Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.

Tarot
21.02.2020 |

Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minua onnistanaan rakkaudessa?

Vierailija
22/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviänkö minä tästä? Vai onko tämä loppu?

Kesäheinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet tulevaisuuteni töiden suhteen?

Vierailija
24/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kirjoitti:

Jos haluatte tulkintoja niin voitteko itse nostaa korttinne esim astro.fi tai soulcompass.fi sivulla. Minulla ei ole nyt mahdollisuutta omia kortteja käännellä.

huijari!!

Vierailija
25/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minulle lopulta suhde lääkärimiehen kanssa?

Vierailija
26/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko hakemani työn? Kortti on käännetty hallitsija

Voi olla että tilannettasi häiritsee joku häikäilemätön tai vallanhaluinen henkilö. Ehkä sinun tulisi miettiä onko hakemasi työ ollenkaan oikea sinulle. Jos taas etsit uutta työtä siksi että nykyisessä työssäsi kärsin jonkun häiritsevästä käytöksestä on oikea aika muutokselle.

Vierailija
27/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin mielellään kortteja teille omasta pakasta mutta ei siihen ole nyt mahdollisuutta. Jos voitte itse nostaa korttinne jostain netin syöveristä niin voin kyllä tulkita. :)

Vierailija
28/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten ikinä edes uskaltaisi kysyä tällaiselta mitään. En tiedä uskonko näihin yhtään, mutta jos ne toimiikin... oon ihminen, jolla on aika synkkiä juttuja sydämellään.

Vierailija
29/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo monta vuotta harrastanut tarotia? Teetkö sitä päivittäin? Mistä se kiinnostus lähti? Vastaa johonkin 😊

Vierailija
30/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ikinä edes uskaltaisi kysyä tällaiselta mitään. En tiedä uskonko näihin yhtään, mutta jos ne toimiikin... oon ihminen, jolla on aika synkkiä juttuja sydämellään.

Voithan kysyä jotain "kevyttä" esim kortti huomiselle päivälle. Jos on kovin alakuloinen tai muuten pelkää niin ei varmaan kannatakaan koska siitähän oi tulla sellainen itseään toteuttava "profetia". 

Eikä minun mielestä kukaan itseään kunnioittava tarot-korttien lukia saa kenellekkään kertoa mitään ehdottomia totuuksia tai muutenkaan mitään mikä vaikuttaisi kyseisen henkilön elämään liikaa.

Vierailija
31/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot koettelemukset ovat (toivottavasti) takanapäin ja olen vihdoin löytämässä tasapainoa elämääni, vaikka pojan käytös huolettaa ja ollaan hakemassa siihen diagnoosia. Olen myös löytänyt suuren murheen jälkeen uuden parisuhteen, joka on tuntunut kaikin puolin hyvältä ja tasapainoiselta, vaikka olenkin kipuillut välillä entistä elämääni. Jatkuuko onni suhteessamme vielä pitkään? En uskonut löytäväni enää näin täydellistä miestä. t. nuorileski

Vierailija
32/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo monta vuotta harrastanut tarotia? Teetkö sitä päivittäin? Mistä se kiinnostus lähti? Vastaa johonkin 😊

Olen taroteja tehnyt lähestulkoon päivittäin 16 vuotta. Kiinnostus lähti kai siitä kun lapsena löysin äidin kätköistä riimu pussin ja leikin niillä. Tosin ne hävitettiin kun kai äiti luuli että ne on jotenkin väärin.

Voin kyllä vastata kysymyksiin jos itse nostat kortin esim netistä. Minulla ei ole mukana kortteja nyt.

Vierailija
33/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot koettelemukset ovat (toivottavasti) takanapäin ja olen vihdoin löytämässä tasapainoa elämääni, vaikka pojan käytös huolettaa ja ollaan hakemassa siihen diagnoosia. Olen myös löytänyt suuren murheen jälkeen uuden parisuhteen, joka on tuntunut kaikin puolin hyvältä ja tasapainoiselta, vaikka olenkin kipuillut välillä entistä elämääni. Jatkuuko onni suhteessamme vielä pitkään? En uskonut löytäväni enää näin täydellistä miestä. t. nuorileski

Sain kortiksi maljojen kolmosen. Toiseksi kortiksi tuli miekkojen ässä. t. nuorileski

Vierailija
34/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko kiva ja katsoisit mulle? Kiitti jos viitit!

Mulle tuli kortti Sauvojen kahdeksan.

Vierailija
35/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan?

Vierailija
36/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittoni tulevaisuus kiinnostaa.

Nostin kortin maljojen yhdeksän.

Vierailija
37/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko koskaan vastausta ihmissuhteeseen joka vaivaa vuositolkulla yötä päivää?

Haluaisin tulkinnan mutta miten nostan kortit?

Vierailija
38/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsenkö muuttamaan ulkomaille ja miten rakkausasiat?

Vierailija
39/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko minulle lopulta suhde lääkärimiehen kanssa?

Nostin maljojen kymmenen

Vierailija
40/155 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

00jk kirjoitti:

Saanko koskaan vastausta ihmissuhteeseen joka vaivaa vuositolkulla yötä päivää?

Haluaisin tulkinnan mutta miten nostan kortit?

Nostin netissä kortin IX of Pentacles

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä