Luen tarot-korteista. Kysy mitä vaan.
Luen tarot korteista, kysy mitä haluat. Voin tulkintojakin tehdä jos itse nostat omat korttisi.
Kommentit (155)
Selviänkö minä tästä? Vai onko tämä loppu?
Kesäheinä
Miten näet tulevaisuuteni töiden suhteen?
Tarot kirjoitti:
Jos haluatte tulkintoja niin voitteko itse nostaa korttinne esim astro.fi tai soulcompass.fi sivulla. Minulla ei ole nyt mahdollisuutta omia kortteja käännellä.
huijari!!
Tuleeko minulle lopulta suhde lääkärimiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Saanko hakemani työn? Kortti on käännetty hallitsija
Voi olla että tilannettasi häiritsee joku häikäilemätön tai vallanhaluinen henkilö. Ehkä sinun tulisi miettiä onko hakemasi työ ollenkaan oikea sinulle. Jos taas etsit uutta työtä siksi että nykyisessä työssäsi kärsin jonkun häiritsevästä käytöksestä on oikea aika muutokselle.
Nostaisin mielellään kortteja teille omasta pakasta mutta ei siihen ole nyt mahdollisuutta. Jos voitte itse nostaa korttinne jostain netin syöveristä niin voin kyllä tulkita. :)
Mä en muuten ikinä edes uskaltaisi kysyä tällaiselta mitään. En tiedä uskonko näihin yhtään, mutta jos ne toimiikin... oon ihminen, jolla on aika synkkiä juttuja sydämellään.
Oletko jo monta vuotta harrastanut tarotia? Teetkö sitä päivittäin? Mistä se kiinnostus lähti? Vastaa johonkin 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten ikinä edes uskaltaisi kysyä tällaiselta mitään. En tiedä uskonko näihin yhtään, mutta jos ne toimiikin... oon ihminen, jolla on aika synkkiä juttuja sydämellään.
Voithan kysyä jotain "kevyttä" esim kortti huomiselle päivälle. Jos on kovin alakuloinen tai muuten pelkää niin ei varmaan kannatakaan koska siitähän oi tulla sellainen itseään toteuttava "profetia".
Eikä minun mielestä kukaan itseään kunnioittava tarot-korttien lukia saa kenellekkään kertoa mitään ehdottomia totuuksia tai muutenkaan mitään mikä vaikuttaisi kyseisen henkilön elämään liikaa.
Isot koettelemukset ovat (toivottavasti) takanapäin ja olen vihdoin löytämässä tasapainoa elämääni, vaikka pojan käytös huolettaa ja ollaan hakemassa siihen diagnoosia. Olen myös löytänyt suuren murheen jälkeen uuden parisuhteen, joka on tuntunut kaikin puolin hyvältä ja tasapainoiselta, vaikka olenkin kipuillut välillä entistä elämääni. Jatkuuko onni suhteessamme vielä pitkään? En uskonut löytäväni enää näin täydellistä miestä. t. nuorileski
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo monta vuotta harrastanut tarotia? Teetkö sitä päivittäin? Mistä se kiinnostus lähti? Vastaa johonkin 😊
Olen taroteja tehnyt lähestulkoon päivittäin 16 vuotta. Kiinnostus lähti kai siitä kun lapsena löysin äidin kätköistä riimu pussin ja leikin niillä. Tosin ne hävitettiin kun kai äiti luuli että ne on jotenkin väärin.
Voin kyllä vastata kysymyksiin jos itse nostat kortin esim netistä. Minulla ei ole mukana kortteja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Isot koettelemukset ovat (toivottavasti) takanapäin ja olen vihdoin löytämässä tasapainoa elämääni, vaikka pojan käytös huolettaa ja ollaan hakemassa siihen diagnoosia. Olen myös löytänyt suuren murheen jälkeen uuden parisuhteen, joka on tuntunut kaikin puolin hyvältä ja tasapainoiselta, vaikka olenkin kipuillut välillä entistä elämääni. Jatkuuko onni suhteessamme vielä pitkään? En uskonut löytäväni enää näin täydellistä miestä. t. nuorileski
Sain kortiksi maljojen kolmosen. Toiseksi kortiksi tuli miekkojen ässä. t. nuorileski
Vierailija kirjoitti:
Olisitko kiva ja katsoisit mulle? Kiitti jos viitit!
Mulle tuli kortti Sauvojen kahdeksan.
Vierailija kirjoitti:
Liittoni tulevaisuus kiinnostaa.
Nostin kortin maljojen yhdeksän.
Saanko koskaan vastausta ihmissuhteeseen joka vaivaa vuositolkulla yötä päivää?
Haluaisin tulkinnan mutta miten nostan kortit?
pääsenkö muuttamaan ulkomaille ja miten rakkausasiat?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minulle lopulta suhde lääkärimiehen kanssa?
Nostin maljojen kymmenen
00jk kirjoitti:
Saanko koskaan vastausta ihmissuhteeseen joka vaivaa vuositolkulla yötä päivää?
Haluaisin tulkinnan mutta miten nostan kortit?
Nostin netissä kortin IX of Pentacles
Tuleeko minua onnistanaan rakkaudessa?