Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?
Kommentit (599)
"Teemu Selänne. Naisseikkailee kulissien takana."
Paljon huhuttu asia tämä. Myös median piirissä on niitä, jotka myöntävät tietynlaisen vaikenemisen kulttuurin liittyvän juuri tähän mainittuun henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bill Cosby. Hän on vain niin unettava zzzzz.
Yritin keksiä edes yhtä. Katsoin lapsena Bill Cosbyä joten saa kelvata vaikka ehkä en erityisesti "pitänyt" hänestä. Unettavuus nyt on pienintä mutta en voi kunnioittaa lasten hyväksikäyttäjää.
Lasten hyväksikäyttäjää? Käsittääkseni on kyllä tuomittu ihan aikuisten hyväksikäytöstä. En ole kuullut, että lapsista olisi ollut kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto
Voiko ylpeää ja valheellisempaa ihmistä ollakaan - tietääkö itsekään kuka on?
Ihan on hukassa itsensä kanssa monessakin asiassa, vaikka ei halua myöntää.
En ole tosin koskaan pitänyt hänestä, näin heti, että joku mättää hänessä.
Ja jatkuva hymyily paljastaa usein narsistin, hymy on kuin naamio, joka peittäää todellisen luonnon.
Kieltämättä ensivaikutelmani Pekasta oli humaani ymmärtäjä. Hän pystyi olemaan vaalikeskusteluissa uskottova silloin, kun vastapuoli oli ilmaisullisesti kömpelö. Pidin myös ajatuksesta, että ihmisarvo näkyy vahvasti tekemisessä.
Sitten alkoi oksettamaan vuosi vuodelta enemmän. Tämä Pekan pelastama Antonio seksilelukseen oli hieman etovaa. Viimeinen niitti oli se, kun yritti saada virkamiehen toimimaan lainvastaisesti ja ottamaan syyt Pekan puolesta. Onneksi herra Tuominen on mies paikallaan ja kesti vääryyden. Nyt ollaan tilanteessa, jossa oikeus tulee tapahtumaan ja Haavisto lähtee ministerin paikalta. Vihreät voisivat miettiä sitä ihmisarvoa ensin kotimaasta käsin, koska meillä on liikaa mielenterveyspotilaita sekä vanhuksia, jotka jäävät ilman asianmukaista hoitoa.
Mun silmissä menetti uskottavuutensa kun kirjoitti interrail-oppaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto
Voiko ylpeää ja valheellisempaa ihmistä ol
lakaan - tietääkö itsekään kuka on?Ihan on hukassa itsensä kanssa monessakin asiassa, vaikka ei halua myöntää.
En ole tosin koskaan pitänyt hänestä, näin heti, että joku mättää hänessä.
Ja jatkuva hymyily paljastaa usein narsistin, hymy on kuin naamio, joka peittäää todellisen luonnon.
Olen tuntenut oikean narsistin, eikä Haavisto ei ole sellainen. Olen tavannut hänetkin.
On eri asia tavata kerran ja tehdä sen perusteella arvio - tai tuntea niin hyvin, kun nyt tuttavan voi tuntea.
Suvussa muitakin narsuja.
Sitten on täysin eri tyyppiä, kuin se minkä kanssa olen kamppaillut pari viime vuotta.
Tämä "minun" narsuni nosti karvat pystyyn ensi tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
R Tainola. Ennen en ajatellut mitään, mutta kerran tuli vastaan Töölön kaduilla. Ajoin itse pyörällä, myöhässä töistä, ajatuksissani. Tämä turkkirouva käveli keskellä katua ja kun liian myöhään älysin väistää autotielle (ei kovin turvallista, tiedän), hän alkoi huutaa perääni. "Kyllä se niin on, että sinä väistät minua, minä en väistä!" sun muuta roskaa. Toisen kerran törmäsin häneen sporassa. Alkoi kovaan ääneen sättiä edellä istunutta pientä lasta, joka ei osannut istua hiljaa paikoillaan. "On se kumma, kun ei käytöstapoja opeteta lainkaan" ja "Voisit edes istua kunnolla siinä". Jos olisin ollut itse aikuisempi, olisin puuttunut tilanteeseen. Kuningatar kertoo muille, miten ollaan. HAH.
Ohis, mutta jos olit siis pyörinesi jalkakäytävällä, minkä päättelin siitä, että kerrot joutuneesi ”väistämään autotielle”, niin oikeassahan hän oli sinua huomauttaessaan.
Kyllä ylipäätään tähtikultti ja idolien palvominen on kokenut terveellisen inflaation viime vuosina. Ja se on kyllä pelkästään hyvä asia. Ehkä ihmiset ovat nykyään valistuneempia erottamaan lahjakkuuden ja sitten sen ihmisen siellä lahjakkuuden takana - esimerkiksi: Charles Chaplin muovasi elokuvaa monella tapaa, teki nipun klassikkofilmejä, oli kiistatta nero omalla alallaan - henkilönä hän oli kovin vajavainen, ja haki vastakaikua ja eheyttä pikkutytöistä, ei häntä henkilönä ollut mitään syytä palvoa. Tai joku Wagner - hieno säveltäjä ja ihmisenä - r'sistinen kuspiä.
Entisaikaan sokaistuttiin siitä tähteydestä ja katsottiin läpi sormien kaikenlaista pskaa toimintaa. Niin pääsi tällaiset Jimmy Savilet, Bill Cosbyt ja Weinsteinit herkuttelemaan törkeyksillään.
Jolle ja Janni. Ihan sympaattisten pikkujulkkisten mielikuva mennyt mulla täysin pilalle läpinäkyvän suhdehehkuttamisen takia.
Hetfieldin repsahtaminen tuntui jotenkin niin turhalta
Hiihtäjiin meni maku Lahdessa, rehti Lapinmies ja niin edespäin. Onko ne vieläkään myöntäneet mitään, en ole jaksanut seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bill Cosby. Hän on vain niin unettava zzzzz.
Miten niin unettava? Raiskari hän on!
Siten varmaankin, että eikös hänellä ollut tapana huumata uhrinsa? :D
Matti Nykänen oli vielä 80-luvulla se suuri ja myyttinen lapsuudensankari mulle. Myöhemmät toilailut vaan söi noita pisteitä jonkun verran silmissäni vaikka yritin hänet muistaa aina suurena mäkihyppylegendana. Silloin jo ajattelin, että varmasti sitten enemmän noista meriiteistä taas muistetaan kun aika jättää ja niinhän siinä sitten kävikin.
Paula Vesala. PMMP:n aikoihin oli vielä symppis, sittemmin menestys tuntuu nousseen päähän. Mollasi Suomea mm. "tytöt ei soita kitaraa" - biisissään, vaikka ilman suomalaisten fanitusta Paula olisi nobody.
Niina Lahtinen. Siskonpetin ykköskausi oli jotain uutta ja upeaa, mutta sitten Lahtinen alkoi olla joka toisessa ohjelmassa. Lisäksi on ottanut maneeriksi sellaisen tätimäisellä äänellä määkymisen myös näyttelijärooleissa (esim. Downshiftaajat) ja se viimeistään riepoo niin maan perkuleesti.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku. Idols-aikoina fanitin hulluna. Kun palasi New Yorkista aikoinaan, oli taidot kadonneet johonkin. Nykyään biisit ovat rivoja ja todella mauttomia. Habituskin on ihan outo.
Kyllä, juuri näin. Antille on tapahtunut jotain ja hän on muuttunut mies. Samoin on käynyt Vesalalle. Ovat jotenkin kylmän ja oudon oloisia nykyään. Musiikkikin on mennyt alamäkeä. Harmi!
Megham. Itsekäs pyrkyri. Kohtelee rumasti kuningatarta, joka on koko pitkän elämänsä käyttänyt oman valtakuntansa arvojen puolustamiseen.
Tämä julkkis on jo kuollut, mutta Juice Leskinen. Ja oikeastaan ihan kaikki perhettään laiminlyövät alkoholistitaiteilijat, jotka on nostettu kansakunnan kaapin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku. Idols-aikoina fanitin hulluna. Kun palasi New Yorkista aikoinaan, oli taidot kadonneet johonkin. Nykyään biisit ovat rivoja ja todella mauttomia. Habituskin on ihan outo.
Kyllä, juuri näin. Antille on tapahtunut jotain ja hän on muuttunut mies. Samoin on käynyt Vesalalle. Ovat jotenkin kylmän ja oudon oloisia nykyään. Musiikkikin on mennyt alamäkeä. Harmi!
Kummatkin on klassisia esimerkkejä siitä, miten jotkut artistit on tuotteistettu äärimmilleen. Se on jotenkin surullista, kun kaikki persoona katoaa sen överiyden alle. Kuten nyt Vesala vaalennettuine kulmakarvoineen avaruuslakanassa, tai Tuisku läpinäkyvässä paidassa ja hiukset omituiseksi stailattuina. Musiikki ylituotettua diiba-daaba-poppia.
Vierailija kirjoitti:
Megham. Itsekäs pyrkyri. Kohtelee rumasti kuningatarta, joka on koko pitkän elämänsä käyttänyt oman valtakuntansa arvojen puolustamiseen.
Hei, miten unohdinkaan Meghanin ja Harryn! Pidin molemmista vielä heidän hääpäivänään ja ihailin Meghanin luonnollisen oloista kauneutta. Mutta voi, mikä pyrkyri herttuattaresta paljastuikaan. Ei kelvannut Englannin hovi ja tittelit, vaikka prinssi piti saada. Napsi rusinat pullasta, suututti koko lähipiirinsä omasta isästä kuningattareen ja kansasta palvelusväkeen, ja tuntui haistattavan pitkät koko kuningaskunnalle.
Kari-Pekka Toivonen ja puolisonsa Merja Larivaara. Tykkäsin pitkään, että ovat hyviä näyttelijöitä, mutta meni molemmista täysin maku, kun paljastui miten häikäilemättä ovat tavoitelleet vain omaa etuaan Oulun kaupunginteatterissa.
Jotenkin niin uskomattoman noloa, että pesivät vain kätensä koko hommasta, että mikään heidän tekemänsä ei ollut väärin ja heitä sen sijaan suorastaan työpaikkakiusattiin.
Minulla mennyt maku moniin hyvännäköisiin naisiin, jotka ovat vain liian tyrkyllä. Joku tuossa jo kirjoittikin, että kun näkee samaa naamaa jatkuvasti, jokin salaperäisyys katoaa. Lisäksi jatkuva itsensä esiin tuominen saa nämä julkimot näyttämään itserakkailta ja epätoivoisilta. Näin on käynyt mm. juurikin Jennifer Lopezille, Emily Ratajkowsille, Kate Beckinsalelle... ja ties kuinka monelle muulle. Ei jaksa katsoa sitä naamaa ja pyllyä edestä, takaa ja sivusta joka halvatun päivä.