vierailija
9/9 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on siis tullut keski-ikäinen tantra?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä