LOGGED IN -sarja. En pysty katsoo.
Kommentit (239)
Samoin. Suututtaa nuo muiden rahoilla velttoilijat niin ettei veri kierrä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä todellisia?
Veikkaan että ovat virtuaalihahmoja.
Mun oli pakko lopettaa katsominen tämän yhden nuoren perunankeitinvesiin.
Toivottavasti tekevät seuraavaksi vastaavan sarjan vastaavanlaisista naisista.
Kieltämättä ahdistaa valkoisten etuoiketettujen miesten elämien katseleminen.
Ei nainen siitä nauti, että saa seksiä niin paljon kuin haluaa, jos miehet eivät halua naista suhteeseen vaan pelkän seksin takia...Esim jos on syntynyt ru maksi naiseksi niin on miehille pelkkä r e i k ä ja sitä ei kukaan nainen halua, siitä tulee vaan paha olo henkisesti. Itse en ainakaan halua sänkyyn miehen kanssa, jolle en merkitse mitään joten turha olla kaikille naisille katkera siitä, että saadaan muka seksiä niin paljon kuin halutaan. Kun ei se pelkkä seksi riitä! Tätä harva mies tajuaa oikeasti
Ainoastaan kauniit naiset pääsevät nauttimaan "sugardaddyjen" kustantamasta elämästä, ei rumille naisille miehet mitään kustanna :D Ihmeellisiä harhaluuloja täällä, että pelkkä naissukupuoli tekisi elämästä jotenkin helpompaa ja että kaikki naiset saa kaikilta miehiltä...
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kauniit naiset pääsevät nauttimaan "sugardaddyjen" kustantamasta elämästä, ei rumille naisille miehet mitään kustanna :D Ihmeellisiä harhaluuloja täällä, että pelkkä naissukupuoli tekisi elämästä jotenkin helpompaa ja että kaikki naiset saa kaikilta miehiltä...
Ja miehet voivat itsekin myydä itseään naisille tai toisille miehille, siitä vaan kauppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua etoi sarjassa vain yksi henkilö. Tämä astetta suurempi veitikka, jolle äityli mahdollisti muita hyväksikäyttävän elämän. Muut nuoret sentään yrittivät päästä elämään kiinni. Parasiitit ja siitä ylpeät ovat hyvinvointiyhteiskunnan vihollisia nro 1.
Joo, onhan se sen nuoren vika, että äiti on kasvattanut tuollaiseksi, ja kannustaa jatkamaan samalla polulla. Se äiti on sun mielestä varmaan hieno ihminen, kun taas poika täys luuseri. Satutko itse olemaan tuontyyppinen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Mua etoi sarjassa vain yksi henkilö. Tämä astetta suurempi veitikka, jolle äityli mahdollisti muita hyväksikäyttävän elämän. Muut nuoret sentään yrittivät päästä elämään kiinni. Parasiitit ja siitä ylpeät ovat hyvinvointiyhteiskunnan vihollisia nro 1.
Mun on jotenkin vaikea kuvitella, että elämäänsä täysin tyytyväinen päästyisi siihen kuntoon, ainakin syömishäiriö täytyy olla ja sen syyt eivät välttämättä tulleet jaksossa esille, koulukiusaaminen kyllä mainittiin.
Minulla oli ns. sokerisetä joka osti vaatteita, käytti matkoilla.
T: Mies 26v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet voivat itsekin myydä itseään naisille tai toisille miehille, siitä vaan kauppaamaan.
Varmaan jotain puumaa tai varakasta homsselia kiinnostaisi joku mutsin vintillä asuva dotaa pelaava peräkammarin poika.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain puumaa tai varakasta homsselia kiinnostaisi joku mutsin vintillä asuva dotaa pelaava peräkammarin poika.😂
Ihan hyvin voi kiinnostaa, varsinkin jos on nätti. Joku varakas setämies voisi hyvinkin alkaa sponssaamaan korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti sairas. Oli ollut kiusattu päiväkodista amikseen. Ei ihme, että äiti paapoo ja haluaa olla hyvä poikaansa kohtaan pesemällä esim. tämän pyykit (eihän sillä pojalla ollut edes omaa pesukonetta) koska eipä sillä paljoa ole hyviä kokemuksia elämästä, tai ylipäätään mitään hyvää elämässä jonka takia varmaan viihtyy pelimaailmassa. Kävihän se siellä kuntouttavassa työtoiminnassa kerran viikossa ja on suorittanut ammattikoulunkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ns. sokerisetä joka osti vaatteita, käytti matkoilla.
T: Mies 26v.
Ja maksoi minun ratsastustunnit plus valmennukset. Mutta sitten omasta aloitteesta lopetin kyseisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei etonut, mutta aika sanattomaksi veti kyllä. Masennustako tuo Patrik potee? Ei ole päässyt koulukiusaamisesta yli, vaikka niin väittää? Vai mistä tuossa on kyse?
Kundi on 22, ei mitään tavoitteita tai unelmia elämässä ja esim. ylipainoa aivan tolkuttomasti. Ei kauan mene, kun on fyysisiäkin sairauksia vaikka muille jakaa. "Aikuisten" päiväkerhossa kerran viikossa opettelemassa kaatamaan perunoiden keitinvettä. Ja äiti hyysää ja lässyttää. Uskomatonta.
Siis miksi tuota ilmistä ei oikeasti auteta? Ja ei, oikea auttamiskeino ei ole tukien lopettaminen tms. Jotain terpaiaa tai vastavaa pitäisi olla. Tai en minä tiedä, mutta onhan tuo nyt järkyttävää elämän hukkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti sairas. Oli ollut kiusattu päiväkodista amikseen. Ei ihme, että äiti paapoo ja haluaa olla hyvä poikaansa kohtaan pesemällä esim. tämän pyykit (eihän sillä pojalla ollut edes omaa pesukonetta) koska eipä sillä paljoa ole hyviä kokemuksia elämästä, tai ylipäätään mitään hyvää elämässä jonka takia varmaan viihtyy pelimaailmassa. Kävihän se siellä kuntouttavassa työtoiminnassa kerran viikossa ja on suorittanut ammattikoulunkin.
Puhun tyypin asenteesta. Pitää etuoikeutenaan elää kuten elää, eikä ole haluakaan tehdä itse mitään. Riittää, että äiti hoitaa kaiken mitä eteen tulee ja kaveri vaan mussuttaa naureskellen ja pelaa. Ei näin! En todellakaan tunne mitään sympatiaa kyseisenlaisia ihmisiä kohtaan.
Kaikki myötätunto heille, jotka edes yrittävät rämpiä sieltä kuilusta ylös.
Minäkään en ole uskaltanut katsoa. Saattaa liipata liian läheltä omaa elämää. En halua masentua lopullisesti.