Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko oikeesti ainoa joka ei käytä kännykkää kakalla?

Vierailija
24.02.2020 |

Ihan suoraan sanottuna inhottaa ja ällöttää ihmiset jotka vie kännykän ison hädän iskiessä vessaan ja näperöi siellä samalla kakatessaan, ei oo mun mielestä normaalia jos muuten on normaali ja pesee kädet vessassa käynnin jälkeen niin mitä hittoa sinne ottaa puhelimen ja räplää kakalla ollessaan? Ehdoton turn Off jos tiedän että mies tekisi näin. Miten muilla, räpläättekö tekin kännykkää kalan aikana ja miksi, eikä teille tule mieleen etä tä joku hakkeri katsoo siitä kamerasta kun kakalla ollessa tinderöitte, tai se että se on likaista? :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, samoilla linjoilla.

Vierailija
2/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vessaan kännykkää. En muutenkaan vietä siellä pitkiä aikoja joten en tarvitse viihdykettä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin pikainen suoritus, ettei siinä ennätä Facebookia availla.

Vierailija
4/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, olen samaa mieltä kanssasi. Ja kännykän kanssa toimituksessa voi mennä kauemmin, ja pitkään pöntöllä istuminen lisää riskiä pukamille.

Lapsena kotona ei saanut viedä myöskään lehtiä vessaan, joten tätä tapaa jatkan aikuisenakin.

Ja ei, en ole niitä ihmisiä, jotka selviytyvät vessasta aina viidessä minuutissa. Joskus menee pidempään, enkä silti ota kännykkää mukaan.

Vierailija
5/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää. Kännykkäni ei kakkaa.

Vierailija
6/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan!

Mies olen.

Vierailija
7/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pikainen on vessavisiittini. Ei oo tullu mieleenkään, et luurin sinne roudaisin. Exmies puhui puhelunsakin pashaa vääntäessään.

Vierailija
8/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni ei ole koskaan kertonut, että sillä on kakkahätä, joten ei ole tullut mieleeni käyttää sitä kakalla.

Vierailija
9/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kayta, ei siina oikein ehdi kun pyyhkimiseenkin menee kauemmin kuin itse toimitukseen :D 

Vierailija
10/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan. Tarvin viihdykettä, koska vessassa kestää ulostamisvaikeuden takia. En kyllä koske siihen puhelimeen kakkaisilla käsillä.

Vierailija
11/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle wc on "likainen paikka" eli en vie sinne asioita, jotka sinne eivät kuulu.

Vierailija
12/49 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa täällä taas hienohelmoja palsta täynnä. :D

Vierailija
13/49 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kätevä väline viihdyttämään vessataukoja, mutta ongelmana siinä on että tulee helposti istuttua liian kauan, mikä on epäterveellistä ja aiheuttaa turhaa vessajonoa. Varsinkin jos alkaa katsoa jotain leffaa, niin sitä ei kovin pian haluaisi laittaa poikkikaan.

Vierailija
14/49 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kätevä väline viihdyttämään vessataukoja, mutta ongelmana siinä on että tulee helposti istuttua liian kauan, mikä on epäterveellistä ja aiheuttaa turhaa vessajonoa. Varsinkin jos alkaa katsoa jotain leffaa, niin sitä ei kovin pian haluaisi laittaa poikkikaan.

Mitä hemmettiä? Istuuko joku tosiaan paskanhajussa katsomassa elokuvaa? Varsinainen "leffanautinto" istuinta myöten. :D

Vierailija
15/49 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset laitattaisivat kännykän ihon alle jos se olisi mahdollista (ja ehkä onkin). Kännykkä on useimman aikuisenkin tutti. Ällöttävä katso kun ihminen läprää puhelinta 24 tuntia vuorokaudessa lähes kuola valuen.

Vierailija
16/49 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on huono väline pyyhkimiseen joten miksi käyttäisin moista pytyllä?

Vierailija
17/49 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle wc on "likainen paikka" eli en vie sinne asioita, jotka sinne eivät kuulu.

Kannataisi ehkä siivota sitä vessaa, jos siellä oltuaan kännykkä menee paskaiseksi.

Vierailija
18/49 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kännykkä, ei se viihdytä, en tykkää räplätä sitä. (Nettiä käytän tietsikalla, se on paljon mukavampaa.) Paskalla ollessani luen jotain ilmaista lehteä. Eikä koko toimitukseen edes mene niin kauan aikaa että siinä paljon mitään ehtisi.

Vierailija
19/49 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kännykkää kakalla enkä räplää kännykkää kalan aikana. Melkoinen haju lähtee molemmista.

Vierailija
20/49 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kännykkäni osaa käydä kakalla ihan oma-aloitteisesti. iPhone, sain kaupanpäällisiksi sille erityisesti tarkoitetun iPoop älypuhelinvessan. Sillä se tyytyväisenä käy joka aamu, hymyilyttää teidän androidjunttien sekoilut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi