Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kuvailu itsestään "Oman arvonsa tunteva lady, joka ei miestä miellytä eikä passaa" - minkälainen nainen on vastassa?

Vierailija
25.02.2020 |

Jos uskaltaudun treffeille, mitä olettaisitte olevan vastassa? Ulkonäkön tai luonteen perusteella?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina?

Vierailija
22/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaissut rumuutensa elämällä denialismissa missä uskoo miesten kiinnostuksen vähyyden johtuvan siitä ettei hän passaa eikä miellytä tarpeeksi miehiä. No jälkimmäinen on tavallaan totta, mutta realisoituu ilman että hän tekee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Älä mene. T. Nainen itsekin

Vierailija
24/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itseään varmaan kovassa arvossa ja olettaa että muut tekevät samoin. Jos siis et varauksetta ihaile häntä tai vaikka olet erimieltä jostain niin olet jo huonojen kirjoissa. Tällainen ihminen ei kestä kritiikkiä mistään vaan kokee keskustelunkin jo häneen kohdistuvana ajojahtina. Itse en menisi treffeille tällaisia kirjoittavan ihmisen kanssa. 

Vierailija
25/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Ei kuulosta yhtään houkuttelevalle.

Itsensä esittely noin ei lupaa mitään hyvää.

Vierailija
26/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiprofiili teksti on yleensä alterego eli juuri päinvastoin mitä kirjoitetaan, eli millainen haluaisi olla, millaisen kumppanin haluaisi. Mitä vmäisempi teksti sen mukavampi ihminen, nuo kaikkia rakastavat positiivarit ovat usein juuri päinvastaisia.

Vierailija
27/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiprofiili teksti on yleensä alterego eli juuri päinvastoin mitä kirjoitetaan, eli millainen haluaisi olla, millaisen kumppanin haluaisi. Mitä vmäisempi teksti sen mukavampi ihminen, nuo kaikkia rakastavat positiivarit ovat usein juuri päinvastaisia.

Aika totta. Urheilullinen todellisuudessa haluaisi olla urheilullinen, mutta enemmän lähinnä syö irtokarkkeja sohvalla.

Vierailija
28/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että ottaa helposti kierroksia. Ei kiitos minulle.

M

Vierailija
29/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä?

Vierailija
30/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensin, mitä hän tekee suhteessa sen sijaan, että tiedät vain mitä hän ei tee. Ja mitä hän odottaa itse saavansa suhteesta. Veikkaanpa, ettet sen jälkeen ehkä enää halua treffejä. 

Vierailija
31/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman arvonsa tunteva=ei panosta ulkonäköönsä

Lady=näyttää ikäistään vanhemmalta

Ei miellytä eikä passaa=laiska

Vierailija
32/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan miellyttää ja välillä myös passata ihan tarkoituksella omaa miestäni. Samoin kavereilleni haluan olla kiva ja lojaali sekä työkavereita haluan kohdella tavalla, että he kokevat minun olevan hyvä tyyppi. Silti en ole mikään kynnysmatto vaan ihan normaali omanarvontunto mulla kyllä on.

Ihmettelen noita tyyppejä, jotka korostavat, etteivät halua miellyttää ketään muuta kuin itseään. Tulee aika ikävän ihmisen vibat.

Vierailija
33/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika vttumoinen luonne. Nykypäivänä on itestäänselvää, ettei nainen passaa, mut ei sitä mihinkään deittiprofiiliin kirjoteta 🤦‍♀️

Et tiedä henkilön ikää. Jos on itse ja/tai hakee sitä ikäluokkaa, missä passausta vielä tapahtui, voi olla ihan aiheellista todeta tuo profiilissa.