Kassatädeillä on hämmentävän usein sellainen katkeran kateellinen ilme naamalla, kun ostan kaljaa
Kommentit (39)
Ne ovat kateellisia. Tyhmät käy töissä vaikka lähes saman rahan saa juomalla olutta kotona.
Luet väärin, se on halveksiva ilme.
Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen?
Itse olen M40, ostan kaljaa päivittäin, en ole ilmiöön törmännyt. Lähikauppoja on muutama. Kassat ovat viileän asiallisia. Häpeän itseäni.
Päivittäin kaljaa? Olet alkoholisti.
Kyllä se ilme on ihan omassa päässäsi. Ketään ei kiinnosta ostoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen M40, ostan kaljaa päivittäin, en ole ilmiöön törmännyt. Lähikauppoja on muutama. Kassat ovat viileän asiallisia. Häpeän itseäni.
Mies parhaassa iässä eli 35.
Miksi ihmeessä häpeät, jos olet siinä asemassa, että voit juoda kaljaa päivittäin. Itselleni tämä on toteutunut unelma.
Ap
No en ole huomannut. Äänenkään ei ollut mitään reaktiota, ostin olutlaatikon ja kaksi Camelia.
Vierailija kirjoitti:
En luokittelisi itseäni alkkikseksi. Tykkään vaan niin paljon kaljasta ja miksen joisi sitä päivittäin kun kerran siitä tykkään?
Ap
Yksinäinen alkoholisti joka ryystää kaljaa ei ole mikään bilettäjä. Kalsarikännääjä se on, eikä käy kateeksi. t. kaupan kassa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jos vain pitäisi oluesta, ostaisi alkoholitonta olutta. Nämä kännäävät joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen alkoholisti joka ryystää kaljaa ei ole mikään bilettäjä. Kalsarikännääjä se on, eikä käy kateeksi. t. kaupan kassa
Tiesitkö, että olettamukset, jotka eivät perustu mihinkään on typerää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parhaassa iässä eli 35.
Miksi ihmeessä häpeät, jos olet siinä asemassa, että voit juoda kaljaa päivittäin. Itselleni tämä on toteutunut unelma.
Ap
Missä asemassa? Ai että rahat riittää jokapäiväiseen nestemäiseen leipään? Ihan kelarahoja juon. Unelmia ei ole. Maksa ja/tai haima (en tiedä kumpi vai molemmat) oireilee jo viimeinkin. En mene lääkäriin.
Se on ihan oikein juoda joka päivä. Ei laillisesta päihteestä voi olla mitään haittaa.
Aivan totta, mitäs sitä turhia huolehtimaan, kyllä se maksa kestää koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että olettamukset, jotka eivät perustu mihinkään on typerää?
Ap
LOL "Kassatädeillä on hämmentävän usein sellainen katkeran kateellinen ilme naamalla, kun ostan kaljaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se onkin heidän "säälittävä luuseri" -katseensa? Kaikki eivät nääs ilmeile samalla tavalla.
LOL😄
Säälittävät luuseritko muka bilettävät lähes joka päivä?
Ap
Kyllä.
Ei sinun tarvitse kertoa juomisestasi, koska ulkonäkösi kertoo tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta, mitäs sitä turhia huolehtimaan, kyllä se maksa kestää koko elämän.
Niin kestääkin. Toisilla se elämä on vain pidempi kuin toisilla. En murehdi terveyden prakaamisesta. Pääasia, että saan viimeisten sanojen sijaan viimeisen hörpyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No en ole huomannut. Äänenkään ei ollut mitään reaktiota, ostin olutlaatikon ja kaksi Camelia.
Äskenkään, autoc. iski jälleen.
LOL😄
Säälittävät luuseritko muka bilettävät lähes joka päivä?
Ap