Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö jotakin kasvoseerumia?

Vierailija
23.02.2020 |

Mitä ja miksi, ikäsi? Oletko huomannut mitään positiivisia vaikutuksia?
Miettinyt The Ordinarya ja sitä Buffet-seerumia, mutta en sitten tiedä.
T.4kymppinen kuivahkoihoinen

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Lumenen hyaluroniseerumia jo useita vuosia. Päälle vielä kasvorasva, koska ihoni on kuiva.

Iho on hyväkuntoinen. Olen 42-vuotias. En kyllä osaa sanoa johtuuko ihon hyvä kunto tuosta seerumista vai ajaisiko vaikkapa perusvoide saman asian.

Vierailija
2/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska pelkään ylihoitamista. Tutulla on tullut kauheita iho-ongelmia siitä. Käytän vain yhtä päivävoidetta ja öisin kostealle iholle hierottavaa ihoöljyä, en muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän naamaa vatkaa ja kemikaaleilla hölvää, sen paremmassa kunnossa se on.

Vierailija
4/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ordinaryn tuotteet ovat loistavia, eikä halpa hintakaan haittaa.

Vierailija
5/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänä talvena käyttöön mainitsemasi Buffetin sekä saman sarjan silmänympärysiholle tarkoitetun seerumin, taisi olla kofeiini kyseessä. Lisäksi olen käyttänyt päivävoiteena The Ordinaryn paksua kasvovoidetta. Pintakuivuudesta kärsivä ihoni on ollut ehkä aavistuksen paremmassa kunnossa, sillä hilseilyä on ollut vähemmän aiempiin talviin verrattuna.

Vierailija
6/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Laveran Hydro effect-seerumia, ja olen huomannut sen tasapainottaneen ihoani. Ihoni on sekaiho, ja aikaisemmin t-alue (eli otsa, nenä ja leuka) on ollut todella rasvainen, ja posket rutikuivat. Puolen vuoden seerumin käyttämisen jälkeen keskiosa ei enää rasvoitu niin paljon, eivätkä posket ole niin kuivat kuin ennen.

Tuo Hydro effect-seerumi on ihanan kevyttä, eli ei jätä iholle sellaista tahmeaa tunnetta, ja on muutenkin ainoa ihonhoitotuote, jolla on selkeästi ollut vaikutusta ihoni kuntoon.

Vierailija
7/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita Ordinaryn tuotteita saa? En muista nähneeni.

Vierailija
8/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalle iholleni paras kikka on ollut kosteuttavan kasvoveden kerrostaminen korealaiseen tyyliin. Eli kasvovettä suihkitaan suoraan iholle, ei pumpulin kautta, 2-7 kertaa ja annetaan välissä aina kuivua. Parhaat on olleet Ekopharma (vadelma) ja Patyka. Kun vaan malttaa laittaa kunnolla monta kerrosta, iho näyttää uskomattoman hyvältä ja kosteutetulta.

Tämän jälkeen lisään kyllä aamuin illoin seerumia, koska kaikki ohuet vesimäiset tuotteet kosteuttavat paremmin kuin paksut rasvat. Tykkään Neutrogenasta, Nuxesta, Cliniquesta, Biodermasta, Vichystä... Kunhan on hyaluronihappoa tai muuta superkosteuttavaa.

En osaa sanoa millainen ihoni olisi ilman tätä vuosien rutiinia, mutta nyt olen 37v. ja menen helposti 5-10 vuotta nuoremmasta.

Vierailija
9/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Stokkalla myydään samoin kuin useassa kosmetiikkaverkkokaupassa. Itse tilasin Ellokselta, kun oli -15% ale joka koski myös kosmetiikkaa.

Vierailija
10/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filorgan hyalorinihappo-seerumi. Ihan paras!! Iho on sileä ja näyttää todella hyvältä. Käytän myös originsin kosteuttavaa naamiota + entsyymikuorintaa 1 krt/vkossa. Ikää 44v (mitä ei kukaan usko..;))

Vierailija
11/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen C-vitamiiniseerumi tai muu hyaluronia sisältävä tuote. Etenkin talvella on auttanut ihon pintakuivuuteen, joka nyt reilusti päälle kolmekymppisenä on alkanut tulla ongelmaksi.

Vierailija
12/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filorgan hyalorinihappo-seerumi. Ihan paras!! Iho on sileä ja näyttää todella hyvältä. Käytän myös originsin kosteuttavaa naamiota + entsyymikuorintaa 1 krt/vkossa. Ikää 44v (mitä ei kukaan usko..;))

Mistä alapeukut? 😎 Toki geeneillä on myös vaikutusta, mutta itselläni nämä toimii hyvin. Iho on sileä ja kuulas, samanlainen kuin Sanna Marinilla.

Vierailija
13/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ordinaryn hyalyroni seerumi on minulle loistava, sen päälle laitan sitten mitä marketrasvaa milloinkin, iho on hyvässä kunnossa ja halvalla

Vierailija
14/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ykkönen on The ordinaryn Granactive retinoid 2%, tämä näyttäisi oikeasti tekevänkin jotain iholle. Toisena käytän tuota Buffettia. Molemmat ovat ordinaryn parhaimmistoa ja parhaiten toimivia seerumeita joita olen käyttänyt!

Vierailija
15/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filorganilla on aika monta seerumia eikä yhdessäkään ole hyaluroni happoa.

Vierailija
16/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Caudalien vino perfect seerumia. Tuntuu hyvältä, tuoksuu hyvältä ja mainospuhe upposi. Toisaalta mielestäni iho on kirkas ja sen se lupaakin tehdä. :D

Vierailija
17/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iherb.com/c/elizavecca , tilasin kesällä iherbistä tätä kasvo seerumia

Vierailija
18/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cocopandalla näkyy olevan yli 70 Ordinaryn tuotetta ja hinnat on kohdillaan.

Vierailija
19/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V10 hyaluroniseerumi. Japanilainen sarja, saa apteekeista. Samassa sarjassa muitakin seerumeita.

Vierailija
20/34 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset vielä ihmettelee pieniä palkkojaan, huonoja työpaikkoja, miksi ei oteta vakavasti, ei noteerata...😁