Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.
Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot koettelemukset ovat (toivottavasti) takanapäin ja olen vihdoin löytämässä tasapainoa elämääni, vaikka pojan käytös huolettaa ja ollaan hakemassa siihen diagnoosia. Olen myös löytänyt suuren murheen jälkeen uuden parisuhteen, joka on tuntunut kaikin puolin hyvältä ja tasapainoiselta, vaikka olenkin kipuillut välillä entistä elämääni. Jatkuuko onni suhteessamme vielä pitkään? En uskonut löytäväni enää näin täydellistä miestä. t. nuorileski
Sain kortiksi maljojen kolmosen. Toiseksi kortiksi tuli miekkojen ässä. t. nuorileski
Tulevaisuus näyttää positiiviselta. Pitkän ja haasteellisen ajan jälkeen saat positiivista energiaa elämääsi ja hauskaa sekä onnellista yhdessäoloa. Kaipaamasi vastaukset ja selkeys tulee vastaasi jo lähitulevaisuudessa.
Laihdunko kesään mennessä bikinikuntoon?
Nostin kolme korttia. Kysymys työelämä/ unelmat tähän liittyen.
Eka kortti - maljat 6
Toinen kortti -The tower
Kolmas - The chariot
Maljojen kuutonen rakkaaseen mieheen liittyen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko kiva ja katsoisit mulle? Kiitti jos viitit!
Mulle tuli kortti Sauvojen kahdeksan.
Et kysynyt varsinaisesti mitään kysymystä mutta sauvojen kahdeksan on nopeiden liikkeiden kortti. Se kehottaa toimimaan, ole sosiaalinen ja laita itsesi likoon niin eteesi tulee uusia mahdollisuuksia. Sauvojen kahdeksan voi myös merkitä että saat pian jonkinlaisia uutisia asiaasi liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Tulenko koskaan saamaan E:tä?
Miekat 8 nousi
Vierailija kirjoitti:
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo monta vuotta harrastanut tarotia? Teetkö sitä päivittäin? Mistä se kiinnostus lähti? Vastaa johonkin 😊
Olen taroteja tehnyt lähestulkoon päivittäin 16 vuotta. Kiinnostus lähti kai siitä kun lapsena löysin äidin kätköistä riimu pussin ja leikin niillä. Tosin ne hävitettiin kun kai äiti luuli että ne on jotenkin väärin.
Voin kyllä vastata kysymyksiin jos itse nostat kortin esim netistä. Minulla ei ole mukana kortteja nyt.
Kiva! Itsekin tykkään tarotista tosi paljon, mutta en ole kovin kokenut. No, nostin maljojen 7 ylösalaisin ja kysyn suhteesta ja sinkkuna olen. Miten näkisit?
Voiko olla että et yksinkertaisesti tiedä mitä haluat ja siksi tilanne ei liiku eteenpäin? Onko sinulla ehkä epärealistiset odotukset kumppanisi suhteen?
Tarotit on kyllä mukava harrastus ja tykkään tehdä luentoja aikani kuluksi. Rahaa en ole koskaan pyytänyt luennoista.
Nousevatko naiset koskaan älyllisesti miesten tasolle?
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko kiva ja katsoisit mulle? Kiitti jos viitit!
Mulle tuli kortti Sauvojen kahdeksan.
Et kysynyt varsinaisesti mitään kysymystä mutta sauvojen kahdeksan on nopeiden liikkeiden kortti. Se kehottaa toimimaan, ole sosiaalinen ja laita itsesi likoon niin eteesi tulee uusia mahdollisuuksia. Sauvojen kahdeksan voi myös merkitä että saat pian jonkinlaisia uutisia asiaasi liittyen.
Aah, kiitos! Odotankin tietoa eräässä asiassa erityisen kiihkeästi! Kiitos!
Onko hän tuleva kumppanini? Kuulummeko näiden kaikkien vuosien jälkeen todella yhteen ja saamme kokea kumppanuuden josta olen haaveillut hänen kohdallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minulle lopulta suhde lääkärimiehen kanssa?
Nostin maljojen kymmenen
??? Odotan malttamattomana tulkintaasi, kiitollisena! :)
Vierailija kirjoitti:
Nostin kolme korttia. Kysymys työelämä/ unelmat tähän liittyen.
Eka kortti - maljat 6
Toinen kortti -The tower
Kolmas - The chariot
Koska en tiedä mitä mikäkin kortti merkitsee, esim: menneisyys-nykyhetki-tulevaisuus, tai vaikka kolme eri kysymystä työelämään liittyen niin kirjoitan sinulle mitä kukin kortti merkitsee tyhön liittyen.
Maljojen 6 - Hyvä enne, kertoo luovuudesta, hyväntahtoisuudesta, ja jakamisesta. Kyseessä voi olla vaikka kokemuksen tai taitojen jakaminen. Kortti voi myös viitata johonkin menneisyydestä tuttuun henkilöön tai asiaan. Jos menneisyyden työkuviot eivät ole toimineet, on aika jättää ne taakse ennen kun voi liikkua eteenpäin.
Torni - Torni on voimakas kortti joka kertoo yhtäkkisestä muutoksesta joka ei välttämättä tunnu kovinkaan mukavalta tai mieluiselta. Kaikesta epämukavuudesta huolimatta tirnin merkitsemä muutos on kuitenkin hyvin tarpeellinen ja lopulta hyväksi sinulle. Torni voi myös merkitä että nyt on aika ravistaa pakkaa ja tehdä radikaaleja muutoksia tilanteeseen.
Vaunut- Vaunut kertoo että nyt on aika mennä ja tehdä se mitä olet haaveillut. Nyt on oikea aika tarttua toimeen sillä sinulla on riittävä itsevarmuus ja voima päihittää haasteet.
Vierailija kirjoitti:
Haikailenko turhaan ihmistä menneisyydestä.
Page of cups
Vierailija kirjoitti:
Maljojen kuutonen rakkaaseen mieheen liittyen
Jos kyseessä on mies jonka kanssa olet ollut suhteessa mutta suhde on nyt katkolla niin on hyvin todennäköistä että mies tulee takaisin luoksesi ja toivoo suhdetta kanssasi.
Tarot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten ikinä edes uskaltaisi kysyä tällaiselta mitään. En tiedä uskonko näihin yhtään, mutta jos ne toimiikin... oon ihminen, jolla on aika synkkiä juttuja sydämellään.
Voithan kysyä jotain "kevyttä" esim kortti huomiselle päivälle. Jos on kovin alakuloinen tai muuten pelkää niin ei varmaan kannatakaan koska siitähän oi tulla sellainen itseään toteuttava "profetia".
Eikä minun mielestä kukaan itseään kunnioittava tarot-korttien lukia saa kenellekkään kertoa mitään ehdottomia totuuksia tai muutenkaan mitään mikä vaikuttaisi kyseisen henkilön elämään liikaa.
Mä en siis itse pelkää sitä, että mulle ennustettaisiin jotain ikävää, vaan et ennustajalle ois kauheaa nähdä mun elämäni sisälle tai menneisyyteni. Lyhyesti sanottuna sellainen tausta ja nykytilannekin, että tästä saisi helposti elokuvan tehtyä.
Samasta syystä kaihtaisin kaiken kertomista myös terapeutille. Liika on liikaa.
Onneksi en ole masentunut tms. Tavallaan moni asia on hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulenko koskaan saamaan E:tä?
Miekat 8 nousi
Miekkojen kahdeksan ei ole erityisen positiivinen kortti. Riippuen tilanteesta, kortti voi kertoa että et tule saamaan häntä, eikä se olisi sinulle hyväksikään. Voi myös olla että tilanne on liian ahdistava hänen mielestä ja hän tarvitsee enemmän omaa tilaa ja aikaa jotta tilanne voisi myöhemmin liikkua eteenpäin.
Miten uusi työni ulkomailla tulee menemään ?
Kiva! Itsekin tykkään tarotista tosi paljon, mutta en ole kovin kokenut. No, nostin maljojen 7 ylösalaisin ja kysyn suhteesta ja sinkkuna olen. Miten näkisit?