Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras nainen huusi perääni varasta buffetissa, kun vein lapselleni ruokaa huoneeseen

Vierailija
25.02.2020 |

Meillä on siis täyshoitoviikko hotellissa ja sovittu henkilökunnan kanssa että autistinen tourettepoika saa ruokailla buffetin ruokia omassa huoneessaan, ihan kaikkien viihtyvyyden kannalta. Hän nimittäin kiljuu kuormittuessaan ja ruokatilan kolinat saavat hänet hermostumaan.
Otin syötyäni tarjottimen ja laitoin siihen pojalle mitä ajattelin hänen syövän ja viereisessä pöydässä ollut n 60 v nainen miehensä kanssa alkoi puhumaan varastamisesta ja ahneudesta. En tässä vaiheessa edes tajunnut että puhuivat minusta. Kun poistuimme nsinen huusi: Varas! Kyllä minä tuollaiset tunnen, täällä paikan päällä pitää syödä, eikä täältä viedä mitään mukaan!
Olin niin hölmistynyt että aloin selittelemään hänelle että eikun meillä on vammainen poika, joka syö huoneessa...
Nainen puhui kovalla äänellä että niin varmaan! Ja että katsokaa varasta!
Traumaannuin niin etten halua mennä enää ruokasaliin. Kaikki on msksettu tosiaan, myös sen autistisen pojan ruokailut, etukäteen.
Jäi aivan sairaan paha mieli!!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt toinen vai kolmas kerta vuoden sisään, kun tämä sama juttu on täällä? Vai tapahtuuko tätä ap sinulle joka kerta, kun olette lapsen kanssa hotellissa ja joka kerta tulet tästä avautumaan? Joo, vietän ihan liikaa aika vauva-palstalla...

Vierailija
2/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kutsunut henkilökuntaa paikalle. Olisivat saaneet tuon häiriköijän ja toisten asioihin puuttujan kuriin. Muista ensi kerralla, jos olette siellä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä sitä, miksi täytyy suurieleisesti buffasta hakea annos ja kantaa se huoneeseen, kun voi samaan hintaan tilata ruuat huoneeseen ja hotellin väki tuo ne. Avoimen tarjottimen kanniskelu pitkin käytäviä ei ole kenellekään miellyttävää. Mutta jos haluat noin tehdä, niin miksipä ei, varkaaksi minäkin sinua kutsuisin.

Vierailija
4/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se huutaja saa sen yleisön halveksunnan päälleen. En usko, että tuollaisessa tilanteessa kukaan puuttuu. Eri asia, jos olisit ollut ulkomaalainen.

Vierailija
5/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olivat, ei sieltä saa ottaa eväitä elikkäs varastaa. Olitko yhtään perehtynyt hotellin sääntöihin?

Vierailija
6/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käskenyt eukon henkilökunnan puheille jos epäili sinua varkaaksi.

Vierailija
7/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, miksi täytyy suurieleisesti buffasta hakea annos ja kantaa se huoneeseen, kun voi samaan hintaan tilata ruuat huoneeseen ja hotellin väki tuo ne. Avoimen tarjottimen kanniskelu pitkin käytäviä ei ole kenellekään miellyttävää. Mutta jos haluat noin tehdä, niin miksipä ei, varkaaksi minäkin sinua kutsuisin.

Äiti varmaan itse tietää parhaiten, mitä lapsi haluaa syödä ja siksi hakee itse ruuan.

Ensi kerralla kannattaa pyytää henkilökunta paikalle saamaan röyhkimykset ojennukseen.

Vierailija
8/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt henkilökuntaa heittämään akan ulos.

Vierailija
9/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, miksi täytyy suurieleisesti buffasėta hakea annos ja kantaa se huoneeseen, kun voi samaan hintaan tilata ruuat huoneeseen ja hotellin väki tuo ne. Avoimen tarjottimen kanniskelu pitkin käytäviä ei ole kenellekään miellyttävää. Mutta jos haluat noin tehdä, niin miksipä ei, varkaaksi minäkin sinua kutsuisin.

Jaa, minä taas olettaisin että avoimesti tarjotinta kantavalla on siihen ihan lupa. Eri juttu, ja työntäisi sämpylöitä vaivihkaa kassiin ja taskuihin.

Vierailija
10/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tollot nielette nämä joka ikinen kerta?

Vierailija
11/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tollot nielette nämä joka ikinen kerta?

Siinä viiden pisteen vihje.

Vierailija
12/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tourettepoika syö tosi valikoidusti, kyllä minun on se annos haettava. Ei henkilökunta osaa sitä tuoda, eikä heillä siihen ole aikaakaan. Kun kysyin miten toimia niin itse ehottivat että viet vaan huoneeseen lapselle mitäajattelet hänen syövän. Ja että huoneen siivouksen yhteydessä vievät sitten astiat takaisin.

Vierailija
13/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaannuit.

Ok.

Vierailija
14/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää autistin kanssa lähteä ylipäätään?

Niin, että neljän seinän sisälle olisi teljettävä vähintään imettäjät, erityislasten vanhemmat ja sellaiset lapset, jotka muuten vain saattavat olla sottaisia ja äänekkäitä eli lähes tulkoon suurin osa. Jos lisääntyy, niin sitten ei ole enää oikeutettu vapaaseen elämään.

Vierailija
15/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti varmaan itse tietää parhaiten, mitä lapsi haluaa syödä ja siksi hakee itse ruuan.

Ensi kerralla kannattaa pyytää henkilökunta paikalle saamaan röyhkimykset ojennukseen.

Äiti voi varmaan toimia niin kuin hotelleissa on tapana eli kertoa henkilökunnalle, mitä tarjottimelle otetaan. Vaikka ihan siinä vierellä kulkien. MInä osaan äitinä kertoa saman asian suoraa keittiöön ja lapsi saa haluamansa aamupalan, jos vastaavaan tilanteeseen joudun.

Mitä sinä muuten ymmärrät sanalla "tilata"? Minä ymmärrän sen niin, että luettelen, mitä haluan enkä oleta, että hotellissa on selvänäkijöitä töissä.

Vierailija
16/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä sitä, miksi täytyy suurieleisesti buffasėta hakea annos ja kantaa se huoneeseen, kun voi samaan hintaan tilata ruuat huoneeseen ja hotellin väki tuo ne. Avoimen tarjottimen kanniskelu pitkin käytäviä ei ole kenellekään miellyttävää. Mutta jos haluat noin tehdä, niin miksipä ei, varkaaksi minäkin sinua kutsuisin.

Jaa, minä taas olettaisin että avoimesti tarjotinta kantavalla on siihen ihan lupa. Eri juttu, ja työntäisi sämpylöitä vaivihkaa kassiin ja taskuihin.

Avoimen tarjottimen kanniskelu on eri asia kuin tarjottimen kanniskelu avoimesti.

Vierailija
17/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama trolli kopioi tänne tuon saman tekstin säännöllisesti. Tylsää

.

Vierailija
18/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama trolli kopioi tänne tuon saman tekstin säännöllisesti. Tylsää

.

Jep. Ja silti uppoaa joka kerta. En ymmärrä, mitä jotkut saavat näiden trollien ruokkimisesta.

Vierailija
19/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää nämä trollin huutelijat. Ihan kuin ihmisille ei voisi ikinä tapahtua mitään oikeassa elämässä.

Vierailija
20/38 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmaan tirvaissut turpaan jos minua olisi varkaaksi syyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi