Näkeekö miehesi sinut alasti joka päivä (jos näkee niin SEKOAAKO yhä jos ette ole harrastaneet seksiä vähän ennen sitä)
Kommentit (45)
Kohta kaksi vuotta aikaa, kun viimeksi harrastettu seksiä. Toissailtana sai houkuteltua mukaansa saunaan. Ei seonnu eikä etes yrittäny koskettaa. N34, M45. Että näin..
Vierailija kirjoitti:
Entäs te mammat sitten, sekoatteko te nakun ukkonne nähdessänne?
Minä olen 35 ja mieheni minua 9 vuotta vanhempi. Minä kiihotun mieheni alastomasta vartalosta. Minusta on oikeasti ihana katsella häntä ja koskettaa. Mutta toisinpäin se sitten ei toimikkaan. Mies ei kosketa tai katso minua ja seksin aikana usein laskee. Kyllä sattuu ja tuntuu pahalta.
Kyllä minä ainakin sekoan vaimoni alastomasta vartalosta vielä yli 20v jälkeenkin. Upea seksikäs keski-ikäinen nainen, kiinteät käteensopivat rinnat, aivan mielettömän seksikäs pylly ja täysin posliini. Hiukan jos on nykyään aikuisemmat muodot niin ei se ainakaan vähennä viehätysvoimaa. Onneksi naiseni tykkää myös olla edessäni alasti päivittäin ja nauttii varmasti saamastaan huomiosta ja kehuista.
Vierailija kirjoitti:
Entäs te mammat sitten, sekoatteko te nakun ukkonne nähdessänne?
Mä kyllä välillä ”sekoan” ja heitän jonkun tuhman kommentin tai läpsäisen pyllylle. Toki tykkään myös kun hänellä on hyvin istuvat farkut jalassa ja slimmi t-paita. Näyttää tosi hyvältä ja seksikkäältä
Järkyttyy aina yhä uudestaan koska näytän aivan samalta kuin hänen 80-vuotias äitinsä, hirveät vatsamakkarat sekä arpia jokapuolella. Tissit kyllä tuntuu kiinnostavan.