Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras nainen huusi perääni varasta buffetissa, kun vein lapselleni ruokaa huoneeseen

Vierailija
25.02.2020 |

Meillä on siis täyshoitoviikko hotellissa ja sovittu henkilökunnan kanssa että autistinen tourettepoika saa ruokailla buffetin ruokia omassa huoneessaan, ihan kaikkien viihtyvyyden kannalta. Hän nimittäin kiljuu kuormittuessaan ja ruokatilan kolinat saavat hänet hermostumaan.
Otin syötyäni tarjottimen ja laitoin siihen pojalle mitä ajattelin hänen syövän ja viereisessä pöydässä ollut n 60 v nainen miehensä kanssa alkoi puhumaan varastamisesta ja ahneudesta. En tässä vaiheessa edes tajunnut että puhuivat minusta. Kun poistuimme nsinen huusi: Varas! Kyllä minä tuollaiset tunnen, täällä paikan päällä pitää syödä, eikä täältä viedä mitään mukaan!
Olin niin hölmistynyt että aloin selittelemään hänelle että eikun meillä on vammainen poika, joka syö huoneessa...
Nainen puhui kovalla äänellä että niin varmaan! Ja että katsokaa varasta!
Traumaannuin niin etten halua mennä enää ruokasaliin. Kaikki on msksettu tosiaan, myös sen autistisen pojan ruokailut, etukäteen.
Jäi aivan sairaan paha mieli!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/ 5 hotellien ruokasaleissa ei ole mitään tarjottimia.

Hä?! Siis mitä sä sönkkäät?

Vierailija
22/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pascat siellä kukaan mitään huuteli; suomalaiset ovat niin nössöjä että vaikka olisit lastannut tarjottimellesi sen mummelin tekohampaat suoraan suusta ja riistänyt hänen lautasensa mukaasi niin sittenkin olisi tullut vain pientä kyräilyä, seläntakana puhumista ja av-avautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kuule: on tuollaista tapahtunut muillekin. Meilläkin perheessämme juuri ja juuri apuvälineen kanssa liikkumaan pääsevä, joka ei todellakaan selviä useamman hotellin aamiaisellekaan portaiden vuoksi.

En ymmärrä, miksi ylipäänsä pitää sisustaa siten, että on kaiken maailman portaita antamassa kerroksellisuuden vaikutelmaa kun on kyse paikasta, jossa yösijansa maksaneiden pitäisi pystyä saamaan aamupalansa yhtä aikaa muiden kanssa.

Kukaan ei ilahdu siitä, että saa sitten muiden syömisen jälkeen huoneeseen ruokansa ja joutuu syömään sitä sitten lähtökiireessä. Ei etenkään ihminen, jonka on vaikea liikkua.

Vierailija
24/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei mutta tuollaisia tekopyhiä toisten kyttäilijöitä on maailma täynnä.

Vierailija
25/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/ 5 hotellien ruokasaleissa ei ole mitään tarjottimia.

Hä?! Siis mitä sä sönkkäät?

Tarjottimia ei käytännössä enää ole, koska niiden peseminen on ns. turhaa työtä. Porukka osaa ottaa laivallakin ruuat lautaselle ja kantaa pöytään, ei siinä tarjotinta tarvita.

Vierailija
26/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on henkilökunnalta saatu lupa viedä nämä ruoat vammaiselle lapselleni. Nyt sinä olet hiljaa tai kutsun poliisit paikalle kirjoittamaan sinulle sakot kunnianloukkauksesta"

Niin helppoa se olisi ollut

Vierailija
27/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kuule: on tuollaista tapahtunut muillekin. Meilläkin perheessämme juuri ja juuri apuvälineen kanssa liikkumaan pääsevä, joka ei todellakaan selviä useamman hotellin aamiaisellekaan portaiden vuoksi.

En ymmärrä, miksi ylipäänsä pitää sisustaa siten, että on kaiken maailman portaita antamassa kerroksellisuuden vaikutelmaa kun on kyse paikasta, jossa yösijansa maksaneiden pitäisi pystyä saamaan aamupalansa yhtä aikaa muiden kanssa.

Kukaan ei ilahdu siitä, että saa sitten muiden syömisen jälkeen huoneeseen ruokansa ja joutuu syömään sitä sitten lähtökiireessä. Ei etenkään ihminen, jonka on vaikea liikkua.

Miksi ihmeessä ette tee kuten muutkin ja tilaa aamiaista huoneeseen koko porukalle? Sieltä tuovat keittiöstä ihan sitä mitä haluatte ja voitte syödä yhdessä

Vierailija
28/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää nämä trollin huutelijat. Ihan kuin ihmisille ei voisi ikinä tapahtua mitään oikeassa elämässä.

Kyse ei ole siitä, etteikö tuollaista voisi tapahtua, vaan siitä että aloittajalle ei ole tapahtunut, vaan hän jankkaa samaa asiaa monessa aloituksessa kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Vierailija
29/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on henkilökunnalta saatu lupa viedä nämä ruoat vammaiselle lapselleni. Nyt sinä olet hiljaa tai kutsun poliisit paikalle kirjoittamaan sinulle sakot kunnianloukkauksesta"

Poliisi ei määrää sakkoja kunnianloukkauksesta, vaan tuomari.

Vierailija
30/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Henkilökunta rasvatkaa tuo vanha ryppyinen säkkituoli, se rutisee ikävästi"

Vierailija
31/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, miksi täytyy suurieleisesti buffasta hakea annos ja kantaa se huoneeseen, kun voi samaan hintaan tilata ruuat huoneeseen ja hotellin väki tuo ne. Avoimen tarjottimen kanniskelu pitkin käytäviä ei ole kenellekään miellyttävää. Mutta jos haluat noin tehdä, niin miksipä ei, varkaaksi minäkin sinua kutsuisin.

Äiti varmaan itse tietää parhaiten, mitä lapsi haluaa syödä ja siksi hakee itse ruuan.

Ensi kerralla kannattaa pyytää henkilökunta paikalle saamaan röyhkimykset ojennukseen.

Äiti voi varmaan toimia niin kuin hotelleissa on tapana eli kertoa henkilökunnalle, mitä tarjottimelle otetaan. Vaikka ihan siinä vierellä kulkien. MInä osaan äitinä kertoa saman asian suoraa keittiöön ja lapsi saa haluamansa aamupalan, jos vastaavaan tilanteeseen joudun.

Mitä sinä muuten ymmärrät sanalla "tilata"? Minä ymmärrän sen niin, että luettelen, mitä haluan enkä oleta, että hotellissa on selvänäkijöitä töissä.

Voi apua, miten sä kuvittelet että henkilökunnalla on aikaa ja mielenkiintoa alkaa perehtymään oikein porukalla pikku irmapetterin aamupala tottumuksiin? Oikeastiko ajattelet että siellä ois jokainen viikon aikana aamupalatarjoilusta vastaava työntekijä ap:n vierellä kuuntelemassa opastusta muistiinpanovälineiden kanssa? "Meidän Jamihan ei siis syö ikinä muroja aamuisin, että ihan vaan tuota kokojyväleipää! Ja maito pistää Jamin masun ihan sekaisin niin sitä ei sitten lainkaan. Vain haaleaa teetä ja siihen kaksi sokeripalaa. Juustoa voi laittaa ihan vähän tarjolle. Pekonista meidän poika tykkää oikein paljon mutta VAIN rapeista paloista että pitäkää se sitten mielessä siivuja valikoisessa!!"

Vierailija
32/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pascat siellä kukaan mitään huuteli; suomalaiset ovat niin nössöjä että vaikka olisit lastannut tarjottimellesi sen mummelin tekohampaat suoraan suusta ja riistänyt hänen lautasensa mukaasi niin sittenkin olisi tullut vain pientä kyräilyä, seläntakana puhumista ja av-avautumista.

No höpönlöpön tätä niputusta taas. Osa suomalaisista sanoo hyvinkin mielellään paheksuntansa ääneen. 

Sitä paitsi itäsuomalaiset ja länsisuomalaiset voisivat olla keskenään eri planeetoilta.

Vierailija
33/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpönlöpön tätä niputusta taas. Osa suomalaisista sanoo hyvinkin mielellään paheksuntansa ääneen. 

Sitä paitsi itäsuomalaiset ja länsisuomalaiset voisivat olla keskenään eri planeetoilta.

Juu, itäsuomalaisilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Vierailija
34/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, miksi täytyy suurieleisesti buffasta hakea annos ja kantaa se huoneeseen, kun voi samaan hintaan tilata ruuat huoneeseen ja hotellin väki tuo ne. Avoimen tarjottimen kanniskelu pitkin käytäviä ei ole kenellekään miellyttävää. Mutta jos haluat noin tehdä, niin miksipä ei, varkaaksi minäkin sinua kutsuisin.

Äiti varmaan itse tietää parhaiten, mitä lapsi haluaa syödä ja siksi hakee itse ruuan.

Ensi kerralla kannattaa pyytää henkilökunta paikalle saamaan röyhkimykset ojennukseen.

Äiti voi varmaan toimia niin kuin hotelleissa on tapana eli kertoa henkilökunnalle, mitä tarjottimelle otetaan. Vaikka ihan siinä vierellä kulkien. MInä osaan äitinä kertoa saman asian suoraa keittiöön ja lapsi saa haluamansa aamupalan, jos vastaavaan tilanteeseen joudun.

Mitä sinä muuten ymmärrät sanalla "tilata"? Minä ymmärrän sen niin, että luettelen, mitä haluan enkä oleta, että hotellissa on selvänäkijöitä töissä.

..... Miksi ihmeessä pitäisi vaatia sellaista palvelua, jossa kuitenkin pitää olla vieressä katsomassa, mitä haluaa? Buffassa on kuitenkin aika paljon kaikkea, niin helppo se on itse sieltä valita haluamansa.

Vierailija
35/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet oikeasti vaikeasti vammaisen äiti, niin olet tottunut kaikenlaiseen, tuijotukseen, huuteluun, osoitteluun, etkä todellakaan traumatisoituisi tuollaisesta peruskaurasta. Eli trolli ;)

Vierailija
36/38 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet oikeasti vaikeasti vammaisen äiti, niin olet tottunut kaikenlaiseen, tuijotukseen, huuteluun, osoitteluun, etkä todellakaan traumatisoituisi tuollaisesta peruskaurasta. Eli trolli ;)

Jos sä olet oikeasti noin nokkela, pitäisi sinun olla selvännäkijä, eli trolli;)

Vierailija
37/38 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset on just tuollaisia. Katsovat oikeudekseen ojentaa ”nuorempiaan”. Tuskin oli itsellään eded omia lapsia.

Vierailija
38/38 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pascat:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän