Naisen kuvailu itsestään "Oman arvonsa tunteva lady, joka ei miestä miellytä eikä passaa" - minkälainen nainen on vastassa?
Jos uskaltaudun treffeille, mitä olettaisitte olevan vastassa? Ulkonäkön tai luonteen perusteella?
Kommentit (33)
Ratkaissut rumuutensa elämällä denialismissa missä uskoo miesten kiinnostuksen vähyyden johtuvan siitä ettei hän passaa eikä miellytä tarpeeksi miehiä. No jälkimmäinen on tavallaan totta, mutta realisoituu ilman että hän tekee mitään.
Kuulostaa kamalalta. Älä mene. T. Nainen itsekin
Pitää itseään varmaan kovassa arvossa ja olettaa että muut tekevät samoin. Jos siis et varauksetta ihaile häntä tai vaikka olet erimieltä jostain niin olet jo huonojen kirjoissa. Tällainen ihminen ei kestä kritiikkiä mistään vaan kokee keskustelunkin jo häneen kohdistuvana ajojahtina. Itse en menisi treffeille tällaisia kirjoittavan ihmisen kanssa.
Unohda.
Ei kuulosta yhtään houkuttelevalle.
Itsensä esittely noin ei lupaa mitään hyvää.
Deittiprofiili teksti on yleensä alterego eli juuri päinvastoin mitä kirjoitetaan, eli millainen haluaisi olla, millaisen kumppanin haluaisi. Mitä vmäisempi teksti sen mukavampi ihminen, nuo kaikkia rakastavat positiivarit ovat usein juuri päinvastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiili teksti on yleensä alterego eli juuri päinvastoin mitä kirjoitetaan, eli millainen haluaisi olla, millaisen kumppanin haluaisi. Mitä vmäisempi teksti sen mukavampi ihminen, nuo kaikkia rakastavat positiivarit ovat usein juuri päinvastaisia.
Aika totta. Urheilullinen todellisuudessa haluaisi olla urheilullinen, mutta enemmän lähinnä syö irtokarkkeja sohvalla.
Arvelisin, että ottaa helposti kierroksia. Ei kiitos minulle.
M
Kysy ensin, mitä hän tekee suhteessa sen sijaan, että tiedät vain mitä hän ei tee. Ja mitä hän odottaa itse saavansa suhteesta. Veikkaanpa, ettet sen jälkeen ehkä enää halua treffejä.
Oman arvonsa tunteva=ei panosta ulkonäköönsä
Lady=näyttää ikäistään vanhemmalta
Ei miellytä eikä passaa=laiska
Kyllä mä ainakin haluan miellyttää ja välillä myös passata ihan tarkoituksella omaa miestäni. Samoin kavereilleni haluan olla kiva ja lojaali sekä työkavereita haluan kohdella tavalla, että he kokevat minun olevan hyvä tyyppi. Silti en ole mikään kynnysmatto vaan ihan normaali omanarvontunto mulla kyllä on.
Ihmettelen noita tyyppejä, jotka korostavat, etteivät halua miellyttää ketään muuta kuin itseään. Tulee aika ikävän ihmisen vibat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika vttumoinen luonne. Nykypäivänä on itestäänselvää, ettei nainen passaa, mut ei sitä mihinkään deittiprofiiliin kirjoteta 🤦♀️
Et tiedä henkilön ikää. Jos on itse ja/tai hakee sitä ikäluokkaa, missä passausta vielä tapahtui, voi olla ihan aiheellista todeta tuo profiilissa.
Domina?