Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään ikisinkkua?

Vierailija
23.02.2020 |

Siis joka ei ole oikeasti koskaan seurustellut?
Onko omastatahdosta; ei löytänyt ketään vai kukaan ei hänen kanssaan halunnut seurustella?

Minkä ikäisiä?

🕵🏻‍♂️

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen nainen saa jonkinlaisen säädön aikaan elämänsä aikana jos vain haluaa. Kyse on vain siitä että laittaa riman tarpeeksi alas. Joka väittää muuta, valehtelee silmät päästään.

No säädön kyllä, mutta parisuhdetta ei, sitähän tässä kysyttiin.

Vierailija
22/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Hyväpalkkainen, vähän pulska mutta charmikas 40v ystäväni, käyttää tinderiä ahkerasti, nauttii elämästä. Paljon työmatkoja ulkomaillekin joten näkee maailmaa. Välillä on muutaman kuukauden tyttöystäviä mutta aina päätyy siihen että vapaus voittaa.

Olen hiukan kateellinen monesti.

Tämä ei nyt minusta kuulosta ikisinkulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Olen 35-vuotias nainen. Olen ihan normaalisti töissäkäyvä. Minulla ei ole mielenterveysongelmia, mutta olen tavattoman ujo. En ole syrjäytynyt tai muuten outo, en juo alkoholia ja muutenkin elämänhallinta on kunnossa. Olen vain niin ujo. Uskoisin saavani kumppanin ja olen kyllä saanut huomiotakin. En vain liiku missään, en etsi aktiivisesti seuraa enkä ole deittipalveluissa. Yleensä minuun ihastuneet ovat itsekin ujoja, joten aloitteen tekeminen on vaikeaa puolin ja toisin.

Vierailija
24/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen nainen saa jonkinlaisen säädön aikaan elämänsä aikana jos vain haluaa. Kyse on vain siitä että laittaa riman tarpeeksi alas. Joka väittää muuta, valehtelee silmät päästään.

Mitä tarkoitat säädöllä? Et ainakaan kiintymykseen perustuvaa, läheistä ihmissuhdetta.

Älä viitsi olla naisille kateellinen siitä, että moni mies tyhjentää pussinsa ihan mihin vain, jos tilaisuuden saa. Jopa toiseen mieheen, vaikka onkin itse ihan hetero.

Vierailija
25/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen tekisi niin? Mitä iloa siitä olisi? Ei nainen ole mikään hyväntekeväisyyslaitos teidän riman alittavien miesten patjatarkoituksiin.

Otsikossa puhutaan molemminpuolisesta kiintymyksestä ja aidosta haluata. Parisuhteesta.

Vierailija
26/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat säädöllä? Et ainakaan kiintymykseen perustuvaa, läheistä ihmissuhdetta.

Älä viitsi olla naisille kateellinen siitä, että moni mies tyhjentää pussinsa ihan mihin vain, jos tilaisuuden saa. Jopa toiseen mieheen, vaikka onkin itse ihan hetero.

Itsekin ihmettelen, että miten nämä palstan kiltit ei vaan ala ”säätää” keskenään ja unohda hankalia naisia. Kun kerta pitää tyytyä niin tyytyisivät sit toisiinsa.

Vierailija
27/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin sanoa, että omassa suvussani on montakin ikisinkkua, ts. ei tämä suku kauan hengissä pysy. 

Minulta ei muuten ole kysytty seurustelusta kuin pari kertaa elämäni aikana. Kukaan ei ole koskaan jäänyt jankkaamaan "miksi ei ja mikä syy?" Sikäli erikoista, kun moni muu valittaa, että asiasta kysellään jatkuvasti. 

-11-

Vierailija
28/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri, 36-vuotias, ei ole ikinä seurustellut, tuskin on sitä omasta tahdostaan. Olin kyllä itsekin 35-vuotiaaksi asti vastentahtoisesti sinkku...

Vierailija
29/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen tekisi niin? Mitä iloa siitä olisi? Ei nainen ole mikään hyväntekeväisyyslaitos teidän riman alittavien miesten patjatarkoituksiin.

Otsikossa puhutaan molemminpuolisesta kiintymyksestä ja aidosta haluata. Parisuhteesta.

Tiedoksi: Täällä olisi yksi pussientyhjennyksen tarpeessa oleva ikisinkku, en ole kelvannut kenellekään. Löytyykö ottajia?

Vierailija
30/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!Kerran seurustelin 80- luvulla reilu 1/2 v. 90- luvulla 2x1kk.2000-luvulla on sitte ollu hiljasempaa.

Lomaromanssia ollu vaikka muille jakaa,niillä mennään vastakin.

M54

Näin totaalikokemattomana sanoisin tuollaista melkoiseksi pyhäinhäväistykseksi, että seurusteluja kokeneet tulee hehkuttamaan ikisinkku-statuksellaan. Eihän sillä ole mitään väliä milloin ne on tapahtuneet, kun on kuitenkin. Toisilla ei ole tapahtunut koskaan.

Ymmärrän pointtisi,olen pahollani,anteeksi.

M54

Vierailija
31/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jokainen mies saa. Rima pitää sitten vain laskea myös yhtä alas kuin naisiltakin vaaditaan eli sinne lihaviin hampaattomiin alkoholisteihin. Ja 30+ vuotta vanhempiin.

Itse kysymykseen vastauksena että peilistä katselee yksi. Ikää 38. Olen lihava joten tulen pysymään sinkkuna koko ikäni, halveksuttavaksi käyttöpatjaksi en halua vaikka ilmeisesti pitäisi haluta, kun miehet niin kadehtii sitä että nainen saattaa päästä vastenmielisen miehen sylkykupiksi.

Vierailija
32/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 44v,ei ikinä oikeasti seurustellut.työssäkäyvä,pitkä,hoikka,liikuntaakin harrastaa.kuitenkaan kukaan nainen ei ole koskaan oikeen kiinnostunut..ja itsellä liian paha jännitysongelma/ujous että aloitteita tekis.

tosin tässä iässä ei enään mtn perhettä perustetakkaan.enemmän kaipais sellaista panoseuraa vaan ;)

33/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen 32-vuotias ja seurustelin viimeksi 9v sitten. Suhteita ollut vain 3 yhteensä. En kelpaa kenellekään, vissiin liian ruma ja lihava.

Mulla on ystävä, 33-vuotias nainen, joka on tosi sosiaalinen ja huippukiva, silti hän ei ole paljoa koskaan seurustellut,vaikka asuukin Helsingissä.

Vierailija
34/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Minä, olen 32-vuotias ja seurustelin viimeksi 9v sitten. Suhteita ollut vain 3 yhteensä. En kelpaa kenellekään, vissiin liian ruma ja lihava.

Mulla on ystävä, 33-vuotias nainen, joka on tosi sosiaalinen ja huippukiva, silti hän ei ole paljoa koskaan seurustellut,vaikka asuukin Helsingissä.

Tiedätkö, mitä IKIsinkku tarkottaa?

Vierailija
35/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 44v,ei ikinä oikeasti seurustellut.työssäkäyvä,pitkä,hoikka,liikuntaakin harrastaa.kuitenkaan kukaan nainen ei ole koskaan oikeen kiinnostunut..ja itsellä liian paha jännitysongelma/ujous että aloitteita tekis.

tosin tässä iässä ei enään mtn perhettä perustetakkaan.enemmän kaipais sellaista panoseuraa vaan ;)

Tämähän se on. Miehet huolii pelkäksi runkkureiäksi niin milläpä sitä sitten seurustelisi. Ja vain ja ainoastaan kauneimpia pannaan enemmän kuin kerran.

Vierailija
36/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut. Ei ole ollut älytöntä hinkua siihen, eikä kukaan nainenkaan ole ollut aktiivinen. Ulkonäkö- tai luonneongelmia ei pitäisi olla. M43

Vierailija
37/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka ei olisi koskaan seurustellut,

Vierailija
38/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 25 v. nainen, koskaan en ole seurustellut. Hirveän aktiivisesti en ole etsinyt kumppania, mutta en nyt treffeistä kieltäydykään.

Vierailija
39/52 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Koskaan ei herännyt kiinnostus seurustelua tai seksiä kohtaan.

Piti aikamoinen matka tehdä kyllä itsensä kanssa jotta sai hyväksyttyä asian.

N33

Vierailija
40/52 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme