19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html
Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?
Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat naisella ok, mutta nuo sääret... kyllä en alkaisi tuollaisen kanssa mihinkään, näyttää joltain epäsiistiltä ladyboylta. Sääliksi käy etelän tummia naisia, joilla kasvaa kuulemma viiksetkin.
Sääliksi? Arvaa ketä MINUA käy sääliksi? Sinunkaltaisesi yksinkertaiset ja rajoittuneet ihmiset, jotka eivät tajua sitä että vaikka ET ITSE tykkää, niin KYLLÄ MONI MUU SILTI TYKKÄÄ ja näkee asian ihan eri tavalla kuin mitä SINÄ NÄET. Et tietenkään tajua kuinka paljon tästä maailmasta löytyy miehiä jotka syttyvät naisen luonnollisesta, villin seksikkäästä karvoituksesta SEKÄ siitä että nainen uskaltaa olla häpeilemättömästi oma itsensä. Jotkut sanovat myös että karvaisilla naisilla on voimakkaampi seksivietti, mikä vetoaa joihinkin miehiin. Lisäksi maailmassa on myös kulttuureja, missä karvoja ei ajella ja sitä pidetään täysin luonnollisena!
Onko sulla joku karvapsykoosi päällä?
meidänkin kylässä oli todella antavainen nainen . miehet saivat leikata karva tupsuja muistoiksi monella seinillä oli kunnia paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks pakko olla jeti jos ei halua?
Olen identifioitunut lohikäärmeeksi
Sehän kuuluu nykyisin olevan pelkkä ilmoitusasia - mutta kasvaako sinulla tosiaan suomuja?
Kyllä mä ajelen pois sääri- ja kainalokarvani. Ne näyttää ja tuntuu niin epäesteettiselle, etten halua pitää.
Aloitin ajelun jo joskus 12v kun huomasin kuinka rumalta rehottavat kainalokarvat näytti bikinien kanssa.
Joku kaivelee arkistoja?
Jokainen nainen päättää itse pörröisyydestään. Jos häiritsee, voi laittaa makuuhuoneessa valot pois.
Onhan hän tuuhempi kuin minä mies.
Sitä en kyllä tajua, miksi pitäisi erityisesti esitellä karvoja. Eihän sitä kukaan normaalistikaan tee. Vilkkuu jos on vilkkuakseen.
"Salailun" ja tällaisen esittelyn väliin mahtuu paljon muutakin. Ei kaikesta tarvitse tehdä jonkinlaista sirkusesitystä.
Itseäni inhotti oman isäni käytös lapsena. Oli naimissa ja meille lapsille totesi, että kenen naisen pillukarvat näkyy rannalla?!! Oli todella inhottavaa olla isäni kanssa lapsena rannalla, jos hänellä vain naisten pillukarvat mielessä? Mutta myöhemmin kyllä nähty, että petti omaa vaimoaan aina joka tilanteessa eli äitiäni. Kun kysyin isältäni, että miksi petti, niin isäni puolusteli sitä sillä, kun äitini ei antanut halata ym? Isäni meni myöhemmin naimisiin ja petti myös uutta vaimoaan. Mutta toki, jos aina ne ns. pillukarvat, tissit ja peppu mielessä ja niin aina pettää tilaisuuden tullen. Isäni saa haistaa pitkän paskan. Kuoli peräsuoli syöpään myöhemmin, onneksi.
sitten ihmettelevät jatkuvia tulehduksia kun kusiset karva pehkot hautovat säilövät pöpöjä. bbw naiset moni mies jopa maksaisi kun pääsisi parturiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo nyt järkyttävät. Onneksi itse vaalea ja hentokarvainen, voisin jättää vaikka ajamatta ilman että näytät tuollaiselle.
Katsos kun kaikille maailman miehille se "vaalea hentokarvainen nainen" ei ole mikään LÄHTÖKOHTA, standardi jolla he mittaisivat minkälainen on viehättävä nainen ja millainen naisen pitäisi olla. Ei ole olemassa mitään yhtä oikeaa naisen kuvaa, joka olisi "objektiivisesti" viehättävä, vaan kaikki mitä luonnossa esiintyy ovat jonkun silmään viehättäviä. Toisille miehille se on KARVAINEN NAINEN, ja tämän standardin mukaan SINÄ et mitä todennäköisimmin olisi heidän silmissään kovinkaan viehättävä, vaan päinvastoin laimea ja mitäänsanomaton, ja lisäksi ajatuksinesi rajoittunut, itsekäs ja aivopesty, mikä vain lisää epäviehättävyyttäsi joidenkin silmissä.
Hyi. Pakko sanoa mutta en halua nähdä tuollaisia. Saa olla ajelematta jos haluaa mutta sitten pitää vaatteet päällä.
Säärien ja kainaloiden kuuluu olla sileät jos ovat näkyvillä.
Hyi! En miehenä tuollaista hyväksyisi naiselta, ja onneksi suurin osa naisista myös tietää, että on rumaa. Ja ennen kuin joku tulee valittamaan, olen itse varsin karvaton mies, ja sekin karva, mitä minulla on on vaaleaa. Minulla on samoin lupa toivoa verrattain karvatonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.
Joo eikä tuokaan nainen ryhtyisi yhtään mihinkään sinunkaltaisesi kanssa. Ja kuka on olettanut yhtään mitään? Ja silti, ihan vaan tiedoksesi, että tästä maailmasta löytyy ihan hel****sti miehiä jotka syttyvät karvaisista naisista tai joita se ei haittaa. Äläkä myöskään itse oleta, että karvaisia naisia kiinnostaisi vähimmässäkään määrin, että oletko SINÄ heistä kiinnostunut vai et. Kukaan ei oleta sellaista, eikä ketään harmita jos et ole, et ole niin tärkeä ja kiinnostava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.
Joo eikä tuokaan nainen ryhtyisi yhtään mihinkään sinunkaltaisesi kanssa. Ja kuka on olettanut yhtään mitään? Ja silti, ihan vaan tiedoksesi, että tästä maailmasta löytyy ihan hel****sti miehiä jotka syttyvät karvaisista naisista tai joita se ei haittaa. Äläkä myöskään itse oleta, että karvaisia naisia kiinnostaisi vähimmässäkään määrin, että oletko SINÄ heistä kiinnostunut vai et. Kukaan ei oleta sellaista, eikä ketään harmita jos et ole, et ole niin tärkeä ja kiinnostava ihminen.
Oletko parrakas nainen, kun noin henkilökohtaisesti otat asiat?
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat on hygieniajuttu. Jos on paljon karvaa kainalossa (tai alapäässä) ne alkaa haista nopeasti ja mikään ei ole oksettavampaa, kuin hiessä uiva karvoitus. Siksi karvat on hyvä siistiä sellaisissa paikoissa missä pääsee muhimaan. Koskee sekä miehiä että naisia.
Jos nainen välttämättä haluaa kasvattaa säärikarvat tai viikset niin siitä vaan, mutta ei se mikään kaunis näky ole. Minä en ole sheivannut jalkojani syksyn jälkeen, mutta kesän tullessa sheivaan kyllä, mielestäni karvaiset jalat naisella on yksinkertaisesti rumaa ja miehekästä. Kuten suurimman osan mielestä, sanokaa mitä sanotte.
SINUN MIELESTÄSI. SANO NIIN KUIN ASIA ON, äläkä yritä vääntää asiaa näyttämään joltain universaalilta totuudelta vain koska itse näet asian tuossa valossa. Löytyy myös miehiä, jotka pitävät SINUN karvattomia koipiasi yksinkertaisesti RUMINA ja kuvottavina, tai sitten vaan TYLSINÄ. Olet ajattelussasi rajoittunut, aivopesty ja kaavoihinkangistunut, ja olet ottanut standardiksesi pohjoismaisen naisen karvattomat tai vähäkarvaiset jalat vain koska ITSE satut olemaan sellainen ja siksi VERTAAT itsestäsi poikkeavia tähän omaksumaasi KUVAAN siitä mikä on viehättävää. Kyllä, pelkkään KUVAAN. Tajua se, että KAIKKI eivät kuitenkaan näin tee eikä kaikilla tällaista samanlaista kuva päässään ole. Maailmasta löytyy aivan älyttömästi miehiä jotka pitävät tuollaista kuvan naisen karvoitusta LUONNOLLISUUDESSAAN VILLIN JA KESYTTÖMÄN KAUNIINA JA SEKSIKKÄÄNÄ, RIETTAANA.. Se että SINÄ et sitä osaa niin nähdä, ei tee sinun mielipiteestäsi mitenkään ainoaa oikeaa eikä yksiselitteistä totuutta. Ja toiset ovat karvaisia pelkästään koska se on heille geneettinen ominaisuus ja koska siitä on ollut evolutiivista hyötyä siinä ympäristössä missä he ovat eläneet, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että olisi enemmän testosteronia. Joten aivan turhaan puhut silloin mistään "miehekkyydestä". On myös täysin karvattomia naisia joilla muita miesnäisinä pidettyjä piirteitä kehossaan, mutta jostain syystä juuri tämä naisen karvaisuus sitten tekee hänestä mielestäni "miehekkään", vaikka olisi kuinka naiselliset kasvonpiirteet tai vartalo? Ja ota myös huomioon, että löytyy paljon myös miehiä, joita liiallinen tai perinteinen naisellisuus, ainakin siten kuin se yhteiskunnassamme yleensä ymmärretään ja mediassa esitetään, ei edes viehätä.
Ei HELVETTI kun tuo YKSI psykoosipotilas jaksaa RIEHUA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat on hygieniajuttu. Jos on paljon karvaa kainalossa (tai alapäässä) ne alkaa haista nopeasti ja mikään ei ole oksettavampaa, kuin hiessä uiva karvoitus. Siksi karvat on hyvä siistiä sellaisissa paikoissa missä pääsee muhimaan. Koskee sekä miehiä että naisia.
Jos nainen välttämättä haluaa kasvattaa säärikarvat tai viikset niin siitä vaan, mutta ei se mikään kaunis näky ole. Minä en ole sheivannut jalkojani syksyn jälkeen, mutta kesän tullessa sheivaan kyllä, mielestäni karvaiset jalat naisella on yksinkertaisesti rumaa ja miehekästä. Kuten suurimman osan mielestä, sanokaa mitä sanotte.SINUN MIELESTÄSI. SANO NIIN KUIN ASIA ON, äläkä yritä vääntää asiaa näyttämään joltain universaalilta totuudelta vain koska itse näet asian tuossa valossa. Löytyy myös miehiä, jotka pitävät SINUN karvattomia koipiasi yksinkertaisesti RUMINA ja kuvottavina,
Lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko olla jeti, vaöan voisi olla ihan normaali, luonnollinen ihminen. Eikä feikki.
-Ai niin , mutta eihän naisissa enää muutenkaan ole mitään luonnollista.
On huulitäytteet, tekotissit ja tekoperseet ja jos ei muuta, niin hiukset on värjätty,
kulmat muotoiltu ja naamassa kaikenlaista väriä.Itse vielä luulevat kaunistuvansa näillä konstein. Raukat.
Toi kommentti kertoo susta ihmisenä aika paljon.
Ja muutenkin ärsyttää nää "shokeeraajat".
Ihan sama ajeleeko vai jättää ajelematta. Tarviiko niitä 7cm pituisia jalka- ja kainalokarvoja lyödä jokaisen nähtäville?
Mallit sun muut ovat oma juttunsa. Ei naisten tarvitsekaan näytää siltä miltä maskeeratut ja kuvakäsitellyt mallit näyttää.
Itse olen perusnainen enkä ole koskaan kuullut yhdeltäkäänJoo mutta se pointti tässä ei ole että myykö vai ei, haloo. Vaan nostaa esiin tätä yhteiskunnassamme ja kulttuurissamme olevaa ongelmaa ja olla esimerkkinä muille naisille että on ok olla karvaton!
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna!!! En koskis pitkällä tikullakaan!
Heteromies
Joo eikä tuokaan nainen koskisi sinuun edes haravalla, hyi saatana. Ja mikä pointti on edes tulla tänne oksentamalla kaatamaan ja julistamaan inhoasi, kun kuitenkin jokaisella ihmisellä on jokin mikä inhottavaa, ja on myös naisia jotka kokevat inhoa ja vastenmielisyyttä SINUN kehoasi kohtaan! Joten miksi kuvittelet että juuri SINUN INHOSI on niin tärkeää että pitää sitä tulla tänne kaatamaan? Toivon että kohtaat tosielämässä myös samaa inhoa omaa kehoasi kohtaan jossain!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla ikisinkku eikä koskaan saada seksiä niin fine by me
Huono. Olet näköjään täydellisen naiivin tietämätön siitä, kuinka paljon miehiä maailmassa on jotka syttyvät naisen luonnollisesta ja villin seksikkäästä karvoituksesta. Sääliksi käy tuollainen umpimielisyys, naiivius ja tietämättömyys. Ihan tosissasiko raukka luulet, että tuollainen nainen ei miestä löydä? Ja varmaan paljon helpommin hän löytää kuin sinä, tuollaisella asennevammalla.
Ei ole todellakaan minun makuuni tuo look. Mutta en tuomitse jos joku tykkää.