Miten Kiina pysäytti coronan?
Nyt kun Italian ja Etelä-Korean tilannetta olen seurannut, niin minua on alkanut mietityttämään millä toimin Kiina on saanut käännettyä uusien tartuntojen määrän noin jyrkkään laskuun.
Onko heillä rokote, jota eivät paljasta? Tauti olisi luonnolliseksi virukseksi naamioitu biologinen ase, jolla tarkoitus heikentää erityisesti muun maailman taloutta.
Vai hillitsikö karanteenit ja uusivuosi tartuntoja?
Vai jotain muuta?
Kommentit (6)
No Kiinan ollessa kyseessä asiat voi saada näyttämään joltakin vain silläkin, että siellä hallinto kontrolloi sitä, mitä jostakin asiasta saa kertoa tai kirjoittaa. Tästä nimenomaisesta asiasta ei minulla sinänsä ole tietoa.
Siellä on jengi ollut pari viikkoa lukittuna koteihinsa, ei pääse silloin leviämään.
Kaupassa ei ollut kiinankaalia. Johtuiko koronasta?
Sosiaaliseen mediaan lähetettyjen videoiden perusteella Kiinalaiset teljettiin kotiin poliisivoimin siis ihan työnettiin kotiin kiljuvat ihmiset ja laitettiin oven pituinen salpa ulkopuolelle. Lisäksi katujen ja rakennusten desinfiointi jne. Sieltä löytyy aika rankkaa materiaalia. Ruokaa on toimitettu myös roboteila + kaupungit suljettu ja liikkuminen estetty. Sotatilan julistus.
Siirtämällä sen italiaan?