Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)

Luonnonmukaista
25.02.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html

Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?

Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?

Kommentit (269)

Vierailija
161/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pimppi touhui ois?

Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..

Vierailija
162/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut tämän trendin jo Suomessakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei HELVETTI kun tuo YKSI psykoosipotilas jaksaa RIEHUA

Sulla meni näköjään todella syvälle tunteisiin tämä aihe. No onhan se ymmärrettävää että se on liikaa teille karvakammoisille että joku nainen kehtaa puolustaa naisten luonnollista karvoitusta. Perustele kuitenkin näkemyksesi ja ota kantaa itse asiaan, muuten voi olettaa ettei sinulla ole mitään todellista sanottavaa aiheesta. Tai ehkä jopa kirjoittelet itse jostain mielisairaalasta käsin ja siksi projisoit sitä omaa psykoosiasi muihin. 

Vierailija
164/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut tämän trendin jo Suomessakin

Kyseessä ei ole trendi, vaan karvattomuus on trendi. Karvathan luonnollisesti naisilla kasvavat, joten silloinhan se ei ole mikään trendi.

Vierailija
165/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeasti tottumiskysymys. Muakin ennen naisena vähän ällötti karvat mutta ei nuokaan kuvat aiheuta enää mitään sellaista reaktiota. Jaa, siinä on karvoja, mitä sitten? Omaa miestänikään ei haittaa karvani yhtään. Ihmiset eivät tajua, miten aivopestyjä ovat.

Vierailija
166/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on pilalla jos siinä on karvoja.

Vierailija
167/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävät säärikarvat. Varmaan siksi kun on  jo 10 vuotiaana aloittanut ajelun 

Vierailija
168/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha on pilalla jos siinä on karvoja.

Sinä olet pilalla, ääliö.

Vierailija
169/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävät säärikarvat. Varmaan siksi kun on  jo 10 vuotiaana aloittanut ajelun 

Itse olet ällöttävä ja vastenmielinen, ei tuo kaunis nainen. 

Vierailija
170/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä posliini on paras.

Vierailija
171/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sanotte mutta onhan nuo etovat. Oikein puistattaa. Mutta onneksi kumppanin voi valita eikä tarvitse tyytyä tusinatavaraan.

Vierailija
172/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Sori mutta yököttää. En halua edes kaverikseni naista, joka on noin ruokkoamaton.

Vierailija
173/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oikeasti tottumiskysymys. Muakin ennen naisena vähän ällötti karvat mutta ei nuokaan kuvat aiheuta enää mitään sellaista reaktiota. Jaa, siinä on karvoja, mitä sitten? Omaa miestänikään ei haittaa karvani yhtään. Ihmiset eivät tajua, miten aivopestyjä ovat.

Niin. Koska sinä olet nainen ja tuskin olet ollut naisen kanssa intiimisti. Et ole mies niin et tiedä mitä tunteita se herättää. Jos sängyssä suudellessa tulee kunnon kainalokarvapehko naamalle niin kyllä se on aktintappo.

Vierailija
174/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Sori mutta yököttää. En halua edes kaverikseni naista, joka on noin ruokkoamaton.

Olet ällöttävä, hyi yök! En suostuisi edes juttelemaan tuollaiselle ällötykselle joka on noin itsekäs, pinnallinen ja aivopesty, ja todennäköisesti vielä itse hirveä karvainen apina. Siinä taas yksi joka kutsuu karvojen ajelemista "hygieniaksi", mutta jostain kumman syystä ne miesten karvat eivät sitten ole epähygieenisiä! Sinunlaisesi ihmiset ovat minum maailmassani yksinkertaisia laumasieluja. 

Vierailija
175/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olueni kylmänä ja ruokani ja naiseni karvattomana

Vierailija
176/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ällöttävä, hyi yök! En suostuisi edes juttelemaan tuollaiselle ällötykselle joka on noin itsekäs, pinnallinen ja aivopesty, ja todennäköisesti vielä itse hirveä karvainen apina. Siinä taas yksi joka kutsuu karvojen ajelemista "hygieniaksi", mutta jostain kumman syystä ne miesten karvat eivät sitten ole epähygieenisiä! Sinunlaisesi ihmiset ovat minum maailmassani yksinkertaisia laumasieluja. 

Siellä yksi karva-apina huutelee. Teet vain palveluksen kun et juttele minulle, kiitos ja näkemiin

Vierailija
177/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Koska sinä olet nainen ja tuskin olet ollut naisen kanssa intiimisti. Et ole mies niin et tiedä mitä tunteita se herättää. Jos sängyssä suudellessa tulee kunnon kainalokarvapehko naamalle niin kyllä se on aktintappo.

Mikä selitys tuo muka on? Naisissakin löytyy monenlaisia yksilöitä, nykyään löytyy jo paljon naisiakin jotka vaativat että miehen pitää ajaa kaikki karvansa pois, ja toisaalta naisia jotka haluavat nimenomaan karvaisen miehen. Makuja on monia, etkä sinäkään voi perustella mieltymystäsi sillä että "olet mies". Miesten mielipiteet myöskin naisen karvojen suhteen vaihtelevat laidasta laitaan aivan kuten naistenkin. Lisäksi todella monet naiset inhoavat karvoja naisilla, toisin kuin tämän nainen joka kirjoitti tuon kommentin.

Vierailija
178/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole sattunut huomaamaan niin miehellä ja naisella on eri sukupuolielimet. Eli kaikki "säännöt" ei koske molempia sukupuolia samalla tavalla. Esim. Naisellinen mies ei ole kovinta huutoa teidän naisten keskuudessa. Älä heittäydy tyhmäksi

Vierailija
179/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä sanotte mutta onhan nuo etovat. Oikein puistattaa. Mutta onneksi kumppanin voi valita eikä tarvitse tyytyä tusinatavaraan.

Minuakin puistattavat sinunkaltaisesi miehet. Oikein puistattaa että halvennat ja esineellistät naisia vieläpä "tavaroiksi". Onneksi voi pysyä kaukana kaltaisistasi, kun paljon parempaakin on saatavilla.

Vierailija
180/269 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä selitys tuo muka on? Naisissakin löytyy monenlaisia yksilöitä, nykyään löytyy jo paljon naisiakin jotka vaativat että miehen pitää ajaa kaikki karvansa pois, ja toisaalta naisia jotka haluavat nimenomaan karvaisen miehen. Makuja on monia, etkä sinäkään voi perustella mieltymystäsi sillä että "olet mies". M

Sanon näin yleisesti. Olen satavarma että enemmistö miehistä ottaisi mieluummin karvattoman version, kuin tuommoisen millä hirveät pehkot. Sanoisin vielä että joku 90%, ellei enemmän