Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysymys teille! Jaksaisitko odottaa miestä yli puolivuotta?

Vierailija
24.02.2020 |

Seurustelusta parisuhteeseen ja odottaa, että mies on valmis seksiin?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mulla on uskovainen ystävä, joka alkoi seurustella poikaystävän kanssa syyskuussa, joulukuussa kihloihin, toukokuussa naimisiin. Ja he eivät olleet harrastaneet sexiä ennen vihkimistä.

Heidän avioliittonsa oli lyhyt

Ehkä johtui muusta kuin seksin odottamisessa?

Vierailija
82/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsekin olen aika hidas syttymään, niin olisi vain rentouttavaa, jos miehellä ei kamala kiire.

Itse asiassa liian innokkaat ja vauhdikkaasti etenevät miehet lähinnä ahdistavat.

Tämä. Minun on vaikea luottaa uusiin ihmisiin ja tarvitsen aikaa jotta olen valmis, joten hitaasti etenevä mies olisi oikeastaan ainut vaihtoehto. Yhden nopean etenijän kanssa kokeilin eikä siitä seurannut mitään hyvää.

Se tosin vielä, että puoli vuotta on todella pitkä aika, mikäli yhdessä on vietetty paljon aikaa. Saattaisin jo aiemmin alkaa vakavasti miettimään, että jos eteneminen ei miehen kanssa tunnu hyvältä ja luontevalta, olisiko hän minulle kuitenkaan oikea.

Puoli vuotta on pitkä aika vain halailla ja pusutella, vai onko sekään sallittua? Mikä kaikki olisi miehen mielestä kiellettyä? Saako nainen koskettaa vyötäröä alemmaksi ja polvien yläpuolelle ollenkaan? Saako nainen esimerkiksi pitää kättä miehen reidellä autossa tai hipaista neitsykäisen takapuolta? Pitääkö halata niin, että molemmat ovat takapuolet takana ettei etu puolet vahingossakaan koske toisiinsa? Voiko edes suudella niin, että siinä alkaa halut hyrräämään vai mennäänkö pelkillä kuivilla otsaan tai poskeen kohdistuvilla pusuilla? Saako nainen edes hyväillä itseään yksin ollessaan vai kieltääkö mies senkin? Entä saako katsoa vaikka leffoja, joissa on seksiä?

Apua, olisi tosi pitkä puoli vuotta jollakin normaalilla naisella, joka ei pelkää ihmisiä ja jolla on normaali hormonaalinen rytmi...

Miten tapaamiset sitten menisivät? Niinkö, että parilla olisi aina esiliina vieressä tai sitten juteltaisin vain puhelimessa? Kuulostaa hieman kummajaiselta tai syvästi uskonnolliselta ja heidät jättäisin ilman enempiä miettimistä pois kavereistani.

Minäkin olen kiinnostunut näistä asioista, eli mikä on läheisyyden taso?

Mä olen vetänyt kalun ulos housuista jo jos suudellaan naisen kanssa kiihkeästi. Näytän että tollasta olisi tarjolla ja saatan taputtaa seisovaa kalua toisen käden kämmeneen eli ns drumstick.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin 1,5kk ja kannatti. Onnellisesti naimisissa jo 15v.

M40

Vierailija
84/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain alaikäisillä teineillä tuo odottelu voisi olla söpöä. Mutta kun kyseessä on kolmekymppiset aikuiset, se on lähinnä friikkiä. Aikuiset ihmiset pitelemässä toisiaan kädestä puoli vuotta harkitsemassa tällaista asiaa. En tajua. Olet tainnut tehdä kärpäsestä härkäsen.

Sama mielikuva tuli minullekin, eli kaksi kolmekymppistä pitää ujosti toisiaan kädestä ja molemmat kainostelevat, punastelevat ja kääntävät katseensa pois heti jos vaikka telkkarissa tulee kiihkeämpi kohtaus. On se söpöä 16-19 vuotiailta ja vähän vanhemmilta, mutta ei enää sen ikäisiltä, että heilö voisi olla jo teini-ikäinen lapsi.

Vierailija
85/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain alaikäisillä teineillä tuo odottelu voisi olla söpöä. Mutta kun kyseessä on kolmekymppiset aikuiset, se on lähinnä friikkiä. Aikuiset ihmiset pitelemässä toisiaan kädestä puoli vuotta harkitsemassa tällaista asiaa. En tajua. Olet tainnut tehdä kärpäsestä härkäsen.

Sama mielikuva tuli minullekin, eli kaksi kolmekymppistä pitää ujosti toisiaan kädestä ja molemmat kainostelevat, punastelevat ja kääntävät katseensa pois heti jos vaikka telkkarissa tulee kiihkeämpi kohtaus. On se söpöä 16-19 vuotiailta ja vähän vanhemmilta, mutta ei enää sen ikäisiltä, että heilö voisi olla jo teini-ikäinen lapsi.

Mitä vikaa?

Musta se on just suloista, vaikka heillä tosiaan voisi olla teini ikäinen lapsi. Musta toi on suloista oli pariskunta minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
86/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelin 1,5kk ja kannatti. Onnellisesti naimisissa jo 15v.

M40

Hohhoijaa... 1,5 kk on aika paljon vähemmän kuin 6 kk. Varsinkin jos toista näkee harvoin, niin kuutisen viikkoa ei ole kovin kummoinen suoritus.

Olen ollut mieheni kanssa pian 25 vuotta ja odottelimme 1,5 vuorokautta. Sen ajan juttelimme ja nukuimme vain muutaman tunnin jonka jälkeen jatkoimme taas juttelua. Jossakin vaiheessa emme enää saaneet pidettyä näppejämme irti toisesta ja ei olut tarviskaan, olimme todella valmiit seksiin. Ja olemme vieläkin, mieskin on valmis kuin partiopoika hetkessä ja seksiä on 1-3 kertaa viikossa yhä vieläkin.

Vierailija
87/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos kyse ei olisi jostain päättämättömyydestä.

Ei ole, mutta haluan olla rehellinen, tutustua naiseen kunnolla ja rakastua. En pysty harrastamaan seksiä ilman rakkautta ja sitoumusta. Näin pitää olla molemmin puolin. M32

Tässä on vain se riski, että ehtii kiintymään toiseen ja sitten ei ollakaan seksuaalisesti yhteensopivia. Mulle seksi on parisuhteessa tärkeää, joten huonon seksin takia suhde kariutuisi jo vaiheessa, jolloin ero sattuisi molempiin enemmän kuin alkuvaiheessa.

Vierailija
88/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta haluan olla rehellinen, tutustua naiseen kunnolla ja rakastua. En pysty harrastamaan seksiä ilman rakkautta ja sitoumusta. Näin pitää olla molemmin puolin. M32

Tässä on vain se riski, että ehtii kiintymään toiseen ja sitten ei ollakaan seksuaalisesti yhteensopivia. Mulle seksi on parisuhteessa tärkeää, joten huonon seksin takia suhde kariutuisi jo vaiheessa, jolloin ero sattuisi molempiin enemmän kuin alkuvaiheessa.

Mitä tarkoittaa seksuaalisesti yhteensopiva? Että molemmat haluaa suunnilleen yhtä usein, vai? Muutenhan seksi on uuden kanssa aina opettelua.

Vierailija
89/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus ihastunut mieheen, noin 26 vuotiaaseen, jonka kanssa näimme ja juttelimme töissä kerran pari viikossa usean kuukauden ajan. Sen jälkeen kävimme kahvilla ja juttelimme puhelimessa varmaan parin kuukauden ajan ennen kuin kutsuin hänet luokseni kylään. Sielläkään meillä ei ollut seksiä, vaan oli vain pientä pussailua muutaman kerran. Tutustumista kesti siis varmaan jotain 4, 5-5 kuukauden ajan ennen kuin mies jäi luokseni yöksi. Meistä kumpikaan ei ollut neitsyt, mutta emme kyllä olleet kovin kokeneitakaan.

Seksi oli ihan syvältä ekalla kerralla. Se oli vielä kamalampaa kolmella seuraavalla kerralla ja kamaluus ei johtunut hätäilystä ja paineista, vaan me emme sopineet mitenkään yhteen. Siitä ei tullut yhtään mitään ainakaan minun mielestä. Mies sai kyllä hienot orkut joka kerta, siitä pidin huolen, mutta minä en saanut mitään. Mies rakastui minuun joka ikisen kerran jälkeen entistä tulisemmin ja alkoi suunnittelemaan jo yhteistä tulevaisuutta, mutta minua tympii. Yritin puhua miehelle, mutta hän käänsi asian leikiksi ja kehui vievänsä minut taivaisiin seuraavalla kerralla. Ei vienyt seuraavalla kerralle eikä koskaan, sillä pistin poikki.

Parin kuukauden päästä löysin miehen, josta tuli mieheni ja lasteni isä. Hänen kanssaan jo ensimmäinen kerta pari päivää tutustumisen jälkeen oli ihana ja ihan kaikki asiat sujuivat ja sujuvat vieläkin. Hyvää kannattaa odottaa, mutta tässä tapauksessa se hyvä ei ollut pitkään tapailemani mies vaan oma mieheni.

