Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.
Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.
Kommentit (155)
HoroskooppiOinas1985 kirjoitti:
Hei. Mitäs mulle? Toteutuuko se mun kauan toivottu unelma? Mitä muuta elämään?
Jos viitsit nostaa kortit kuvaamaan noiden kysymysten lopputuloksia esimerkiksi. Jos ei ole omia kortteja niin googlella löytyy nettipakkoja. Olen mökillä koko viikonlopun eikä ole omat kortit mukana. Muutenkin tykkään ennemmin että luennan saaja nostaa itse omat korttinsa.
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haikailenko turhaan ihmistä menneisyydestä.
Page of cups
Tämä edelleen kiinnostaisi. Vaikka taidan jo muutenkin tietää.
Joo, eilen jäi vastaaminen kesken kun kommentointi sulkeutui.
Maljojen lähetti- Voiko olla että olet niin rakkauden ja hellyyden kipeä että et näe tulevaisuuden mahdollisuuksia ja riiput menneeessä? Jumittaako menneisyyden haikailu sinun nykyisen hetken? Mitä keskittyisit nykyhetkeen ja annat tilanteiden edetä luonnostaan.
Jos haluat niin voit myös nostaa kortin ja esittää kysymyksen siten että mikä on teidän kahden todennäköisin yhteinen tulevaisuus.
Maljojen kakkonen tuli tähän kysymykseen.
Lueskelin itsekkin vähän vastauksia tähän ja kortti vaikuttaa oudon sattuvalta siten, että menneisyydessä meidät on tavallaan erotettu toisistamme. Sukuni ei halunnut meidän olevan yhdessä ja hän perääntyi. Nyt kun olemme vanhempia, olemme tavanneet uudellen, mutta elämä on vienyt niin eri suuntiin että tuntuu liian myöhäiseltä että siitä enää tulisi mitään.
Näkisin teidät sielunkumppaneina, enkä yllättyisi jos kohtalo ajaisi teidät yhteen ennemmin tai myöhemmin. Ehkä kannattaisi päästää irti menneestä ja keskittyä vai tähän hetkeen ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. :)
Siksi oikeastaan tästä kysyinkin, koska tälle asialle ei ole koskaan oikein voinut mitään. Se on aina mennyt omalla painollaan. Siksi se juuri kiinnostaakin että mihin se siten päätyy vai päätyykö koskaan mihinkään. Se on ollut poissa käsistäni vuosia.
Mulla alkaa laihdutus tänä keväänä. Haluaisin kysyä, että onnistuuko se? Siitä tulee vuoden mittainen näin aluksi.
Toisena kysymyksenä on, että milloin pääsenko tästä kamalasta elämäntilanteesta pois? Mulla on epäsopiva työ, hankala asuntoasia ja olen kipeä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minulle lopulta suhde lääkärimiehen kanssa?
Nostin maljojen kymmenen
??? Odotan malttamattomana tulkintaasi, kiitollisena! :)
Hei, edelleen odotan.... et taida vastata minulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostin maljojen kymmenen
Anteeksi, on mennyt ohi jotenkin.
Kyllä majoljen kymmenen vaikuttaa hyvin lupaavalta. Hän voisi olla jopa potentiaalinen aviomies ja lastesi isä.
Kysyisin vielä pääsenkö muuttamaan paikkakunnalle, jossa viihtyisin paremmin.
Tunnen olevani tietyssä mielessä kuin vanki nykyisessä tilanteessa. Tietyt asiat sitovat.
Menneisyys- nykyhetki-tuleva:
Tuomio-sauvojen kuningas-miekkojen kutonen
Heipä hei.
Tein tammi-helmikuussa elämääni muutoksen, joka muuttaa aivan kaiken. Nyt lähden yrittämään uutta polkua pitkin, ja ensimmäiset käytännön toimet uudelle elämälle tein tällä viikolla. Juuri nyt mitään konkreettista en voi asian hyväksi tehdä, vaan edessä on pitkähkö odotus, että tulee tieto onnistuuko ensimmäiset vaiheet jotta pääsisi taas eteenpäin. Yritän vain pitää hyvät energiat päällä ja pysyä toiveikkaana. Miten on, millaiset näkymät uuden unelmani suhteen on? Kyseessä siis todellakin olisi suuri unelma. Sellainen josta olen jo haaveillut pitkään, ja joka tekisi minut onnelliseksi. Onko mitään mitä voisin tehdä tulevien kuukausien aikana, että "maailma olisi minun puolellani" tässä asiassa?
Tarot-pakka täältä löytyy. Mutta pitääkö se osata jotenkin asetella pöydälle johonkin muodostelmaan, vai riittääkö että nostan vain pakasta kortin?
Kannattaa uskoa ennustajiin, jotka toimivat mm. tv:ssä. Törmään työssäni satojen eurojen velkoihin, joita asiakkaat ottavat heille soittaessaan.
Parempi idea: älä usko hörhöyteen, vaan itseesi ja osaamiseesi.
Tarot kirjoitti:
Jos viitsit nostaa kortit kuvaamaan noiden kysymysten lopputuloksia esimerkiksi. Jos ei ole omia kortteja niin googlella löytyy nettipakkoja. Olen mökillä koko viikonlopun eikä ole omat kortit mukana. Muutenkin tykkään ennemmin että luennan saaja nostaa itse omat korttinsa.
Kiitos. Nostin kortin :
III Hallitsijatar
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maljojen kuutonen rakkaaseen mieheen liittyen
Jos kyseessä on mies jonka kanssa olet ollut suhteessa mutta suhde on nyt katkolla niin on hyvin todennäköistä että mies tulee takaisin luoksesi ja toivoo suhdetta kanssasi.
Ei ole katkolla suhde ollut. Vajaa vuosi tapailtu. Nostin kortin hallitsija. Selventääkö?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin vielä pääsenkö muuttamaan paikkakunnalle, jossa viihtyisin paremmin.
Tunnen olevani tietyssä mielessä kuin vanki nykyisessä tilanteessa. Tietyt asiat sitovat.
Menneisyys- nykyhetki-tuleva:
Tuomio-sauvojen kuningas-miekkojen kutonen
Tuomio kortti kertoo että olet ehkä tehnyt menneisyydessä liian pikaisia päätöksiä ja siksi ajautunut tähän tilanteeseen.
Sauvojen kuningas kehottaa sinua taistelemaan periksiantamattomasti eteenpäin niin onnistut. Muutos voi viedä aikaa mutta älä anna periksi.
Miekkojen kutonen on hyvä kortti kun on kyse tulevaisuudesta sillä se enteilee että siirryt rauhaisimmille vesille jossa sinulla on hyvä ja turvallinen olla.
Vierailija kirjoitti:
Heipä hei.
Tein tammi-helmikuussa elämääni muutoksen, joka muuttaa aivan kaiken. Nyt lähden yrittämään uutta polkua pitkin, ja ensimmäiset käytännön toimet uudelle elämälle tein tällä viikolla. Juuri nyt mitään konkreettista en voi asian hyväksi tehdä, vaan edessä on pitkähkö odotus, että tulee tieto onnistuuko ensimmäiset vaiheet jotta pääsisi taas eteenpäin. Yritän vain pitää hyvät energiat päällä ja pysyä toiveikkaana. Miten on, millaiset näkymät uuden unelmani suhteen on? Kyseessä siis todellakin olisi suuri unelma. Sellainen josta olen jo haaveillut pitkään, ja joka tekisi minut onnelliseksi. Onko mitään mitä voisin tehdä tulevien kuukausien aikana, että "maailma olisi minun puolellani" tässä asiassa?Tarot-pakka täältä löytyy. Mutta pitääkö se osata jotenkin asetella pöydälle johonkin muodostelmaan, vai riittääkö että nostan vain pakasta kortin?
Voit itse päättää järjestyksen, ja mitä mikäkin kortti kuvaa. Laita vaikka numerojärjestyksessä ne ja etukäteen päätät että mikä kortti on vastaus millekin kysymykselle.
Kopioin tämän yhdeltä nettisivulta, jos esim. muokkaisit noita kysymyksiä enemmän tilanteeseesi sopiviksi:
Viiden kortin menestys tulkinta
#1 – Ensimmäinen kortti kuvastaa edessäsi olevaa ongelmaa tai haastetta ja sen todellista luonnetta.
#2 – Toinen kortti kuvastaa ongelman vaikutusta elämässäsi. Miten ongelma ilmenee elämässäsi ja minkälaisia seuraamuksia siitä tulee.
#3 – Kolmas kortti paljastaa salatut tai piilossa olevat asiat, jotka vaikuttavat tilanteeseesi.
#4 – Neljäs kortti viittaa saatavilla olevaan apuun. Voi olla, että lähelläsi olisi uusia ideoita, ihmisiä tai asioita, jotka voisivat auttaa sinua löytämään ratkaisun.
#5 – Viides kortti kertoo mihin suuntaan sinun tulee kulkea onnistuaksesi. Jos kortti on positiivinen, niin se kertoo mitä sinun tulee tehdä hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi, jos kortti taas on negatiivinen, niin se kertoo mitä sinun tulee välttää, jotta et epäonnistuisi.
Tarot kirjoitti:
Kiitos. Nostin kortin :
III Hallitsijatar
Hallitsijatar enteilee hyvää, se symboloi jonkinlaista uuden syntymistä. Koska en tiedä mihin unelmasi liittyy on hankala tulkita enempää, mutta kuitenkin yleisesti hyvin positiivinen kortti tulevaisuuden kannalta. Jos kysymys liittyy uraan ja koet olleesi "jumissa" asian kanssa jo jonkin aikaa niin hallitsijatar enteilee positiivista muutosta tilanteeseen.
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostin maljojen kymmenen
Anteeksi, on mennyt ohi jotenkin.
Kyllä majoljen kymmenen vaikuttaa hyvin lupaavalta. Hän voisi olla jopa potentiaalinen aviomies ja lastesi isä.
Kiitos paljon vastauksestasi!😊
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maljojen kuutonen rakkaaseen mieheen liittyen
Jos kyseessä on mies jonka kanssa olet ollut suhteessa mutta suhde on nyt katkolla niin on hyvin todennäköistä että mies tulee takaisin luoksesi ja toivoo suhdetta kanssasi.
Ei ole katkolla suhde ollut. Vajaa vuosi tapailtu. Nostin kortin hallitsija. Selventääkö?
Hallitsija kortti voisi hyvinkin kuvata hyvin maskuliinista miestä joka on hyvin voimakas luonteeltaan. Häntä voisi myöskin kuvata luotettavaksi, huolehtivaksi ja voimakkaan auktoriteetin omaavaksi mieheksi joka tykkää pitää ohjat käsissään. Ei kuitenkaan negatiivisella tavalla. Hallitsijan kuvaama mies ei välttämättä ole mitään romantiikan mestari, hän näyttää rakkauden muilla tavoin.
Aiempi Maljojen kuutonen voisi kertoa että menneisyys vaikuttaa jotenkin miehen käytökseen ja estää ehkä häntä etenemästä tunnetasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa laihdutus tänä keväänä. Haluaisin kysyä, että onnistuuko se? Siitä tulee vuoden mittainen näin aluksi.
Toisena kysymyksenä on, että milloin pääsenko tästä kamalasta elämäntilanteesta pois? Mulla on epäsopiva työ, hankala asuntoasia ja olen kipeä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Kyllä voin tulkita jos viitsit itse nostaa kortit. Jos omia ei löydy niin netistä löytyy kun googlettaa. :)
Koska James Randi joutuu maksamaan miljoona dollaria?
Näkisin teidät sielunkumppaneina, enkä yllättyisi jos kohtalo ajaisi teidät yhteen ennemmin tai myöhemmin. Ehkä kannattaisi päästää irti menneestä ja keskittyä vai tähän hetkeen ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. :)