Rintaliivit isorintaiselle pienellä ympäryksellä?
Mistä te kapealla ympäryksellä mutta isoilla rinnoilla olette liivinne ostaneet? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä mutta mistään ei tunnu löytyvän. Changen liivit eivät ole omalle mallille olleet hyviä. =)
Kommentit (51)
Tilaan lumingeriesta. Lumingerie.fi siis. Niiden kokolaskuriakin kannattaa kokeilla, on aika hyvä.
Freya stockalla. Värit ja mallit muuta kuin täti-
Selvä juttu! Täytyypä testata tuotakin. Huomannut et monesti kupit tuntuu menevän niin kauas toisistaan et näyttää kuin rinnat ois kainaloissa. Jos löytyy vinkkiä mallista jossa ei tulis kauheeta kanjonia rintojen väliin niin otan kaikki vinkit vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Selvä juttu! Täytyypä testata tuotakin. Huomannut et monesti kupit tuntuu menevän niin kauas toisistaan et näyttää kuin rinnat ois kainaloissa. Jos löytyy vinkkiä mallista jossa ei tulis kauheeta kanjonia rintojen väliin niin otan kaikki vinkit vastaan!
Käytätkö kangaskuppisia liivejä, vai pitääkö olla toppausta? Toppaamattomat kupit ovat yleensä kapeampia kuin topatut, ihan valmistusteknisistä syistä.
Lumingerie.fi:lle pisteet täältäki. Loistava asiakaspalvelu.
Changellakin on vaikka minkälaista mallia. Mun koko on 70H (Changen kokoa) ja esim. ne topatut balconette-malliset liivit ei vaan jotenkin istu. Kerran myyjä antoi kokeiltavaksi toppaamattoman kokokuppisen liivin ja se istui täydellisesti.
Tunnistan myös tuon kanjonin rintojen välissä, tällaisiakin liivejä on tullut kokeiltua. Kaunein malli on mielestäni sellainen, joka myötäilee rintaa ja vähän nostaa ja antaa tukea, mutta ei överisti.
Zalandolta tilaan. Löytyy monia merkkejä.
Ei ole varaa ostaa muualta.
Changesta ostin kerran enkä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Freya deco. Suosikkini vuodesta toiseen. Löytyy ihania värejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freya deco. Suosikkini vuodesta toiseen. Löytyy ihania värejä.
Rintaliivien mallien sopivuus on tosi yksilöllistä, esim minulle tuo deco ei sovi ollenkaan. Siinä on keskikappale liian matala ja leveä joten rintani karkaavat siitä keskeltä kun päivän aikana liikkuu ja kumartelee. Kainaloon päin suuntautuville tisseille parempi.
Vierailija kirjoitti:
Changellakin on vaikka minkälaista mallia. Mun koko on 70H (Changen kokoa) ja esim. ne topatut balconette-malliset liivit ei vaan jotenkin istu. Kerran myyjä antoi kokeiltavaksi toppaamattoman kokokuppisen liivin ja se istui täydellisesti.
Tunnistan myös tuon kanjonin rintojen välissä, tällaisiakin liivejä on tullut kokeiltua. Kaunein malli on mielestäni sellainen, joka myötäilee rintaa ja vähän nostaa ja antaa tukea, mutta ei överisti.
Jossain vaiheessa käytin Changen liivejä, mutta ne tuntu et ei koskaa oikee istunu kunnolla. En tiiä miksi, oli useampaa eri malliakin käytössä. Lattasivat myös ikävästi ja veti sivuille. Mut en tiiä pitisköhän antaa vielä mahdollisuus! Keho kuitenkin muuttunut et voipi olla et sieltä joku sopiva löytyisikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö kangaskuppisia liivejä, vai pitääkö olla toppausta? Toppaamattomat kupit ovat yleensä kapeampia kuin topatut, ihan valmistusteknisistä syistä.
Mulla on useesti ollu kevyesti topattuja, en iha hirveesti tykkää kun kankaisista näkyy sit läpi. =)
Minullakin on tuo ongelma, että monissa malleissa keskiosa on liian leveä ja rintojen sisäsyrjiin tulee painaumia ja jopa nirhaumia päivän mittaan, kun liivit painavat niitä väkisin erilleen. Olisi kiva kuulla kokemuksia, jos muut ovat löytäneet kapeita malleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useesti ollu kevyesti topattuja, en iha hirveesti tykkää kun kankaisista näkyy sit läpi. =)
Ok. Kannattaa harkita noita toppaamattomia liivejä, niillä saa paljon paremman istuvuuden kuin topatuilla. Itseäni ei nännien erottuminen haittaa, kaikilla meillä on sellaiset, mutta jos sinua se häiritsee, voi ostaa sellaisia nännien päälle laitettavia ns. tarroja jotka ne piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tuo ongelma, että monissa malleissa keskiosa on liian leveä ja rintojen sisäsyrjiin tulee painaumia ja jopa nirhaumia päivän mittaan, kun liivit painavat niitä väkisin erilleen. Olisi kiva kuulla kokemuksia, jos muut ovat löytäneet kapeita malleja.
Triumph sopii mulle. Koska jos keskikpl on leveä, niin mun tissit menee jonnekin kainaloihin.
Onko kellään muuten kokemusta Curvy Katen liiveistä?
Vierailija kirjoitti:
Nirhaumat kertoo jo jostain vähän isommasta probleemista kuin väärästä kupinmallista. Kuulostaa että myös koko voi olla mallin lisäksi pielessä. Rinnan tulisi kokonaisuudessaan mahtua mukavasti sen kaarituen väliin, kuulostaa että rintasi on leveämpi mitä kupillasi on kokoa ja siksi kaarituen päät painuu rintaa vasten.
Funky Lady. On todella hyvä mutta kallis,