Rintaliivit isorintaiselle pienellä ympäryksellä?
Mistä te kapealla ympäryksellä mutta isoilla rinnoilla olette liivinne ostaneet? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä mutta mistään ei tunnu löytyvän. Changen liivit eivät ole omalle mallille olleet hyviä. =)
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tilaan lumingeriesta. Lumingerie.fi siis. Niiden kokolaskuriakin kannattaa kokeilla, on aika hyvä.
Tilasin itse täältä kahdet viime kuun lopulla. En tilaa enää koskaan uudelleen. Ympärysmitta kahdessa eri merkissä ihan erilainen. Kupit oli molemmissa todella omituisen muotoiset.
Ihanaa löytää kohtalontoveri Ap!
Itse ostan vain triumph triactive sport liivejä ilman kaaritukia. (kuten https://uk.triumph.com/bras/sports/non-wired) niissä ympärysmitta taitaa olla 70 minimissään, minulle ei ihan ideaalit mutta ainoat jotka on mukavat. Kaarituet painavat joko kainaloihini taikka pistävät kylkiluihin.
Vierailija kirjoitti:
75K itsellä, tiedän mallit ja merkit mitkä sopii. Ostan itse tämän vuoksi netistä esim Figleaves ja Brastop hyviä ka luotettavia paikkoja tilata. Ja edullisia! Jos englanti taipuu niin suosittelen tutustumaan tähän: https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/beginners_guide
Tissit ja liivit osaa olla alkuun melkoista tiedettä.
Eihän tuommoinen 75 K-kuppi näytä edes miltään kovin suurelta
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51xQP-9cTqL.jpg
Miten ihmeellisesti nuo koot menee nykyään? Jotain markkinointikikkaa jotta valmistajat voivat ottaa isommista kupeista enemmän hintaa asiakkailta? Aiemmin tuon näköinen kooltaan olisi ollut 75 D-kuppi!
Vierailija kirjoitti:
Funky lady täälläkin.
Kommenttina, että palvelu ei ole mielestäni mitenkään hyvää. Minulla on kokemusta kahdesta kerrasta. Viimeksi olin ostamassa bikineitä. Myyjä suorastaan työnsi minut ulos liikkeestä. Kaksi kertaa ehdotti, että pitäisikö mennä toiseen liikkeeseen, esim. Espooseen. Joo, en lähde Espooseen ostamaan bikineitä. Oli myös sitä mieltä, että olen ostamassa väärää kokoa.
Stockalla on ollut aina hyvä palvelu, kun olen mennyt sinne. Myyjät ovat ystävällisiä ja palvelunhaluisia. Käyn siellä vastakin.
Olen myös hyvä asiakas, saatan mennä ostamaan liivejä, mutta mukaan tarttuu yöpaita, pikkareita, sukkia ja aluspaitoja.
Jukiselle leikkaukseen on nykyäänkin kriteerit, ei sinne pääse pelkillä 70/G rinnoilla vaikka niskaa nekin jo jumittavat, vaatteet ei istu ja liivejä ei löydä halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta on oltu jo https://www.lumingerie.fi/ asiakas. Ehkä paras asiakaspalvelu mitä netistä tai kivijalasta löytyy ja kuppikokoja R-kuppiin asti.
Mä en edes tiennyt että k.o. puljulla on kivijalkakauppakin.
Ei ole myymälää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kokoja löytyy jos on varaa maksaa. Erikosliikkeistä löytyy, henkkamaukat ym. kannattaa unohtaa.
Jaa löytyy vai?
Astelinpa erääseen helsinkiläiseen jo nimeltä mainittuun erikoisliikkeeseen ja kuinkas kävikään : "ei meillä ole sitä kokoa täällä mutta toisessa liikkeessä..." jossakin laitakaupungilla missä lie olisi ollut, ehkä.
Olen menettänyt toivoni sopivista ja mukavista jo ajat sitten ja ryhtynyt tuunaamaan lähes sopivia. Kun ei löydy Ö70-kokoa, ostan kokoa G85 ja muuttelen sitä vähän sieltä ja täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Funky lady täälläkin.
Kommenttina, että palvelu ei ole mielestäni mitenkään hyvää. Minulla on kokemusta kahdesta kerrasta. Viimeksi olin ostamassa bikineitä. Myyjä suorastaan työnsi minut ulos liikkeestä. Kaksi kertaa ehdotti, että pitäisikö mennä toiseen liikkeeseen, esim. Espooseen. Joo, en lähde Espooseen ostamaan bikineitä. Oli myös sitä mieltä, että olen ostamassa väärää kokoa.
Stockalla on ollut aina hyvä palvelu, kun olen mennyt sinne. Myyjät ovat ystävällisiä ja palvelunhaluisia. Käyn siellä vastakin.
Olen myös hyvä asiakas, saatan mennä ostamaan liivejä, mutta mukaan tarttuu yöpaita, pikkareita, sukkia ja aluspaitoja.
Miksi hän työnsä sinut ulos liikkeestä? Miksi ehdotti Espoota?
Brastop, Figleaves, Belle Lingerie ym. verkkokaupat. Tilaan näistä, koska koko- ja mallivalikoimat ovat todella laajoja ja hinta murto-osa Suomen hintoihin verrattuna. Juuri tilasin viidet liivit ja kuudet pikkarit 120 eurolla, jolla Suomessa olisin saanut kahdet vastaavaa laatua olevat liivit.
Jos on isot painavat rinnat niin kannattaa hoidattaa ajoissa ne vaikka pienennysleikkauksin, ja jotta saa nännit takaisin omille paikoilleen niin ettei ne roiku lopulta maata kohti. Itse kävin 3 vuotta sitten ja paras päätös ikinä. Arvet paranivat hetkessä.
Nyt kun leikkaukseen saa vielä korvauksen, tulevaisuudesta kun ei tiedä jos sekin leikkauskorvaus katoaa :o