Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.
Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.
Kommentit (155)
Onko lukija vielä paikalla? Haluaisin tietää, millaisella paikalla asumassa näet perheeni syksyllä. Tapahtuuko ihmissuhteissani mitään hyvää? Saanko sen, jonka olen pitkään halunnut vai jonkun muun?
Vierailija kirjoitti:
Onko lukija vielä paikalla? Haluaisin tietää, millaisella paikalla asumassa näet perheeni syksyllä. Tapahtuuko ihmissuhteissani mitään hyvää? Saanko sen, jonka olen pitkään halunnut vai jonkun muun?
Voitko nostaa itse kortit netissä niin voin kyll tulkita. :)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuleva vuosi näyttää?
Tuo on aika laaja kysymys johon tarvitsisi todella laajan tulkinnan. Googlaa vaikka tarot vuosikortti niin sieltä löytyy parikin suomenkielistä vuosikortti laskuria. Et varmaan halua syntymäpäivää levitellä täälä muiden nähtäväksi.
Nostin tämmöisen kuin maljojen viisi.
Vierailija kirjoitti:
Nostin tämmöisen kuin maljojen viisi.
Koska en tiedä mihin kysymyksesi liittyy niin kirjoitan yleisen merkityksen.
Maljojen viisi kuvastaa jonkinlaira pettymystä jolla on suuri vaikutus sinuun. Voi olla että suunnitelmat ovat menneet mönkään tai että olet itse tehnyt jotain jota kadut syvästi. Älä anna surun ja negatiivisten tunteiden vaikuttaa liikaa tilanteeseesi sillä tilanne ei ole niin paha kun kuvittelet.
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako korttia pitää nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu mitä haluat kysyä, kortteista on paljon helmpompi lukea jos kysymys ei ole sellainen johon täytyy vastata kyllä/ei. Vaikka parisuhde kysymyksissä voisi nostaa kaksi korttia suhteen kuvaamaan suhteen kehitystä lähitulevaisuudessa, sen sijaan että kysyisi että "meneekö meillä hyvin ensi kuussa" tms...
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu mitä haluat kysyä, kortteista on paljon helmpompi lukea jos kysymys ei ole sellainen johon täytyy vastata kyllä/ei. Vaikka parisuhde kysymyksissä voisi nostaa kaksi korttia suhteen kuvaamaan suhteen kehitystä lähitulevaisuudessa, sen sijaan että kysyisi että "meneekö meillä hyvin ensi kuussa" tms...
Tai vaikkapa yksi kortti kuvastamaan jokaisen kysymyksen "lopputulosta"
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan?
Arvasin että huijarit olet, et osannut vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan?
Minulle on ihan ok jos olet sitä mieltä että ole huijari. Tämä on minulle rakas harrastus enkä peri keneltäkään maksua mistään, niin en ole keltään mitään huijannutkaan. On jokaisen oma asia mihin uskoo ja jos sinä haluat uskoa että en osaa niin sekin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haikailenko turhaan ihmistä menneisyydestä.
Page of cups
Tämä edelleen kiinnostaisi. Vaikka taidan jo muutenkin tietää.
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan?
Minulle on ihan ok jos olet sitä mieltä että ole huijari. Tämä on minulle rakas harrastus enkä peri keneltäkään maksua mistään, niin en ole keltään mitään huijannutkaan. On jokaisen oma asia mihin uskoo ja jos sinä haluat uskoa että en osaa niin sekin on ihan ok.
Me tiedämme että olet huijari, uskolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ja kyllä sinä olet huijannut, kerrot ihmisille ”totena” pitämiäsi asioita, jotka ovat silkkaa valhetta.
Ja tiedän, tästä voisimme jankata, mutta en viitsi, teikäläiset eivät ole huomioni arvoisia. Olet muita hyväksikäyttävä iljettävä saasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Page of cups
Joo, eilen jäi vastaaminen kesken kun kommentointi sulkeutui.
Maljojen lähetti- Voiko olla että olet niin rakkauden ja hellyyden kipeä että et näe tulevaisuuden mahdollisuuksia ja riiput menneeessä? Jumittaako menneisyyden haikailu sinun nykyisen hetken? Mitä keskittyisit nykyhetkeen ja annat tilanteiden edetä luonnostaan.
Jos haluat niin voit myös nostaa kortin ja esittää kysymyksen siten että mikä on teidän kahden todennäköisin yhteinen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan?
Me tiedämme että olet huijari, uskolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ja kyllä sinä olet huijannut, kerrot ihmisille ”totena” pitämiäsi asioita, jotka ovat silkkaa valhetta.
Ja tiedän, tästä voisimme jankata, mutta en viitsi, teikäläiset eivät ole huomioni arvoisia. Olet muita hyväksikäyttävä iljettävä saasta.
Miten ihmeessä minä käytän hyväksi ketään kun en hyödy tästä mitenkään? Kannattaisi ehkä miettiä miksi olet noin täynä vihaa.
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Page of cups
Maljojen lähetti- Voiko olla että olet niin rakkauden ja hellyyden kipeä että et näe tulevaisuuden mahdollisuuksia ja riiput menneeessä? Jumittaako menneisyyden haikailu sinun nykyisen hetken? Mitä keskittyisit nykyhetkeen ja annat tilanteiden edetä luonnostaan.
Jos haluat niin voit myös nostaa kortin ja esittää kysymyksen siten että mikä on teidän kahden todennäköisin yhteinen tulevaisuus.
Maljojen kakkonen tuli tähän kysymykseen.
Hei. Mitäs mulle? Toteutuuko se mun kauan toivottu unelma? Mitä muuta elämään?
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Page of cups
Maljojen kakkonen tuli tähän kysymykseen.
Lueskelin itsekkin vähän vastauksia tähän ja kortti vaikuttaa oudon sattuvalta siten, että menneisyydessä meidät on tavallaan erotettu toisistamme. Sukuni ei halunnut meidän olevan yhdessä ja hän perääntyi. Nyt kun olemme vanhempia, olemme tavanneet uudellen, mutta elämä on vienyt niin eri suuntiin että tuntuu liian myöhäiseltä että siitä enää tulisi mitään.
Kiitos paljon!
Mietin kyllä mennyt, nykyhetki, tulevaisuus.
Nykyhetki melko haastavaltakin tuntuva normityö.
Haaveissa luovaa tekemistä. Jolle pitäisi ilmeisesti vain raivata aika.