Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?

Vierailija
23.02.2020 |

Olisi kiva kuulla myös perustelut.

Kommentit (599)

Vierailija
261/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ylipäätään tähtikultti ja idolien palvominen on kokenut terveellisen inflaation viime vuosina. Ja se on kyllä pelkästään hyvä asia. Ehkä ihmiset ovat nykyään valistuneempia erottamaan lahjakkuuden ja sitten sen ihmisen siellä lahjakkuuden takana - esimerkiksi: Charles Chaplin muovasi elokuvaa monella tapaa, teki nipun klassikkofilmejä, oli kiistatta nero omalla alallaan - henkilönä hän oli kovin vajavainen, ja haki vastakaikua ja eheyttä pikkutytöistä, ei häntä henkilönä ollut mitään syytä palvoa. Tai joku Wagner - hieno säveltäjä ja ihmisenä - r'sistinen kuspiä. 

Entisaikaan sokaistuttiin siitä tähteydestä ja katsottiin läpi sormien kaikenlaista pskaa toimintaa. Niin pääsi tällaiset Jimmy Savilet, Bill Cosbyt ja Weinsteinit herkuttelemaan törkeyksillään.

Hyvää pohdintaa! Myös rocktähtien käytöstä on alettu paheksua, eikä jotain hotellihuoneiden tuhoamista, huumesekoilua tai alaikäisten bändäreiden hyväksikäyttöä juurikaan enää ihannoida niin kuin vielä parikymmentä vuotta sitten. Usein kuulee sanottavan, kuinka nykynuoret ovat pilalla, mutta mitä tulee elintapoihin ja vaikkapa tasa-arvokysymyksiin, todellakin on menty eteenpäin.

Vierailija
262/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg, oli hauska 10 vuotta sitten. Nyt mennyt maku täysin, kuulemma siviilissä täysi mulkku. Inhottaa nähdä sitä maanista naamaa kaikkialla.

Michael Jacksonia en muiden tavoin ole voinut enää kuunnella Neverland-dokumentin jälkeen vaikka ennen pidin pedofiilisyytöksiä perättöminä. Riku Rantalakin on jo mainittu, pidin hauskana ja taitavana kaverina joka vanhemmiten höperöityi ja ryhtyi myymään itseään aatteidensa ohi. Elastisesta pidin myös Fintelligens-aikoina, mutta Cheekin Vain Elämää-menestyksen jälkeen yritti juosta kintereillä brändäämässä itseäänkin unelmavävyksi täti-ihmisille. Taitava artisti edelleen, mutta persoona ei enää iske. Kuulemma Voicessa oli myös kulissien takana diivamainen. Siitä kyllä pisteet että on nykysin ilmeisen perheellinen eikä ainakaan vielä ole jättänyt vaimoaan nuoren missin takia kuten monet julkkismiehet tuppaavat tekemään. Sellainen tempaus vie maun välittömästi vaikka kuinka yrittäisi naistenlehdessä selitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ylipäätään tähtikultti ja idolien palvominen on kokenut terveellisen inflaation viime vuosina. Ja se on kyllä pelkästään hyvä asia. Ehkä ihmiset ovat nykyään valistuneempia erottamaan lahjakkuuden ja sitten sen ihmisen siellä lahjakkuuden takana - esimerkiksi: Charles Chaplin muovasi elokuvaa monella tapaa, teki nipun klassikkofilmejä, oli kiistatta nero omalla alallaan - henkilönä hän oli kovin vajavainen, ja haki vastakaikua ja eheyttä pikkutytöistä, ei häntä henkilönä ollut mitään syytä palvoa. Tai joku Wagner - hieno säveltäjä ja ihmisenä - r'sistinen kuspiä. 

Entisaikaan sokaistuttiin siitä tähteydestä ja katsottiin läpi sormien kaikenlaista pskaa toimintaa. Niin pääsi tällaiset Jimmy Savilet, Bill Cosbyt ja Weinsteinit herkuttelemaan törkeyksillään.

Hyvää pohdintaa! Myös rocktähtien käytöstä on alettu paheksua, eikä jotain hotellihuoneiden tuhoamista, huumesekoilua tai alaikäisten bändäreiden hyväksikäyttöä juurikaan enää ihannoida niin kuin vielä parikymmentä vuotta sitten. Usein kuulee sanottavan, kuinka nykynuoret ovat pilalla, mutta mitä tulee elintapoihin ja vaikkapa tasa-arvokysymyksiin, todellakin on menty eteenpäin.

No rock-tähteet on kyllä kokenut kaikkein kovimman inflaation, hyi helkatti. Vanhoja oksettavia ukkoja, bakteeripesiä, joita on saanut kopaista kaikki halukkaat. Kummasti on näistäkin suuri osa mahtivuosinaan n'ssiskelleet lähinnä pikkutyttöjä ja -poikia. Sinne se monen veri vetää...

Katsoin Brit Awardseja johon oli pari vanhaa noloa varista otettu raakkumaan ja hähättelemään. Kai ne on sellaisia varoittavia esimerkkejä. 

Vierailija
264/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin 20 vuotta sitten Jukka Pojasta (Kompostikoplan aikoihin, ku oli Kapteeni Ä-ni ja Soul Captain Band jne), hyvii kantaaottavia biisejä ja lepposa meno. Sitten joskus huomasin että musa muuttu kamalammakd, eka hälytysvalo sytty päässä ”mielihyvää”-biisin aikoihin joka kuulosti radiosoittoon tehdyltä. Pian pölähti eetteriin SIIDERIPISSIS-biisi ja keikalla viimein tajusin et ei hitto tämä on menny kokonaan tämmöseks, koko olemus ja tyyli oli jotai ihan outoo, brändätty miellyttämään suurta yleisöä. Hirveetä huttua ja sliipattu tyyli, olis naurattanut jos ei olis itkettänyt..

Sama! Näin teininä jonkun dokumentin jossa asui lastensa ja silloisen vaimonsa kanssa rintamiestalossa ja viljelivät kasviksia pihalla ja laulelivat yhdessä jossain hamppuvaatteissa. Oli niin erilainen kuin muut artistit ja näytti elävän omien periaatteiden mukaan.

Noh viimeisin biisi jonka olen kuullut, oli temppareiden tunnari viime kaudelta. Ymmärrän että ihmiset kasvaa ja muuttuu, mutta tämä oli kyllä sellainen pettymys aikanaan.

Vierailija
265/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä. Pidin häntä positiivisena ja hyvänä tyyppinä kunnes Stockan hulluilla päivillä ruuhkassa törmäsin häneen (käteen kevyesti tuuppasin kun väistin vastaantulevia vaunuja) ja hän kovaäänisesti tokaisi minulle ”painu nyt v*tt*n siitä”. Jäin suu auki seisomaan paikalleni, en olisi uskonut että tuollaista kieltä käyttää. Nykyään vaihdan kanavaa kun hänet ohjelmassa näen. Brändinsä ei vastaa todellisuutta ja boikotoin kaikkia Pimiän yhteistyökuvioiden tuotteita. Törkeä käytöksinen nainen.

Vierailija
266/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan myös jukka poikaa, anna puuta, anna abreu ja vappu pimiä vaikuttaa just niin takakireältä sen hymynsä takana, en ihmettele jos kiroili noin

Vierailija
267/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesala

Vierailija
268/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon. Rakastan Beatlesia ja ihailin tätä taiteilijana ja rauhanmiehenä ja jonkinlaisena nerona.

Hylkäsi vaimonsa ja ensimmäisen lapsensa Julianin jonnekin kammottavaan lähiöön, vaikka oli itse jo miljonääri. Yoko Onon kanssa saadun toisen lapsen kanssa jaksoi sitten leikkiä kotia ja ihanaa isää. Varmaan mukavaa Julianille seurats tätä kotileikkiä medioista. Paul McCartney sävelsi hänelle Hey Jude- biisin lohdutukseksi. Petti kaikkia naisiaan (jopa viereisessä huoneessa), oli väkivaltainen, heroiiniriippuvainen, itsesäälinen ja rakasti pilkata vammaisia. Mukava kaveri siis.

Nykyään arvostan Paulia paljon enemmän. Lisäksi on selvää naisvihaa miten paljon Yoko Onoa on vihattu ja halveksittu, ikäänkuin tämä olisi vietellyt Johnin ja jotenkin noitunut tämän. Kyllä se mies ihan itse aiheutti omat ongelmansa.

Vierailija
269/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina Lahtinen. Siskonpetin ykköskausi oli jotain uutta ja upeaa, mutta sitten Lahtinen alkoi olla joka toisessa ohjelmassa. Lisäksi on ottanut maneeriksi sellaisen tätimäisellä äänellä määkymisen myös näyttelijärooleissa (esim. Downshiftaajat) ja se viimeistään riepoo niin maan perkuleesti. 

Mä lopeta välittömästi ohjelman katsomisen jos hän tulee ruutuun! 

Vierailija
270/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woody Allen.

Tykkäsin kovasti hänen elokuvistaan, ja tykkäisin kai vieläkin. Mutta en vaan pysty enää katsomaan niitä, sen jälkeen kun nämä sekoilut ja naimisiinmenot oman adoptiotyttären kanssa tulivat ilmi.

Itse en oikein osaa mitä tuossa on tapahtunut. Lueskelin joskus ja Mia Farrow vaikutti siltä että on bipolaari tai epävakaa persoonallisuus. Tuossa perheessä on siis ollut aika hullu meno ennen tätä pedojuttuakin. Siksi lapsetkin on niin jakautuneet mielipiteissään. Mutta en oikeasti tiedä. Jos lapsi syyttää että ahdisteltu niin pitäisihän sitä uskoa.

Vierailija
271/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Harry.

Vierailija
272/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia....

En ole ollut koskaan fani, mutta että hänen mielestään huumekauppa on täysin ok, kunhan joku maksaa hänen visa-laskunsa...?!?!

Vierailija
273/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti tuisku ja jari sillanpää. Antti koska ei oo aito! ja musa hirveetä nykyään. Siis miksei hän tule kaapista ulos rehdisti?

jari ei huumeiden takia, vaan sen ihme rietostelun, joku sanoi hyvin että yliseksuaalinen nykyään, ehkä se on amfe sivutuote mutta kai nyt hänessä muutakin olisi, missä on se entinen jari. Nyt pöhöttynyt pervo

Vierailija
274/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkel Näkkäläjärvi, oli aluksi minusta todella karismaattinen ja älykkään oloinen nuori poliitikko, sitten tuli julkisuuteen tuomio kissojen kiduttamisesta ja tappamisesta, voitte itse päätellä mitä mieltä hänestä nyt olen.

Tän rääkkäysjutunnyksityiskohdat oli kyllä tosi karmivia. En itse tiennyt koko henkilöä ennen kohua, mutta oon oikeasti järkyttynyt miten tuolla taustalla saa yhä pyöriä politiikassa. Oikeesti itku lähes pääsi. Tosi paha olo sen vanhan naisen puolesta, ja toki niiden hän lemmikkien jotka kidutti ja poltti. Ja koko jutun kuittasi nuoruuden hölmöydellä. Siis mitä, täysi psykopaattihan toimii noin

Vierailija
275/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivo niskanen. On saanut paljon julkisuutta menestyksensä ansiosta ja muuttunut sen seurauksena ylimieliseksi. En tykkää hänen antamista lausunnoista enkä tavasta jolla hän kohtelee huoltotiimiään. Ennen vaikutti helpostilähestyttävältä ja aidolta, nykyään takakireä marisija, joka syyttää epäonnistumisistaan aina jotain muuta kuin itseään.

Vierailija
276/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woody Allen.

Tykkäsin kovasti hänen elokuvistaan, ja tykkäisin kai vieläkin. Mutta en vaan pysty enää katsomaan niitä, sen jälkeen kun nämä sekoilut ja naimisiinmenot oman adoptiotyttären kanssa tulivat ilmi.

Tämä on minullekin ehkä suurin pettymys. Silti katson yhä hänen elokuviaan, mutta hän henkilönä lähinnä säälittää. Lienee ihan sairas koko miesparka, vähän sama kuin Michael Jacksonin kanssa.

Vierailija
277/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkel Näkkäläjärvi, oli aluksi minusta todella karismaattinen ja älykkään oloinen nuori poliitikko, sitten tuli julkisuuteen tuomio kissojen kiduttamisesta ja tappamisesta, voitte itse päätellä mitä mieltä hänestä nyt olen.

Tän rääkkäysjutunnyksityiskohdat oli kyllä tosi karmivia. En itse tiennyt koko henkilöä ennen kohua, mutta oon oikeasti järkyttynyt miten tuolla taustalla saa yhä pyöriä politiikassa. Oikeesti itku lähes pääsi. Tosi paha olo sen vanhan naisen puolesta, ja toki niiden hän lemmikkien jotka kidutti ja poltti. Ja koko jutun kuittasi nuoruuden hölmöydellä. Siis mitä, täysi psykopaattihan toimii noin

Eikös hän ollut silloin 15-16 vuotias, siis iso jätkä jo?! Karmiva tyyppi ja karmiva virnemäinen hymy huulilla. On varmaan täysin kylmäverinen mitä tulee omien etujensa ajamiseen. Täys psyko..

Vierailija
278/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu Pimiä. Pidin häntä positiivisena ja hyvänä tyyppinä kunnes Stockan hulluilla päivillä ruuhkassa törmäsin häneen (käteen kevyesti tuuppasin kun väistin vastaantulevia vaunuja) ja hän kovaäänisesti tokaisi minulle ”painu nyt v*tt*n siitä”. Jäin suu auki seisomaan paikalleni, en olisi uskonut että tuollaista kieltä käyttää. Nykyään vaihdan kanavaa kun hänet ohjelmassa näen. Brändinsä ei vastaa todellisuutta ja boikotoin kaikkia Pimiän yhteistyökuvioiden tuotteita. Törkeä käytöksinen nainen.

No just tollaselta lähiöpimatsultahan sen kaikki juonnotkin on aina kuulostaneet. Ihmettelin jo silloin tuli telkkuun, että mikä ihmeen rääväsuu mukakovismuikkeli sieltä kömpi ruutuun rahvaanomaisine ja rasvaisine juttuineen. Ja kuka antoi luvan???

Vierailija
279/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Hilden. Ennen tykkäsin, mutta maku meni, kun rupesi parisuhteeseen teinitytön kanssa.

Maku meni Jukkaan jo siinä vaiheessa kun uutisoitiin hänen olleen koulukiusaaja

Vierailija
280/599 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkel sai myöhemmin myös tuomion rattijuopumuksesta ja liikenteen vaarantamisesta. Ei taida olla omaatuntoa.