Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset ihmiset postailevat LinkedInissä työajalla?

Vierailija
25.02.2020 |

KUka heille maksaa siitä? Tyhmimmät kuvat jotain lautasia konferenssi-illalliselta. Herää pahvi. Ketään ei kiinnosta syömisesi LinkedInissä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska monella, muidenmuassa minulla, se kuuluu työn kuvaan.

T: liiketoiminnan kehityspäällikkö

Porvoossa liiketoiminnan kehitykseen kuuluu myös mammojen sivistäminen vauvapalstalla arkipäivisin kello yhden korvilla. Kuinkas sitä paremmin taitaisi lounastaukonsa/sairaslomapäivänsä/lomapäivänsä/vanhemmuusvapaansa kehityspäällikkö käyttääkään. 🥰 Tämä on juuri sitä esimerkillistä hyvää pöhinää!

Lounastauko, kahvitauko, huono sää lomalla tai vapaapäivä ja sairausloma ovat ainakin itselläni niitä parhaita hetkiä vauvapalstailla. Mutta täällähän epäillään toki jokaista, joka uskaltaa kertoa, ettei ole kaupan kassa, kotiäiti tai muun hyväksyttävän "ammattikunnan" edustaja. Kun eihän kukaan oikeasti voi olla vauvapalstalla, jos on menestynyt - paitsi tietysti se arvostelija itse.

T: Myyntijohtaja kahvitauolla

Aiempi todella mukava työkaveri on nykyisin myyntijohtaja. Hän oli töissä eräässä suuressa organisaatiossa, jossa vastaan kävellyt ylempi esimies tuijotti hänen rintojaan - ja käveli päin seinää. Kunnioitan kyseistä työkaveria edelleen, koska hän ei nauranut kyseisessä tilanteessa. 

Minä nauroin, kun hän kertoi tapahtumasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan