Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.

Tarot
21.02.2020 |

Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostin kolme korttia. Kysymys työelämä/ unelmat tähän liittyen.

Eka kortti - maljat 6

Toinen kortti -The tower

Kolmas - The chariot

Koska en tiedä mitä mikäkin kortti merkitsee, esim: menneisyys-nykyhetki-tulevaisuus, tai vaikka kolme eri kysymystä työelämään liittyen niin kirjoitan sinulle mitä kukin kortti merkitsee tyhön liittyen.

Maljojen 6 - Hyvä enne, kertoo luovuudesta, hyväntahtoisuudesta, ja jakamisesta. Kyseessä voi olla vaikka kokemuksen tai taitojen jakaminen. Kortti voi myös viitata johonkin menneisyydestä tuttuun henkilöön tai asiaan. Jos menneisyyden työkuviot eivät ole toimineet, on aika jättää ne taakse ennen kun voi liikkua eteenpäin.

Torni - Torni on voimakas kortti joka kertoo yhtäkkisestä muutoksesta joka ei välttämättä tunnu kovinkaan mukavalta tai mieluiselta. Kaikesta epämukavuudesta huolimatta tirnin merkitsemä muutos on kuitenkin hyvin tarpeellinen ja lopulta hyväksi sinulle. Torni voi myös merkitä että nyt on aika ravistaa pakkaa ja tehdä radikaaleja muutoksia tilanteeseen.

Vaunut- Vaunut kertoo että nyt on aika mennä ja tehdä se mitä olet haaveillut. Nyt on oikea aika tarttua toimeen sillä sinulla on riittävä itsevarmuus ja voima päihittää haasteet.

Kiitos paljon!

Mietin kyllä mennyt, nykyhetki, tulevaisuus.

Nykyhetki melko haastavaltakin tuntuva normityö.

Haaveissa luovaa tekemistä. Jolle pitäisi ilmeisesti vain raivata aika.

Vierailija
62/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lukija vielä paikalla? Haluaisin tietää, millaisella paikalla asumassa näet perheeni syksyllä. Tapahtuuko ihmissuhteissani mitään hyvää? Saanko sen, jonka olen pitkään halunnut vai jonkun muun?

Vierailija
64/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lukija vielä paikalla? Haluaisin tietää, millaisella paikalla asumassa näet perheeni syksyllä. Tapahtuuko ihmissuhteissani mitään hyvää? Saanko sen, jonka olen pitkään halunnut vai jonkun muun?

Voitko nostaa itse kortit netissä niin voin kyll tulkita. :)

Vierailija
65/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuleva vuosi näyttää?

Vierailija
66/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuleva vuosi näyttää?

Tuo on aika laaja kysymys johon tarvitsisi todella laajan tulkinnan. Googlaa vaikka tarot vuosikortti niin sieltä löytyy parikin suomenkielistä vuosikortti laskuria. Et varmaan halua syntymäpäivää levitellä täälä muiden nähtäväksi.

Vierailija
67/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tämmöisen kuin maljojen viisi.

Vierailija
68/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostin tämmöisen kuin maljojen viisi.

Koska en tiedä mihin kysymyksesi liittyy niin kirjoitan yleisen merkityksen.

Maljojen viisi kuvastaa jonkinlaira pettymystä jolla on suuri vaikutus sinuun. Voi olla että suunnitelmat ovat menneet mönkään tai että olet itse tehnyt jotain jota kadut syvästi. Älä anna surun ja negatiivisten tunteiden vaikuttaa liikaa tilanteeseesi sillä tilanne ei ole niin paha kun kuvittelet.

Vierailija
69/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako korttia pitää nostaa?

Vierailija
70/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu mitä haluat kysyä, kortteista on paljon helmpompi lukea jos kysymys ei ole sellainen johon täytyy vastata kyllä/ei. Vaikka parisuhde kysymyksissä voisi nostaa kaksi korttia suhteen kuvaamaan suhteen kehitystä lähitulevaisuudessa, sen sijaan että kysyisi että "meneekö meillä hyvin ensi kuussa" tms...

Vierailija
71/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu mitä haluat kysyä, kortteista on paljon helmpompi lukea jos kysymys ei ole sellainen johon täytyy vastata kyllä/ei. Vaikka parisuhde kysymyksissä voisi nostaa kaksi korttia suhteen kuvaamaan suhteen kehitystä lähitulevaisuudessa, sen sijaan että kysyisi että "meneekö meillä hyvin ensi kuussa" tms...

Tai vaikkapa yksi kortti kuvastamaan jokaisen kysymyksen "lopputulosta"

Vierailija
72/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan?

Arvasin että huijarit olet, et osannut vastata.

Vierailija
73/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan?

Minulle on ihan ok jos olet sitä mieltä että ole huijari. Tämä on minulle rakas harrastus enkä peri keneltäkään maksua mistään, niin en ole keltään mitään huijannutkaan. On jokaisen oma asia mihin uskoo ja jos sinä haluat uskoa että en osaa niin sekin on ihan ok.

Vierailija
74/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haikailenko turhaan ihmistä menneisyydestä.

Page of cups

Tämä edelleen kiinnostaisi. Vaikka taidan jo muutenkin tietää.

Vierailija
75/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan?

Minulle on ihan ok jos olet sitä mieltä että ole huijari. Tämä on minulle rakas harrastus enkä peri keneltäkään maksua mistään, niin en ole keltään mitään huijannutkaan. On jokaisen oma asia mihin uskoo ja jos sinä haluat uskoa että en osaa niin sekin on ihan ok.

Me tiedämme että olet huijari, uskolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ja kyllä sinä olet huijannut, kerrot ihmisille ”totena” pitämiäsi asioita, jotka ovat silkkaa valhetta.

Ja tiedän, tästä voisimme jankata, mutta en viitsi, teikäläiset eivät ole huomioni arvoisia. Olet muita hyväksikäyttävä iljettävä saasta.

Vierailija
76/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Page of cups

Joo, eilen jäi vastaaminen kesken kun kommentointi sulkeutui. 

Maljojen lähetti- Voiko olla että olet niin rakkauden ja hellyyden kipeä että et näe tulevaisuuden mahdollisuuksia ja riiput menneeessä? Jumittaako menneisyyden haikailu sinun nykyisen hetken? Mitä keskittyisit nykyhetkeen ja annat tilanteiden edetä luonnostaan.

Jos haluat niin voit myös nostaa kortin ja esittää kysymyksen siten että mikä on teidän kahden todennäköisin yhteinen tulevaisuus.

Vierailija
77/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan?

Me tiedämme että olet huijari, uskolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ja kyllä sinä olet huijannut, kerrot ihmisille ”totena” pitämiäsi asioita, jotka ovat silkkaa valhetta.

Ja tiedän, tästä voisimme jankata, mutta en viitsi, teikäläiset eivät ole huomioni arvoisia. Olet muita hyväksikäyttävä iljettävä saasta.

Miten ihmeessä minä käytän hyväksi ketään kun en hyödy tästä mitenkään? Kannattaisi ehkä miettiä miksi olet noin täynä vihaa.

Vierailija
78/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Page of cups

Maljojen lähetti- Voiko olla että olet niin rakkauden ja hellyyden kipeä että et näe tulevaisuuden mahdollisuuksia ja riiput menneeessä? Jumittaako menneisyyden haikailu sinun nykyisen hetken? Mitä keskittyisit nykyhetkeen ja annat tilanteiden edetä luonnostaan.

Jos haluat niin voit myös nostaa kortin ja esittää kysymyksen siten että mikä on teidän kahden todennäköisin yhteinen tulevaisuus.

Maljojen kakkonen tuli tähän kysymykseen.

Vierailija
79/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mitäs mulle? Toteutuuko se mun kauan toivottu unelma? Mitä muuta elämään?

Vierailija
80/155 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Page of cups

Maljojen kakkonen tuli tähän kysymykseen.

Lueskelin itsekkin vähän vastauksia tähän ja kortti vaikuttaa oudon sattuvalta siten, että menneisyydessä meidät on tavallaan erotettu toisistamme. Sukuni ei halunnut meidän olevan yhdessä ja hän perääntyi. Nyt kun olemme vanhempia, olemme tavanneet uudellen, mutta elämä on vienyt niin eri suuntiin että tuntuu liian myöhäiseltä että siitä enää tulisi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan