Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Empatia, ystävällinen käytös muita kohtaan, vastuunkanto: Arvostatko näitä ominaisuuksia ihmisissä?

Vierailija
22.02.2020 |

Entä pyritkö itse olemaan ystävällinen, empaattinen, kantamaan vastuuta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan todella paljon. Pyrin myös itse olemaan tuollainen.

Vierailija
22/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta myös vastuunkantoa ja tietynlaista jämäkkyyttäkin arvostan. En pidä sellaisista hiirulaismaisista nuolijoista jotka ovat aina toisten vietävissä. 

Lisäys. Sellaisia hiirulaisia alan kiusata. Varsinkin jos he sanovat minulle vastaan kun olen väärässä. Olen siis aina oikeassa ja teen kaikki oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta myös vastuunkantoa ja tietynlaista jämäkkyyttäkin arvostan. En pidä sellaisista hiirulaismaisista nuolijoista jotka ovat aina toisten vietävissä. 

Kannattaa ottaa huomioon, että nämä toisten vietävissä olevat ovat yleensä hyvin joustavia ja kilttejä, usein elämässään kaltoinkohdeltuja ihmisiä. Tämä ylikiltteys on yhdenlainen selviytymisstrategia (kuten on myös aggressiivinen, itsekäs ”jyräyskin”). Tällaiset ihmiset tarvitsevat myötätuntoa ja ystävällisyyttä, osoitathan sitä omalta osaltasi heille :) Kiitos.

En missään nimessä. Jyrään heidät heti...olen nimittäin maailman paras ja aina oikeassa vaikka olisin väärässä...

Vierailija
24/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan paljon.

Vierailija
25/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät kuitenkaan arvosta näitä ominaisuuksia kiltti miehessä?

Tunne itsesi ja aseta rajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi