"Olisi pitänyt tehdä tiettäväksi, että hän ei halua lähetettyjä viestejä vastaanottaa"
Tällaisen kommentin rikosoikeuden professori sanoi iltapäivälehdessä erään poliitikon lähetettyä na.ku.kuviaan naiselle. Mikä on tiettäväksi tekemistä, ettei halua vastaanottaa viestejä? Pitääkö viesteihin vastata ja jos pitää, niin mitä? Eikö viesteihin vastaamattomuus ole reagointi sen puolesta, ettei viestien saaminen kiinnosta? Ainakin ikäisilläni nuorilla aikuisilla viesteihin vastaamattomuus tarkoittaa sitä, ettei asia kiinnosta.
Minua jaksaa ihmetyttää, ihan todellako 2020-luvulla joutuisin vastaavassa tilanteessa olemaan vastuussa toisen ihmisen käytöksestä. Miksi vastaanottajan pitäisi olla vastuussa lähettäjän viestittelemästä sisällöstä? Voisiko joku valaista tätä asiaa, on vain vaikea ymmärtää.
Ap
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkelikuvia on sopiva lähettää, jos toinen niitä pyytää. Muuten ei.
Ei se tämän vaikeampaa ole.
Mutta ei tuo ole selvää edes rikosoikeuden proffalle.
Jospa proffalla on asiasta kokemusta. 🤔
Paljastusta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija on sekstaillut ja varmaan ottanut suihin ja sitten pari kikkelinkuvaa piinaa.
Joopasen joo...
Lähtenyt ensimmäisellä tapaamisella baarista hotelliin harrastamaan seksiä.
Niin ajatella, naimisissa oleva, muita aina sormipystyssä neuvova ukko. Hyi, kaikenlaisia huo ri p ukkeja te eduskuntaan äänestättekin. S sata nan lappilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus, että naisilla on helppoa elämää, kun tästäkin pitää nyt väkisin vääntää joku ongelma.
Älä kärnättele siellä.
Mä oon saanut yhden mirrikuvan eläessäni. Lähettäjä/omistaja sanoi lähettäneensä sen vahingossa. Uskon vahinkoon, ei ollut tarkoitettu minulle. Nainen on ystäväni. Ei mitään vahinkoa, mutta ei nyt mitään hyötyäkään.
Hömöjähän calucuvuien lähettäjät ovat, mutta nehän potentiaalisesti vahingoittavat lähinnä lähettäjäänsä, jos/kun niistä tehdään haloo. Wienerin ura meni Amerikassa. Pariisin pormestariehdokkaan ura meni viemäriin.
Mies, keski-ikäinen
Luuletteko te että kärnän kaltaisia mulk kuja estot pidättelevät, hui hai, nehän hankkii toisen numeron ja jatkavat sairaita tekojaan.