Vierailija
90/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa seksuaalisesti yhteensopiva? Että molemmat haluaa suunnilleen yhtä usein, vai? Muutenhan seksi on uuden kanssa aina opettelua.

Ohis mutta on se paljon muutakin kuin sitä, kuinka usein kumpikin haluaa. Voi olla että toinen tykkää piiskaamisesta, nahkavaatteista ja kuristamisesta joka päivä 5 kertaa, ja toinen lähetyssaarnaajasta kerran kuukaudessa sukat jalassa saunan jälkeen pimeässä. Hyvin mahdollista, ettei pitkässä juoksussa löydy molempia tyydyttävää kompromissia vaikka kuinka opeteltaisiin yhdessä.

/55

Vierailija
91/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja aika samanlainen.

Te kaksi saattaisitte olla elämänne rakkauksia toisillenne.

Vierailija
92/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt. Jos joku haluaa haaskata aikansa odotteluun, ok, mut mä en tee niin. Jää elämä elämättä.

Jos jostakusta pitää, sen hoksaa kyllä lyhyemmässäkin ajassa.

Vierailija
93/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen miehen muna ei ole vielä juurtunut kunnolla.

Haluun aidon, en plastiikkakirurgin rakentamaa tekovärkkiä.

Vierailija
94/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kerran ootin ja petyin. Seksi oli mekaanista suorittamista eikä mitään tunnetta mukana, kalu pieni ja veltto, oikeen miespuolinen lahna. Ei ikinä enää venailua vaan viimeistään kolmansilla treffeillä on seksi kokeiltava. Tässä on toki se paha, että nytkin erään miehen kanssa seksi mahtavaa, vaikka muuten aivan erilaiset elämäntilanteet ja persoonatkin. Mutta vetovoima on vahva, oikeastaan vahvin mitä ikinä oon tuntenu.

Vierailija
95/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että mies on homo tai aseksuaali. En alkaisi odottamaan.

Vierailija
96/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Friikkiä.

Perusteletko? Sekö on hyväksyttävää, että naidaan ympäriinsä?

Vierailija
97/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minua eniten huolestuttaa tuo kohta, että "näin pitää olla molemmin puolin". Mielestäni tämä kahlitsee hieman toista osapuolta. Toki tälläistä kumppania saa hakea, mutta mietin, että kävisinkö sitten itse tuollaiselle miehelle kumppaniksi, vaikka voisin hyvin odottaa puoli vuotta seksiä, niin en silti ajattele, että seksi liittyy rakkauteen. N29

Ei ketään voi eikä saa pakottaa. En pysty rakastelemaan ilman aitoja tunteita ja rakkautta. Luottamuksen lisään tähän. M32

Ompa lohduttavaa että on tällaisia miehiäkin. Minäkin olen hitaasti lämpenevä ja tarvin vahvan luottamuksen ja rakastumisen sillä ajatuksella että olen tosissani (loppuelämä tähtäimessä) sitoutunut. Puoli vuotta ei olisi mikään ongelma.

Vierailija
98/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Friikkiä.

Perusteletko? Sekö on hyväksyttävää, että naidaan ympäriinsä?

Perusteletko, miksi nuo ovat ainoat kaksi vaihtoehtoa?

Monet naiset ovat täällä jo kirjoittaneet saman, minkä itsekin voisin kirjoittaa: seksi on hauskanpitoa, se ei ole niin vakavaa. Se ei tarkoita, että naidaan ympäriinsä, mutta se tarkoittaa että seksiä voi harrastaa jo ennen kuin on vakuuttunut, että toinen on loppuelämän kumppani. Aloittajan ajatusmaailma on outo, harvinainen, epätavallinen.

Vierailija
99/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että mies on homo tai aseksuaali. En alkaisi odottamaan.

En ole homo. Et taida olla kärsivällinen nainen vai kuinka kauan yleensä odotat?

Vierailija
100/143 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan odottaisi. Seksuaalisen kemian tietää vain kokeilemalla. Seksuaalista vetovoimaa osapuolien välillä ei voi mistään etukäteen tietää tai ennustaa. Ja sitä joko on tai ei ole. Jos sitä ei ole suhteen alussa, sitä ei tule myöhemminkään. Tuolla systeemillä saattaisi heittää puoli vuotta elämästä hukkaan todetakseen, että seksistä ei tule mitään kyseisen ihmisen kanssa. Sellaisessa suhteessa en halua olla enää, kerran olen ollut ja se oli kamalaa. Ero on kuin yöllä ja päivällä nykyiseen kumppaniin, jonka kanssa aloin vihdoin tajuta, mistä seksissä on kyse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi