Kassatädeillä on hämmentävän usein sellainen katkeran kateellinen ilme naamalla, kun ostan kaljaa
Kommentit (39)
Ap, juotko suruun vai iloon ja yksin vai kavereiden kanssa? Toimiiko aivot ja kikkeli normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen alkoholisti joka ryystää kaljaa ei ole mikään bilettäjä. Kalsarikännääjä se on, eikä käy kateeksi. t. kaupan kassa
Tiesitkö, että olettamukset, jotka eivät perustu mihinkään on typerää?
Ap
LOL "Kassatädeillä on hämmentävän usein sellainen katkeran kateellinen ilme naamalla, kun ostan kaljaa"
Niin? Minun olettamukseni sentään perustuvat kassatätien ilmeisiin. Sinun olettamuksesi perustuu ei mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se onkin heidän "säälittävä luuseri" -katseensa? Kaikki eivät nääs ilmeile samalla tavalla.
LOL😄
Säälittävät luuseritko muka bilettävät lähes joka päivä?
Ap
Kyllä.
Ei sinun tarvitse kertoa juomisestasi, koska ulkonäkösi kertoo tilanteen.
Kerro lisää ulkonäöstäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen?
Itse olen M40, ostan kaljaa päivittäin, en ole ilmiöön törmännyt. Lähikauppoja on muutama. Kassat ovat viileän asiallisia. Häpeän itseäni.
Mies parhaassa iässä eli 35.
Miksi ihmeessä häpeät, jos olet siinä asemassa, että voit juoda kaljaa päivittäin. Itselleni tämä on toteutunut unelma.
Ap
Mies rupsahtavassa iässä eli 35*
Vierailija kirjoitti:
Ap, juotko suruun vai iloon ja yksin vai kavereiden kanssa? Toimiiko aivot ja kikkeli normaalisti?
Joka aamu herään iloisena, kun tiedän että pääsen juomaan kaljaa. Eiköhän nuo kognitiiviset kyvyt ole jo ainakin vähän ottaneet osumaa, mutta se on tämän ilon hinta. Alapää ei ole vielä oikutellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se onkin heidän "säälittävä luuseri" -katseensa? Kaikki eivät nääs ilmeile samalla tavalla.
LOL😄
Ap
Sääliö joo bilettää joka päivä. Ei huolta huomisesta.
MUTTA. Tulee se pää vetävän käteen. Jos et kuole niin vanhana ei ole eläkettä ja näinä aikoina ei voi tietää enää,kuka edes maksaa.
Etippä jo valmiiks hyvä kuusen alusta jossa on hyvä sitte elellä,vanhana siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL😄
Ap
Kyllä.
Ei sinun tarvitse kertoa juomisestasi, koska ulkonäkösi kertoo tilanteen.
Kerro lisää ulkonäöstäni.
Ap
Illalla hilpeenä kaljaa,aamulla kalpeena hiljaa.
Laiha luupussi,kuivan kesän orava,mies on kuin kelkannaru.
kun menee lipputangon taa piiloon,näkyy korvat.
S.ääliö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL😄
Ap
Sääliö joo bilettää joka päivä. Ei huolta huomisesta.
MUTTA. Tulee se pää vetävän käteen. Jos et kuole niin vanhana ei ole eläkettä ja näinä aikoina ei voi tietää enää,kuka edes maksaa.
Etippä jo valmiiks hyvä kuusen alusta jossa on hyvä sitte elellä,vanhana siis.
Katsos minä en tuollaisia murehdi vaan elän tässä hetkessä. Juon kaljaa niin pitkään kuin pystyn, enkä todellakaan murehdi mitään eläkkeitä, saati mitään muutakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL😄
Ap
Kyllähän alkoholisteja yleensä aika säälittävinä pidetään.
Olen huomannut ilmiön. Ihan selvästi se oispa kaljaa ilme.
Vierailija kirjoitti:
Haha! Joo tuo ilme on tuttu ihan presidenttiä myöten.
Ap
Kassanhoitaja tietää ettei kukaan oikeasti tarvitse alkoholia. Pitää suunsa kiinni ja ottaa rahat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus huomaan myös muilla kaupassa kävijöillä janoisia katseita laatikkooni. Niitä ihan selvästi haluttaa mutteivät arkena pysty. Aah se tekee kaljasta vielä paremman nautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen alkoholisti joka ryystää kaljaa ei ole mikään bilettäjä. Kalsarikännääjä se on, eikä käy kateeksi. t. kaupan kassa
Itse käyn kaupassa naapureille, jotka kulkevat rollaattorin kanssa ja usein haen heille myös kaljaa. Kassatädit kuvittelevat minua alkoholistiksi sen perusteella, vaikka en itse edes pahemmin juo. Ei ole kivaa tuollainen turha leimaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu herään iloisena, kun tiedän että pääsen juomaan kaljaa. Eiköhän nuo kognitiiviset kyvyt ole jo ainakin vähän ottaneet osumaa, mutta se on tämän ilon hinta. Alapää ei ole vielä oikutellut.
Ap
Tuleeko krapuloita? Entä morkkiksia?
Onko elämässäsi rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä yleensä on aamulla vähintäänkin pakki sekaisin ja joskus harvoin jopa ahdistaa, mutta kuudennen kaljan kohdalla viineistään kaikki on yleensä jo ihan hyvin. Morkkiksia ei kovin usein tule. Silloin pitää jo mokata jotain. Pitkäaikainen emäntä löytyy🥰
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä yleensä on aamulla vähintäänkin pakki sekaisin ja joskus harvoin jopa ahdistaa, mutta kuudennen kaljan kohdalla viineistään kaikki on yleensä jo ihan hyvin. Morkkiksia ei kovin usein tule. Silloin pitää jo mokata jotain. Pitkäaikainen emäntä löytyy🥰
Ap
No sulla menee paremmin kun mulla, mutta mä oonkin viisi ratkaisevaa vuotta vanhempi. Herään aamulla pahaan oloon, itseinhoon, vitutukseen. Naista ei enää ole, tuskin tuleekaan.
Mihin aikaan käyt kaupassa? Montako kaljaa menee päivässä? Mulla keskimäärin klo 16-18 kauppaan ja 14 keskiolutta.
M40
Kelan rahoja täälläkin kitataan.
Ap