Miksi mies on jatkuvasti niin ilkeä ja vihainen?
Ilkeilee jatkuvasti, laskee että kotityöt menee tasan, haukkuu riitojen aikana ja käskee painumaan ***. Rikkoo tavaroitani ja hävittää, ei kunnioita niitä
Kommentit (49)
Ei sitten tule mieleen siltä mieheltä kysyä?
Eroa. Tuo kuulostaa ihan kamalalta. Ei sun tehtävä ole selvittää saman katon alla asuessa mikä sitä vaivaa, se voi itse tehdä sen joku päivä. Ehkä sen hermosto ei kestä stressiä (työ, koulu, liiat menot, ympäristö, talvi?), onko sillä on joku häiriö lisäksi (kuten meillä kaikilla on joku juttu)? Juo alkoholia? Heittää työpaineet sulle ja dumppaa suhun kaiken ikävän? Henkistä väkivaltaa ilmeisesti. Älä ota sitä enää vastaan, eri asunnot? Vai pariterapia? Löydät parempaakin kuin tuo kohtelu.
Ekana tulee mieleen että haluaa erota mutta ei halua itse olla se Bad Guy joten provosoi sinua niin kauan kunnes sinä voit ottaa eron ja mies uhrautua.
Vierailija kirjoitti:
Lähde suosiolla menemään, sitä hän yrittää saada aikaan. Miksi haaskaat elämääsi moiseen?
pelkään että en saa ketään muuta
Miesten vaihdevuodet eli andropaussi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde suosiolla menemään, sitä hän yrittää saada aikaan. Miksi haaskaat elämääsi moiseen?
pelkään että en saa ketään muuta
Mitä siitä? Mies ei ole pakollinen hyödyke kotitaloudessa.
Veikkaan ettei aloittajalla edes ole miestä.
Äijät on tuollaisia silloin, kun niillä on joku toinen.
Voisko askelmerkit sopia tähän tapaukseen?
Liekö miehellä jo uusi nainen katsottuna... Odottaa vain, että sinä hoidat eron.
Vierailija kirjoitti:
Äijät on tuollaisia silloin, kun niillä on joku toinen.
Voisko askelmerkit sopia tähän tapaukseen?
tuskin on toista
ap
Aivan tyypillistä käytöstä (lapsellista) ku hällä on toinen, ei vaan osaa, kehtaa tms. sanoa että tää oli hänen puolesta tässä! Nosta kissi pöydälle ja tiedustele asiaa, kuten teidän suhteen jatkoa...ja että voitko lopettaa jonnin-joutavan vittuilun? Olen pahoillani jos osuin oikeaan...
Vierailija kirjoitti:
Aivan tyypillistä käytöstä (lapsellista) ku hällä on toinen, ei vaan osaa, kehtaa tms. sanoa että tää oli hänen puolesta tässä! Nosta kissi pöydälle ja tiedustele asiaa, kuten teidän suhteen jatkoa...ja että voitko lopettaa jonnin-joutavan vittuilun? Olen pahoillani jos osuin oikeaan...
Mistä tiedät? Hän on aina ollut tuollainen
Antaisit välillä pillua niin rauhoittuisi.
Ei me tiedetä miksi mies on sellainen. Olet väkivaltaisessa suhteessa johon itse valitset jäädä.
Ei halua enää olla yhdessä, mutta ei uskalla tehdä asialle mitään. Kun otat eron puheeksi, on yllättynyt ja uhriutuu.
En usko, että on totta. Ei kukaan terve aikuinen riko toisen tavaroita tai nimittele puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä miksi mies on sellainen. Olet väkivaltaisessa suhteessa johon itse valitset jäädä.
Väkivaltaisessa?