Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko oikeesti ainoa joka ei käytä kännykkää kakalla?

Vierailija
24.02.2020 |

Ihan suoraan sanottuna inhottaa ja ällöttää ihmiset jotka vie kännykän ison hädän iskiessä vessaan ja näperöi siellä samalla kakatessaan, ei oo mun mielestä normaalia jos muuten on normaali ja pesee kädet vessassa käynnin jälkeen niin mitä hittoa sinne ottaa puhelimen ja räplää kakalla ollessaan? Ehdoton turn Off jos tiedän että mies tekisi näin. Miten muilla, räpläättekö tekin kännykkää kalan aikana ja miksi, eikä teille tule mieleen etä tä joku hakkeri katsoo siitä kamerasta kun kakalla ollessa tinderöitte, tai se että se on likaista? :(

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ällöttävä ajatus viedä ylipäätään puhelinta. vessaan kävi kummalla hädällä tahansa.

Vierailija
22/49 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni joskus on puhelin kourassa, kun oon paskalla. Eihän ne kädet silloin ole paskassa, kun väännetään paskaa ja paskan väännön jälkeen laitan puhelimen sivuun ennen pyyhkimistä.

(Vähän kiusallinen aihe, kun puhutaan yksityiskohtaisesti 😂)

Sitten silloin, kun kännyä ei ole vessa reissulla mukana niin todennäköisesti joku soittaa sen istunnon aikana ja näin itselleni on käynyt useasti. Jos joku oikeasti tarkkailee kameran kautta niin siinä sitten minun naamaani pällistelee, kun väännän paskaa (naamaahan se kamera kuvaa, jos on kuvatakseen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhelin laitetaan pois ennen kuin aletaan pyyhkimään sitä p*askaista p*rsettä. Onko teidän hammasharjatkin likaisia, koska niitä säilytetään vessassa? Onhan käsipyyhkeetkin siinä samassa ilmatilassa kuin se puhelin. Äly hoi

Vierailija
24/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kännykkäni ilmoitti juuri että oli kakkahätä, joten veskissä käytiin! 😊

Vierailija
25/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ihmiset tosiaan niin puhelinriippuvaisia ettei voi laskea kaapeliakaan ilman sitä?

Vierailija
26/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se puhelin usein vessassa mukana, vaikka en käytä sitä siellä. Mulla harvoin soi puhelin, mutta se soi just silloin, jos jättää sen muualle. Pyyhin näytön säännöllisesti muutenkin.

Vierailija
27/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känny on kourassani ja väännän kourallisen paskaa.

Vierailija
28/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä nauhotella onlyfansiin sisältöä!

Vierailija
29/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin kännykkään.

Vierailija
30/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se olisi moukkamausta, typerää ja idioottimaista. Miten tyhmä ihminen voi olla, kun puhuu puhelimessa samaan aikaan, kun vääntää paskaa? Ei vaan voi käsittää...

Vierailija
31/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä otan kännykän aina vessaan.

Vierailija
32/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopean toiminnan mies. Teen työni nopeasti, syön nopeasti, nussin nopeasti ja käyn kakalla nopeasti. Ei aikaa puhelimen läräämiseen.

Vierailija
33/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kätevä väline viihdyttämään vessataukoja, mutta ongelmana siinä on että tulee helposti istuttua liian kauan, mikä on epäterveellistä ja aiheuttaa turhaa vessajonoa. Varsinkin jos alkaa katsoa jotain leffaa, niin sitä ei kovin pian haluaisi laittaa poikkikaan.

Mitä hemmettiä? Istuuko joku tosiaan paskanhajussa katsomassa elokuvaa? Varsinainen "leffanautinto" istuinta myöten. :D

Ei nyt tietenkään mitään pitkäelokuvaa lähde kattomaan vessaistunnolle, mutta joitain vähä lyhyempiä netissä olevia videopätkiä tai vaikka yle areenaa esimerkiksi, siellä on vessaan aika sopivanlaista ohjelmaa, joskus harvoin tulee vähän palstailtua, mutta ei se vessassa erityisen kivaa ole

Vierailija
34/49 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinriippuvuus on ällöttävää

Vierailija
35/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kännykkäni osaa käydä kakalla ihan oma-aloitteisesti. iPhone, sain kaupanpäällisiksi sille erityisesti tarkoitetun iPoop älypuhelinvessan. Sillä se tyytyväisenä käy joka aamu, hymyilyttää teidän androidjunttien sekoilut.

xD illan piristys!

Vierailija
36/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosella käynti kestää max minuutin eli ei, en tarvitse viihdykettä sinne. Jos kestää pitempään, tiedän että ruokavalio ei ole kunnossa.

Vierailija
37/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äkkiseltään tuu ketään tuttua mieleen joka vartavasten ottais kännykän mukaan vessaan.

Vierailija
38/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on mukana, sillä on oma pönttökin. Ettekö te muut huolehdi kännyköistänne ollenkaan!

Vierailija
39/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni käyttövoima on sähkö. Ei kiinnosta kakkaluuri.

Vierailija
40/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, mä oon nopee.

Jälkisometelua en harasta, sillä en halua paskaa ruutuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän