Oonko oikeesti ainoa joka ei käytä kännykkää kakalla?
Ihan suoraan sanottuna inhottaa ja ällöttää ihmiset jotka vie kännykän ison hädän iskiessä vessaan ja näperöi siellä samalla kakatessaan, ei oo mun mielestä normaalia jos muuten on normaali ja pesee kädet vessassa käynnin jälkeen niin mitä hittoa sinne ottaa puhelimen ja räplää kakalla ollessaan? Ehdoton turn Off jos tiedän että mies tekisi näin. Miten muilla, räpläättekö tekin kännykkää kalan aikana ja miksi, eikä teille tule mieleen etä tä joku hakkeri katsoo siitä kamerasta kun kakalla ollessa tinderöitte, tai se että se on likaista? :(
Kommentit (49)
En ota vessaan kännykkää. En muutenkaan vietä siellä pitkiä aikoja joten en tarvitse viihdykettä 😄
On niin pikainen suoritus, ettei siinä ennätä Facebookia availla.
En käytä, olen samaa mieltä kanssasi. Ja kännykän kanssa toimituksessa voi mennä kauemmin, ja pitkään pöntöllä istuminen lisää riskiä pukamille.
Lapsena kotona ei saanut viedä myöskään lehtiä vessaan, joten tätä tapaa jatkan aikuisenakin.
Ja ei, en ole niitä ihmisiä, jotka selviytyvät vessasta aina viidessä minuutissa. Joskus menee pidempään, enkä silti ota kännykkää mukaan.
Ei tarvitse käyttää. Kännykkäni ei kakkaa.
Joo pikainen on vessavisiittini. Ei oo tullu mieleenkään, et luurin sinne roudaisin. Exmies puhui puhelunsakin pashaa vääntäessään.
Puhelimeni ei ole koskaan kertonut, että sillä on kakkahätä, joten ei ole tullut mieleeni käyttää sitä kakalla.
En kayta, ei siina oikein ehdi kun pyyhkimiseenkin menee kauemmin kuin itse toimitukseen :D
Otan. Tarvin viihdykettä, koska vessassa kestää ulostamisvaikeuden takia. En kyllä koske siihen puhelimeen kakkaisilla käsillä.
Minulle wc on "likainen paikka" eli en vie sinne asioita, jotka sinne eivät kuulu.
No onpa täällä taas hienohelmoja palsta täynnä. :D
Kyllä se on kätevä väline viihdyttämään vessataukoja, mutta ongelmana siinä on että tulee helposti istuttua liian kauan, mikä on epäterveellistä ja aiheuttaa turhaa vessajonoa. Varsinkin jos alkaa katsoa jotain leffaa, niin sitä ei kovin pian haluaisi laittaa poikkikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kätevä väline viihdyttämään vessataukoja, mutta ongelmana siinä on että tulee helposti istuttua liian kauan, mikä on epäterveellistä ja aiheuttaa turhaa vessajonoa. Varsinkin jos alkaa katsoa jotain leffaa, niin sitä ei kovin pian haluaisi laittaa poikkikaan.
Mitä hemmettiä? Istuuko joku tosiaan paskanhajussa katsomassa elokuvaa? Varsinainen "leffanautinto" istuinta myöten. :D
Useimmat ihmiset laitattaisivat kännykän ihon alle jos se olisi mahdollista (ja ehkä onkin). Kännykkä on useimman aikuisenkin tutti. Ällöttävä katso kun ihminen läprää puhelinta 24 tuntia vuorokaudessa lähes kuola valuen.
Kännykkä on huono väline pyyhkimiseen joten miksi käyttäisin moista pytyllä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle wc on "likainen paikka" eli en vie sinne asioita, jotka sinne eivät kuulu.
Kannataisi ehkä siivota sitä vessaa, jos siellä oltuaan kännykkä menee paskaiseksi.
Ei kiinnosta kännykkä, ei se viihdytä, en tykkää räplätä sitä. (Nettiä käytän tietsikalla, se on paljon mukavampaa.) Paskalla ollessani luen jotain ilmaista lehteä. Eikä koko toimitukseen edes mene niin kauan aikaa että siinä paljon mitään ehtisi.
En käytä kännykkää kakalla enkä räplää kännykkää kalan aikana. Melkoinen haju lähtee molemmista.
Minun kännykkäni osaa käydä kakalla ihan oma-aloitteisesti. iPhone, sain kaupanpäällisiksi sille erityisesti tarkoitetun iPoop älypuhelinvessan. Sillä se tyytyväisenä käy joka aamu, hymyilyttää teidän androidjunttien sekoilut.
En käytä, samoilla linjoilla.