Uskotko että näet kuolleen lemmikkisi uudelleen kun itse kuolet, esim taivaassa?
Kommentit (116)
Aivan varmasti. Olen astraalitasolla jo kerran kohdannutkin hänet.
Haluaisin uskoa niin. Edelleen, pitkän aikaa elämäni lemmikin poismenon jälkeen on niin hirveä ikävä, että suru sattuu fyysisesti.
Enkä usko noin normaalisti taivaaseen tai kuolemanjälkeiseen elämään, mutta tässä asiassa se "vielä joskus" - ajatus tuntuu olevan ainoa, jolla saan pidettyä itseni kasassa päivästä toiseen.
En usko. Minusta tuollainen on lasten satua.
Lemmikeillä ei ole kuolematonta sielua kuten ihmisillä, joten ei, koiraa ei näy taivaan portilla.
Lemmikit EIVÄT pääse taivaaseen, vain kristityt IHMISET pääsevät, tämä on fakta.
Taivas on se kun koira tulee sinne mennessä vastaan. Jollei tule se ei ole taivas minulle.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Olen astraalitasolla jo kerran kohdannutkin hänet.
Miten sinne pääsee
Koira on niin paljon parempi ja sielukkaampi olento kuin ihminen että taivaaseen pääsee jokainen koira, portilla ei edes kysellä.
Koirat on maanpäällä ihmisten hyvyyden mittareina, opettajina, parantajina, kumppaneina, ja harmi kyllä myös pahan purkautumisen kohteina.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit EIVÄT pääse taivaaseen, vain kristityt IHMISET pääsevät, tämä on fakta.
No, kai mä sitten jään jonnekin välitilaan lemmikkien kanssa.
Raamattu ei mielestäni kerro että lemmikit pääsisivät taivaaseen? Joten vaikea uskoa
Vierailija kirjoitti:
Oletko se uskonnonope joka väitti että eläimillä ei ole ilmeitä eikä siten sieluakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun lemmikkisi sielu on tuhoutunut, se ei ollut kuolematon. Et tapaa sitä missään, et helvetissä, välitilassa etkä taivaassa. Jumala loi vain ihmisen omaksi kuvakseen ja vain ihmiset, jotka ymmärtävät hänen rakkautensa päälle, pääsevät taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä tulee sinne muitakin. Siellä tavataan sitten. Tulee kivaa yhdessä.
Eräs oli käynny taivaassa.Hän oli vihreällä niityllä.Heinät oli alkanu huojua ja koira jonka selässä oli apina tulivat sieltä. Apina ja koira olivat olleet hänellä lapsena ja kuolleet.
Kyllä taivaassa on vaikka lemmikit jotka saa uudelleen.
Taivas on niin ihmeellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se uskonnonope joka väitti että eläimillä ei ole ilmeitä eikä siten sieluakaan?
Olen kyllä uskonnon ope, mutta tullaista en ole koskaan väittänyt. Totta kai eläimillä on ilmeitä ja tunteita yms. Mutta koskaan kristinuskossa ei olla uskottu että eläimet olisivat kuolemattomia kuten ihmiset. Vain ihmiset ovat Jumalan kuva, mikä tekee heistä ikuisia olentoja.
Toivon ja odotan.1 marsu,3 kissaa ja kaksi koiraa.Kaikki olivat karvaisia lapsiani.
Minä toivon, että edesmennyt koirani juoksee minua vastaan taivaanportilla. Saa tässä poikkeustapauksessa vaikka hyppiä vasten.