Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Pippa Laukka syö?

Vierailija
25.02.2020 |

Ja mitä liikuntaa harrastaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa paljon liikuntaa. Kertoi mm. Neljän tähden illallisessa, että asettaa usein liikamoisiakin tavoitteita kaikelle liikkumiselleen. Ja sen tasapainottamiseksi tykkää esim. sienestää jolloin saa kulkea rauhassa metsässä.

Perinteiset kotiruuat ovat suosikkejaan kuten esim. jauhelihakastike.

Vierailija
2/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain persejumppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, aika vaikea sanoa, kun en ole Pippa Laukan kanssa elellyt. 

Vierailija
4/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on samat ohjeet kaikille sen vieraille. Huuhaa touhua sen koko ohjelma.

Vierailija
5/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu naapurissa - käynkö kysymässä?

Vierailija
6/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkamakkaraa ja kynsilaukkaa.

Vierailija
7/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu naapurissa - käynkö kysymässä?

Käy vain, ja kerro samalla terveiset :)

-eri

Vierailija
8/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirinsä hermoja ainakin

Vierailija
9/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oddlyduudleysseja vai mitä ne sen sponssiruuat oli.

Vierailija
10/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Ja ylipäätään kaikki vastaavat ihmiset, jotka valmentavat muita syömään terveellisesti. Haluaisin nähdä, mitä se heillä itsellään käytännössä on, kuninka helppoa tai vaikeaa se on, kuinka tylsää tai monipuolista se on ja niin edelleen. Itselläni on ruoan suhteen huono mielikuvitus ja joku kanafileetä ja vihanneksia kuulostaa maailman tylsimmältä.

Vierailija
11/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ohjelmaidea, mihin voi lähettää - "mitä syöt?" Tässä käytäisiin läpi mm pippa laukka, manniset, partanen... kunnon tosi-tv-sarja. Kuukauden arkiruoat resepteineen _suunnittelematta_ eli mitä oikeasti tulee syötyä! 

Vierailija
12/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi ohjelmaidea, mihin voi lähettää - "mitä syöt?" Tässä käytäisiin läpi mm pippa laukka, manniset, partanen... kunnon tosi-tv-sarja. Kuukauden arkiruoat resepteineen _suunnittelematta_ eli mitä oikeasti tulee syötyä! 

Haluaisin nähdä kissatappelun Pippa vs. Jutta tai Jenni levävaara.. arvostelisivat toistensa ruoat ja treenauttaisivat toisiaan.

Olen huomannut että ohjelmassa Pippa käyttää kevyitä painoja, hävisi Vallulle juoksussa ja varmasti Jennin tai Jutan treenit on tehokkaammat.

Vierailija
13/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki löytyy googlaamalla:

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/talta-nayttaa-pippa-lauka…

Mun mielestä Pippa Laukka on ihana tuossa ohjelmassa. Puhuu ihmisille suoraan, mutta kannustavasti. En kestä kanafile ja vihannekset -tyyliä. Olet mitä syöt -ohjelmassa kannustetaan tervehenkiseen painonhallintaan: ruokavalioon lisää hyviä ruokia, epäterveellisiä pois ja lisää liikuntaa. Noilla ohjeilla voi elää vaikka loppuikänsä, kanafileillä ei voi.

Vierailija
14/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua kiinnostaa kuka sen stailaa siihen ohjelmaan vai onko peräti omia rytkyjä? Karmeita vyötäröpussihousuja, rumia kenkiä ja aina joku lettiviritys päässä.

Vierailija
15/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelusta puheen ollen, se kuinka aikaisin he suunnittelevat mitä tekevät ruoaksi olisi kiva tietää. Aina sanotaan että suunnittele ennen kauppaan menoa niin ei tule ostettua mitä sattuu. Jostain syystä käytännössä koen tämän yllättävän vaikeaksi. Varsinkin, kun ei ole sinänsä pakko suunnitella vaikka perheen ja lasten takia.

Vierailija
16/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi terveellisesti syö. Ei koskaan övereitä, ei koskaan suunnittelematta.

Vierailija
17/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua kiinnostaa kuka sen stailaa siihen ohjelmaan vai onko peräti omia rytkyjä? Karmeita vyötäröpussihousuja, rumia kenkiä ja aina joku lettiviritys päässä.

Musta ne jotkut stailaukset on kivoja. Varsinkin just monet lettikampaukset, joita en itse ikimaailmassa jaksaisi väkertää koska lopputulos olisi kuitenkin kauhea.

Vierailija
18/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki löytyy googlaamalla:

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/talta-nayttaa-pippa-lauka…

Mun mielestä Pippa Laukka on ihana tuossa ohjelmassa. Puhuu ihmisille suoraan, mutta kannustavasti. En kestä kanafile ja vihannekset -tyyliä. Olet mitä syöt -ohjelmassa kannustetaan tervehenkiseen painonhallintaan: ruokavalioon lisää hyviä ruokia, epäterveellisiä pois ja lisää liikuntaa. Noilla ohjeilla voi elää vaikka loppuikänsä, kanafileillä ei voi.

Jossain ohjelmassa kyllä haukuttiin mehukeitto, olikohan Meijun jakso...

Ja on sanonut, ettei hiilarit ole pahoja mutta "parsakaali al dente ja lohta" - eihän sillä elä!

Vierailija
19/19 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi terveellisesti syö. Ei koskaan övereitä, ei koskaan suunnittelematta.

Moni ex-syömishäiriöinen tekeekin näin. Se on kaiketi sekä etu että haitta tilanteesta riippuen, toisaalta jos osaa myös joustaa tarvittaessa niin sitten varmaan lähinnä etu.

Itse taas en ikävä kyllä jaksa elää niin rutiininomaista ja säntillistä elämää jatkuvasti. Jos jatkan tuollaista liian pitkään, elämä alkaa kokonaisuutena maistua puulta ja tuntua suorittamiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi