Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)

Luonnonmukaista
25.02.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html

Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?

Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää liian karvaisista miehistäkään. 

Siis tyyliin pitkät paksut karvat selässä niskaan sakka. Ja kädet paksun karvan peitossa.

Ei haittaa kainalokarvat eikä alapäääkarvat. En ajele itsekään. 

Mutta jos koko mies on paksun karvan peitossa, niin ei. Johan sitä putoilee ruokiin ym. 

Vierailija
142/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään.Blondi hennolla karvoituksella, joka vielä sheivaa täysin posliiniksi,kuten vaimoni,on minulle se paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole edes paha. Olin eräässä lähi-idän maassa hotellin hississä samaan aikaan.10v paikallisen(?)tytön kanssa ja hänellä oli shortsit ja t-paita ja niin karvaise sääret ja reidet että meinasin purskahtaa säälistä itkuun.

Miksi ihmeessä? Pitääkö vielä sinullekin erikseen kertoa, että kyllä niitä miehiä tässä maailmassa riittää jotka viehättyvät hyvin karvaisista naisista. Minä säälin sinua siitä että olet niin tyhmä ihminen, että katsot oikeudekseni määritellä mikä on rumaa ja mikä kaunista, ja sitten "sääliä" niitä jotka eivät tuota omaa ihannekuvaasi vastaa. Tuo tyttö ei tarvitse sinun säälittävää sääliäsi yhtään mihinkään, vaan jos haluaa, löytää kyllä myöhemmin elämässään jostain hänestä viehättyvän miehen ja suhteellisen helposti vielä.

Vierailija
144/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUO on kyllä oksettavan näköistä.

Mikä pointti tässäkin? Kyllä niitä naisia löytyy ihan riittämiin joita sinunkaan ulkonäkösi ei miellytä ja jotka pitävät sinua vastenmielisenä. Vai luulitko ettei löydy? 

Vierailija
145/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksiä rämemajavan kanssa. 

Itseäsikö tarkoitat? Kiva kun kerroit.

Vierailija
146/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähintään yhtä karvainen kuin artikkelin nainen, eikä se ole vaikuttanut olevan ainakaan miehille ongelma. Vientiä riittää ja parisuhteenkin olen saanut. Ainoat ihmiset jotka ovat silminnähden negatiivisesti asiaan reagoineet ovat toiset naiset ja nämäkin tapaukset voi laskea yhden käden sormilla. Vaati rohkeutta lopettaa karvanpoisto aikoinaan, mutta se on tainnut olla paras asia mitä olen itsetuntoni eteen tehnyt. Viimeinkin saan ihan vain olla olemassa omana itsenäni ja viilettää menemään ilman häpeää siitä etten olisi tarpeeksi mukiinmenevä ja naisen muottiin sopiva. Meikkaamisen lopetin samalla kertaa.

Vierailija
147/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s**tana. 

Samat sanat sullekin, älykääpiö. Katso peiliin, tuskin on varaa arvostella yhtään ketään. En koskisi edes viiden metrin haravan kärjellä tuollaiseen retaleeseen.

Vierailija
148/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskin tuo nainen nyt kovasti joutuu kiusatuksi päivittäisessä elämässään siksi että hänellä on karvainen vartalo. Uskon että hän saa ihan rauhassa olla kotonaan, töissä, bussissa, ruokakaupassa ja vaikka puistossa pikinikillä."

Valitettavasti ei saa, hänelle on myös kadulla tultu sanomaan asiasta:

"Ihmiset ovat myös heittäneet hänelle kommentteja julkisesti.

Kerran kadulla täysin tuntematon ihminen sanoi ääneen, kuinka karvani kuvottivat häntä."

Vierailija
149/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pari vuotta kun jaksaa Macey Duff kasvattaa karvoja

niin hän voi hakea Sirkukseen töihin, Sirkuksen karvaiseksi naiseksi.

T.Skäbä

No siinä tapauksessa voit hakeutua samaan paikkaan itsekin! Jos naisen luonnollinen karvoitus on jonkun mielestä naurunaihe niin samalla logiikalla on myös miehen! Luonto ei tee virheitä. Tuollaisella asenteella et saa mitään muuta kuin pilkkaa ja sääliä muilta ihmisiltä.

Vierailija
150/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat naisella ok, mutta nuo sääret... kyllä en alkaisi tuollaisen kanssa mihinkään, näyttää joltain epäsiistiltä ladyboylta. Sääliksi käy etelän tummia naisia, joilla kasvaa kuulemma viiksetkin.

Sääliksi? Arvaa ketä MINUA käy sääliksi? Sinunkaltaisesi yksinkertaiset ja rajoittuneet ihmiset, jotka eivät tajua sitä että vaikka ET ITSE tykkää, niin KYLLÄ MONI MUU SILTI TYKKÄÄ ja näkee asian ihan eri tavalla kuin mitä SINÄ NÄET. Et tietenkään tajua kuinka paljon tästä maailmasta löytyy miehiä jotka syttyvät naisen luonnollisesta, villin seksikkäästä karvoituksesta SEKÄ siitä että nainen uskaltaa olla häpeilemättömästi oma itsensä. Jotkut sanovat myös että karvaisilla naisilla on voimakkaampi seksivietti, mikä vetoaa joihinkin miehiin. Lisäksi maailmassa on myös kulttuureja, missä karvoja ei ajell

Onko sulla joku ongelma, kun noin kovaa häiritsee mitä joku toinen kirjoittaa?

Vierailija
151/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten ihmettelevät jatkuvia tulehduksia kun kusiset karva pehkot hautovat säilövät  pöpöjä. bbw naiset moni mies jopa maksaisi kun pääsisi parturiksi.

Ööh, karvat nimenomaan SUOJAAVAT bakteereilta ja tulehduksilta. Ja lisäksi haitalliselta säteilyltä! Joten kyllä se posliini on paljon epähygieenisempi. Ja tiesitkö että suihkut on keksitty.

Vierailija
152/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Pakko sanoa mutta en halua nähdä tuollaisia. Saa olla ajelematta jos haluaa mutta sitten pitää vaatteet päällä.

Säärien ja kainaloiden kuuluu olla sileät jos ovat näkyvillä.

Käännä pää pois, röyhkeä idiootti. Et kai tosissasi kuvittele, että kukaan nainen rupeasi sulta, täysin randomilta tyypiltä kyselemään lupia siihen miten minä julkisesti esiinnyn. Kyllä sulla on suuret luulot itseltäsi jos kuvittelet että voit tuntemattomille naisille sanella että millaisia heidän tulee olla ja vaatimaan heitä miellyttämään itseäsi. Sinä et sitä määrittele millaisia kainaloiden ja säärien "kuuluu" olla. Sen määrittelee luonto yksin. Ääliö.

Vierailija
153/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! En miehenä tuollaista hyväksyisi naiselta, ja onneksi suurin osa naisista myös tietää, että on rumaa. Ja ennen kuin joku tulee valittamaan, olen itse varsin karvaton mies, ja sekin karva, mitä minulla on on vaaleaa. Minulla on samoin lupa toivoa verrattain karvatonta naista. 

Naiset eivät tarvitse sinun hyväksyntääsi. 

Vierailija
154/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.

Joo eikä tuokaan nainen ryhtyisi yhtään mihinkään sinunkaltaisesi kanssa.  Ja kuka on olettanut yhtään mitään? Ja silti, ihan vaan tiedoksesi, että tästä maailmasta löytyy ihan hel****sti miehiä jotka syttyvät karvaisista naisista tai joita se ei haittaa. Äläkä myöskään itse oleta, että karvaisia naisia kiinnostaisi vähimmässäkään määrin, että oletko SINÄ heistä kiinnostunut vai et. Kukaan ei oleta sellaista, eikä ketään harmita jos et ole, et ole niin tärkeä ja kiinnostava ihminen.

Oletko parrakas nainen, kun noin henkilökohtaisesti otat asiat?

En ole, ihan vaan tiedoksesi. Eikä ole tuo Macey Duffkaan! Sinähän se siinä henkilökohtaisesti otat minun kommenttini, kun ne noin sinua häiritsevät. Tuo "otat niin henkilökohtaisesti" on latteus, jolla yrität vaan antaa ymmärtää ettei mitään asioita saisi kommentoida tai ottaa kantaa mihinkään, kun se todellisuudessa häiritsee itseäsi ja otat itsekin kantaa.

Vierailija
155/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! En miehenä tuollaista hyväksyisi naiselta, ja onneksi suurin osa naisista myös tietää, että on rumaa. Ja ennen kuin joku tulee valittamaan, olen itse varsin karvaton mies, ja sekin karva, mitä minulla on on vaaleaa. Minulla on samoin lupa toivoa verrattain karvatonta naista. 

Vai että oikein "tietää"? Ei voi muuta kuin todeta että kyllä jotkut ihmiset ovat sitten YKSINKERTAISIA. Mikään universaali totuushan ei ole kyseessä, vaan ainoastaan oma henkilökohtainen mieltymyksesi sekä toisaalta kulttuurinen aivopesu. Ja voin samaan hengenvetoon todeta etten minäkään tuollaista säälittävää miestä huolisi joka ei edes karvoja pysty kasvattamaan! Hyi! 

Vierailija
156/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat on hygieniajuttu. Jos on paljon karvaa kainalossa (tai alapäässä) ne alkaa haista nopeasti ja mikään ei ole oksettavampaa, kuin hiessä uiva karvoitus. Siksi karvat on hyvä siistiä sellaisissa paikoissa missä pääsee muhimaan. Koskee sekä miehiä että naisia.

Jos nainen välttämättä haluaa kasvattaa säärikarvat tai viikset niin siitä vaan, mutta ei se mikään kaunis näky ole. Minä en ole sheivannut jalkojani syksyn jälkeen, mutta kesän tullessa sheivaan kyllä, mielestäni karvaiset jalat naisella on yksinkertaisesti rumaa ja miehekästä. Kuten suurimman osan mielestä, sanokaa mitä sanotte.

SINUN MIELESTÄSI. SANO NIIN KUIN ASIA ON, äläkä yritä vääntää asiaa näyttämään joltain universaalilta totuudelta vain koska itse näet asian tuossa valossa. Löytyy myös miehiä, jotka pitävät SINUN karvattom

Niin mitä niistä? Ei minua kiinnosta sinun lääkkeidenkäyttösi tai käyttämättä jättämisesi. Kuulostat ihan helvetin yksinkertaiselta ihmiseltä ja satavarmasti oletkin.

Vierailija
157/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi sääret on kyllä aika pahat. Mun miehellä on samanlaiset jalat (karvoituksen suhteen).

Ei minua kyllä varsinaisesti haittaa, jos nainen haluaa kasvattaa karvojaan. En itsekään ajele joka päivä ja alapää on aika luonnollisessa tilassaan, koska se punapilkullinen valkoinen alapää ei ollut mitenkään nätti. Alapääkarvoitus jättää sinne pienen mysteerin... :D

Ei oel kyseessä mikään "halu kasvattaa karvoja". Ei niitä tarvitse erikseen kasvatella mitenkään, ne kasvavat ihan siinä missä kasvaa hiukset ja ripsetkin. Mä lopetin kainaloiden ajelun huvikseni viime syyskuussa. Ajattelin ajella nämä pois kun ovat täysikasvuiset, mutta enpä taida ajaakaan. Ihan vain siksi että voin patsastella jo keski-ikäisenä muijana vilkkailla turistirannoilla ensi kesänä. Mieheni sanoi että tietenkään et niitä enää aja, miksi ajaisit kun sopivat noin hinosti, eikä ke

Laita ne näteille pienille leteille. Niin minäkin teen pyllykarvoilleni niin pysyvät poissa tieltä kun käyn kakalla. Ne ovat olleet jo monta vuotta ja ovat kivasti rastoittuneet 🙂

Vierailija
158/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pimppikarvat on sexyt. Heti antaisin. 🚣 

Vierailija
159/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei HELVETTI kun tuo YKSI psykoosipotilas jaksaa RIEHUA

Onko sinulla noin yleisestiottaenkin tapana leimata ihmisiä psykoosipotilaiksi vain sen takia että he ovat kanssasi eri mieltä, tai kun et keksi mitään järkevää sanottavaa etkä pysty puolustamaan näkemystäsi? Vai leimaatko psykoosipotilaiksi ihmisiä joiden tyyli kirjoittaa on erilainen kuin omasi, vain koska he suhtautuvat palavammin johonkin asiaan tai heillä on erilaien temperamentti tai tyyli kirjoittaa? Vai oletko muuten vaan ihan helvetin yksinkertainen ihminen? Vai saatko jotain iloa siitä että saat itse kokea olevasi toista ihmistä ylempänä leimatessasi hänet mielenterveyspotilaaksi? Koska sen jälkeenhän sitä toista ihmistä ei tarvitse kohdata enää mitenkään, eikä omia mielipiteitä tarvitse perustella mitenkään kun toinen on jo valmiiksi leimattu sellaiseksi että millään mitä hän sanoo, ei ole enää merkitystä sen jälkeen, koska on "vain psykoosissa", eli "alemmalla tasolla". Hohhoijjaa..

Vierailija
160/268 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole löytänyt naista jolla olisi kunnon tuhero. Lomareissulla Thaimaassa kaikilla oli ajellut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme