Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA-koe 2020

Moikka
24.02.2020 |

Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?

Kommentit (1179)

Vierailija
461/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu tuli. Pääsin Oulun luokanopen soveltuvuuteen, plus vakat muutamaan kohteeseen.

Vierailija
462/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskohan kutsut aakkosjärjestyksessä. Mun sukunimi on aakkosten häntäpäässä. Nimimerkillä toivossa on hyvä elää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kuullut mitään JKL:stä? Kutsua tai hylkyä??

Kutsu tuli! Kutsussa oli siis taulukko jossa näkyi hakukohteet (oulu ja jkl) ja niiden perässä ”kutsutaan soveltuvuuskokeeseen”. Ei siis yliopistolta erillistä viestiä vaan kaikki kutsut samassa viestissä, joka tuli sieltä hakijapalvelupaikasta.

Vierailija
464/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas matalat rajat todistuksella. No onhan se totta että kasvatustieteisiin hakee keskimäärin aika heikkoa porukkaa, jos katsotaan yo-arvosanoja. Ite olisin päässyt LEEC-todistuksella kaikkiin hakukohteisiin sovareihin.

Paitsi yleiselle linjalle oli tosi kovat rajat. E:n papereillakin saattoi jäädä rannalle

Vierailija
465/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans tota aakkosjärjestystä ja ite oon siinä puolessa välin, joten soveltuvuuskokeeseen ei taida kyl kutsua tulla xd luulis että vähä nopeammin tulis muutenkin spostit

Vierailija
466/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanut vielä Itä-Suomesta mitään :( Sain kyllä todistuksesta just sen verran pisteitä mitä vaadittas, mut pelkään et tasapisteissä oon sit menettäny paikkani...

Vierailija
467/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo saanut vielä Itä-Suomesta mitään :( Sain kyllä todistuksesta just sen verran pisteitä mitä vaadittas, mut pelkään et tasapisteissä oon sit menettäny paikkani...

Siinähän luki ne matikan ja äikän pisteet, joilla tasasija on katsottu.

Vierailija
468/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan täällä ei oo saanu hylkyä, niin jättävät varmaan sitten vain lähettämättä mitään tietoa.

Vierailija
469/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hylyn 😭😭

Vierailija
470/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hylyn 😭😭

Saitko siitä sähköpostia ?

Vierailija
471/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku siis niin joo, nyt vasta tajusin! Eli jäin just ulkopuolelle, kun matikasta ei tule sitä 14,1 pistettä... Voi itku!

Vierailija
472/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että sait hylsyn?

Vierailija
473/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli jo kutsu Itä-Suomeen (ja sukunimi alkaa V:llä, tiedoksi niille jotka pohtii aakkosjärjestystä).

Pari vuotta JKL:n psykan soveltuvuuskoekutsut tuli eka ja hylky sitten reilusti myöhemmin muille :/

Vierailija
474/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sähköposti ja hylsy tuli. Ei sinäällään haittaa kun ekaa kertaa hain enkä oikein kokeeseenkaan panostanut kun ei ollut ykkös vaihtoehtona. Turkuun siis hain.

Vierailija
475/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku siis niin joo, nyt vasta tajusin! Eli jäin just ulkopuolelle, kun matikasta ei tule sitä 14,1 pistettä... Voi itku!

Jos äikästä on vain C, noin käy. M:llä saat kutsun!

Vierailija
476/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sähköposti ja hylsy tuli. Ei sinäällään haittaa kun ekaa kertaa hain enkä oikein kokeeseenkaan panostanut kun ei ollut ykkös vaihtoehtona. Turkuun siis hain.

Mitenköhä näää kutsut ja hylsyt sit oikeen lähetetään, että onkoha näis joku järjestys

Vierailija
477/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiko kukaan Lappiin yleiseen? Mikähän siellä ollut pisteraja? En pääse näkemään, kun luokanopettaja on mulla ylempi hakutoive.

Vierailija
478/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku että vaikuttaako lopulliseen valintaan ainoastaan soveltuvuuskokeen pisteet vai otetaanko myös todistus-/vakavapisteet huomioon?

Vierailija
479/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun kolmeen lo-koulutukseen. Mun pisteet riitti sekä todistuksella että vakavalla joten onko mut ensisijaisesti valittu todistuksella ja videokontrollikoetta ei ole vain ainostaan soveltuvuus?

Vierailija
480/1179 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiko kukaan Lappiin yleiseen? Mikähän siellä ollut pisteraja?

Ketju on lukittu.