Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.
Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.
Kommentit (155)
********Kysyin eilen tätä, kiitos jos vastaat********
Saanko koskaan vastausta ihmissuhteeseen joka vaivaa vuositolkulla yötä päivää?
Nostin netissä kortin IX of Pentacles
Vierailija kirjoitti:
********Kysyin eilen tätä, kiitos jos vastaat********
Saanko koskaan vastausta ihmissuhteeseen joka vaivaa vuositolkulla yötä päivää?
Nostin netissä kortin IX of Pentacles
Kyllä/Ei kysymykset voi olla hankala vastata, mutta näkisin lanttien yhdeksän niin että kyllä, saat vastauksen.
Tarot korteilta kysyessä kannattaa kysymykset muotoilla niin ettei vastauksen tarvitse olla Kyllä/Ei.
Sen sijaan voisi vaikka kysyä että miltä sen ihmissuhteen tulevaisuus näyttää. :)
Ihmissuhde menneisyydestä. Jäänyt vaivaamaan.
Kolme korttia.
Miekkojen 5
Lanttien 5
Maljojen 9
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maljojen kuutonen rakkaaseen mieheen liittyen
Jos kyseessä on mies jonka kanssa olet ollut suhteessa mutta suhde on nyt katkolla niin on hyvin todennäköistä että mies tulee takaisin luoksesi ja toivoo suhdetta kanssasi.
Ei ole katkolla suhde ollut. Vajaa vuosi tapailtu. Nostin kortin hallitsija. Selventääkö?
Hallitsija kortti voisi hyvinkin kuvata hyvin maskuliinista miestä joka on hyvin voimakas luonteeltaan. Häntä voisi myöskin kuvata luotettavaksi, huolehtivaksi ja voimakkaan auktoriteetin omaavaksi mieheksi joka tykkää pitää ohjat käsissään. Ei kuitenkaan negatiivisella tavalla. Hallitsijan kuvaama mies ei välttämättä ole mitään romantiikan mestari, hän näyttää rakkauden muilla tavoin.
Aiempi Maljojen kuutonen voisi kertoa että menneisyys vaikuttaa jotenkin miehen käytökseen ja estää ehkä häntä etenemästä tunnetasolla.
Olet järjettömän taitava! Kiitos!!!
Uskotko itse, että tarot-kortit ovat saatanasta, leikit tulella? Jeesuksen veri voi sinut pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko itse, että tarot-kortit ovat saatanasta, leikit tulella? Jeesuksen veri voi sinut pelastaa.
Minun mielestä tuommoinen verellä leikkiminen kuulostaa ihan saatanasta peräsin olevalta rituaalilta
Vierailija kirjoitti:
Kolme korttia.Miekkojen 5
Lanttien 5
Maljojen 9
Onko kortit aika järjestyksessä, esim menneisyys-nykyhetki-tulevaisuus? vai jotenkin muuten, esim kuvaa tulevaisuutta?
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme korttia.Miekkojen 5
Lanttien 5
Maljojen 9
Onko kortit aika järjestyksessä, esim menneisyys-nykyhetki-tulevaisuus? vai jotenkin muuten, esim kuvaa tulevaisuutta?
No sanotaan se aikajärjestys.
Menenkö siihen leikkaukseen mikä ollut mielessä?
Nostin kortin lanttien kolmonen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa laihdutus tänä keväänä. Haluaisin kysyä, että onnistuuko se? Siitä tulee vuoden mittainen näin aluksi.
Toisena kysymyksenä on, että milloin pääsenko tästä kamalasta elämäntilanteesta pois? Mulla on epäsopiva työ, hankala asuntoasia ja olen kipeä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Kolme korttia astro sivulta:
Menneisyys: XVIII the moon, koiria ja aurinko
Tämä hetki: IV neljä pylvästä, takana kaksi ihmistä ja tornilinna
Tulevaisuus: Knight of cups, ritari, hevonen, joki, vuori
Minulla oli mies jota luulin kaksoisliekikseni, mut suhde loppui, jatkuuko se vai miten käy?
Kortit:
menneisyys miekkojen 3
nykyhetki sauvojen kuningatar
Tulevaisuus Ylipapitar (nousi väärinpäin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittoni tulevaisuus kiinnostaa.
Nostin kortin maljojen yhdeksän.
Voitko vastata tähän, kiitos.
Miltä näyttää minun ja V. tulevaisuus?
Siis miten en saa tätä ihmistä pois mielestäni? Vaivaa ja vaivaa, jatkuvasti mielen päällä. Mitä ihmettä tämä oikein on? Kun ei tästä mitään vakavaa tule kuitenkaan.
Nostin, Maljojen ässä
Kysyin aiemmin asumistilanteesta ja suhteesta. Nostin asumista varten Nine of pentacles ja temperance XIV. Suhdetta varten tuli six of wands ja the world.
Mitä nämä tarkoittaa?
Tuleeko minusta koskaan suurta johtajaa ja kansan villitsijää?
Voitanko tänään lotosta: onnen numeroni ovat tällä viikolla 1, 2, 3, 4, 5, 6 sekä seitsemän?
Töissä on lomautusuhka päällä. Lomautetaanko minut? Jos lomautetaan, kuinka pitkäksi ajaksi.
Terv. Teknisen alan työntekijätyttönen
Montako vuotta vielä elän?