Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt en pysty rauhoittumaan, odotan isoa perintöä ja se piti tulla minulle 1.3. ja nyt siirtynee vaan

Vierailija
21.02.2020 |

vastapuolen eli lesken asianajajan typerään vitkutteluun. Kun asianajajani huomasi, ettei _lesken_ omaisuudessa olekaan tämän kuvittelemaa suojausta avio-oikeudelta, joten hänelle kaavailtu noin 50 000 euron tasinko pesästä on kuihtumassa nollaan. Niin nyt eivät sitten halua antaa minulle pesästä kiistatta tulevia osuuksia!!?? Aaaarrgght. Yksi asunto on tyhjänä ja sille pitäisi päästä tekemään jotain! Mutta ei pääse, koska se stanan akka. Vai voisiko asuntoa myydä vaikka se on vielä pesässä? Minulle se on kuitenkin tulossa, koska se ON avio-oikeudesta vapaata IHAN OIKEASTI. Nyt olen tavannut jo useamman välittäjän myydäkseni asunnon, ja yhden, joka remontoi huonokuntoisia asuntoja, joka tämä asunto on. Niin ei ois aikaa odottaa! Inhottaa, kun joku urpo, jolle omaisuus ei tule edes kuulumaan voi tavallaan sanella mulle milloin saan perintöni. Onkohan kade kun tajuaa, ettei saa mitään.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kivalle ei.

Meille tuli ihan ylläripyllärinä perintöä viimekuussa ja perunkirj ym hoidettu, rahat tulee tilille huhtikuussa. Sitä odotellessa:)

Mites muuten joko hoidit veroviraston kanssa asiat, maksoit perintöveron jne?

Veroa ei ole langetettu vielä. Otan lainan, jos asunto ei ole myyty siihen mennessä. Vero tulee olemaan ihan hirveä. Sekin on tämän pahan ihmisen syytä. Siis lesken. Olisi ollut järkevää antaa neljä vuotta sitten kyseiset asunnot ja osakkeet suoraan minulle, eikä sairaalle isälleni. Mutta lesken ahneus.

Ap

Millä tavalla sinun ahneutesi on parempaa kuin lesken ahneus?

Häh? En ole ahne, olen ottamassa sen, mikä lain mukaan on minun. Leski koittaa saada varallisuutta, jota hänelle ei ole annettu eikä lakikaan puolla. Koittaa ottaa minulta siis. En mä ole ahne. Olisi tyhmyri, joka ei ota omaa osaansa, ei enempää.

Ap

Vierailija
42/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia, että ottaa perinnöstä vain itselleen kuuluvan verran.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä olis hienoo, että jostain vielä löytyisi testamentti, jolla sinut suljetaan sujuvasti lakiosasi ulkopuolelle. Vaikka provo- pervohan taidat olla.

Vierailija
44/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski itse istui isäniäidin perinnönjaossa katsomassa, mitä isäni saa, vaikka sekin paikka olisi kuulunut minulle, en todellakaan armahda häntä enkä setääni, joka ei hyväksynyt minua maallikkoperinnönjakoaan sotkemaan (katsomaan, missä hän fuskaa ja fuulaa muita tyhmempiään) vaan perästä kuuluu, jos on jotakin haukuttavaa ja arvosteltavaa.

Kun siis leski itse tietää vallan hyvin, että isäni äiti suojasi perinnön häneltä, niin nyt leikkivät, että paperit kaikesta pitää saada, ja lesken AA varmaan arkastaa, onko papereissa muotovirheitä, joiden perusteella leski voisikin ahnehtia jotain itselleen! Törkeää! Ei ainakaan kunnioita sitten miehensä äitiä tippaakaan, kun tätä edes miettii.

Tosin edunvalvoja-AA:n mielestä eikäoman AA:ni mielestä papereissa ole virheitä. Mutta tämä ottaa aikaa ajalta, jona voisin edistää asunnon myyntiä!!

Ap

Vierailija
45/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä olis hienoo, että jostain vielä löytyisi testamentti, jolla sinut suljetaan sujuvasti lakiosasi ulkopuolelle. Vaikka provo- pervohan taidat olla.

Voi kun sä oot noin avoimesti niin kade. Söpöä.

Ap

Vierailija
46/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöhullu on taas herännyt. Miksi ruokitte tätä provoa? En usko, että on edes vainajaa, saati kuolinpesää.

Vierailija
47/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tuo usein onnettomuutta, tässäkin se näkee että sen kärsimätön odottelu toimii kirouksena.

Vierailija
48/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ottaisi päähän, jos olisin alkanut kiusaamaan itseäni selkeästi varakkaampaa.

Ap

Vierailija
49/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tuo usein onnettomuutta, tässäkin se näkee että sen kärsimätön odottelu toimii kirouksena.

Tässä ei ole niinkään edes kyse rahasta ja sen odottelusta, vaan siitä, mitä isohko määrä rahaa ja omaisuutta tuo tullessaan. Tietysti tavallaan huoltakin, MUTTA miksi itkeä ja murehtia silloin, kun itsellä ON PALJON? Ei ole syytä. Kaipaan sen sijaan tunnetta, jonka asunnon myyminen, esittely välittäjille, remontoijille jne tuo. Se on ihana tunne, varsinkin kun tietää, että se asunto on vain pieni pala kaikkea, mitä saan.

Ap

Vierailija
50/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika söpöstelijä olet itsekin. Alkaako provoilu jo kyllästyttää? Aiheet loppumassa?

Vierailija
51/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kun asunto on kaikessa huonokuntoisuudessaan niin ihana ja kaikki ovat siihen ihastuneet. Siitä ei vielä tiedä, kummalla tavalla saisi parhaan hinnan, remontoimatta vai remontoiden. Näitä on niin kiva funtsia.

Ap

Vierailija
52/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika söpöstelijä olet itsekin. Alkaako provoilu jo kyllästyttää? Aiheet loppumassa?

Mikä provoilu? Miksi reaktioiden irti teistä kaivaminen totuudellisilla asioilla voisi kyllästyttää? Ja siis se, joka olisi kokenut samaa ei ”reagoi” vaan voi kommentoida omaa samaistumistaan.

Ap

Vierailija
53/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole niinkään edes kyse rahasta ja sen odottelusta, vaan siitä, mitä isohko määrä rahaa ja omaisuutta tuo tullessaan. Tietysti tavallaan huoltakin, MUTTA miksi itkeä ja murehtia silloin, kun itsellä ON PALJON? Ei ole syytä. Kaipaan sen sijaan tunnetta, jonka asunnon myyminen, esittely välittäjille, remontoijille jne tuo. Se on ihana tunne, varsinkin kun tietää, että se asunto on vain pieni pala kaikkea, mitä saan.

Ap

Provostelija!

Vierailija
54/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä provoilu? Miksi reaktioiden irti teistä kaivaminen totuudellisilla asioilla voisi kyllästyttää? Ja siis se, joka olisi kokenut samaa ei ”reagoi” vaan voi kommentoida omaa samaistumistaan.

Ap

Mikä ap - lyhenne apina- perijästä?

Vierailija
55/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se aina aiheen tai pari nappaa äidistään ja serkun heppalehdistä.

Vierailija
56/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kun asunto on kaikessa huonokuntoisuudessaan niin ihana ja kaikki ovat siihen ihastuneet. Siitä ei vielä tiedä, kummalla tavalla saisi parhaan hinnan, remontoimatta vai remontoiden. Näitä on niin kiva funtsia.

Ap

Jaksaa, jaksaa, vai mitä?

Vierailija
57/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keskustelee jo itsensä/ sivupersoonansa kanssa. Terv. Ap.

Vierailija
58/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamaannuin tästä nyt muutenkin elämässäni, en pysty keskittymään omiin asioihini, koska tämmöinen viive ahdistaa ja inhottaa. Haluan asiat omiin käsiini, koska sinne ne kuuluvat, kaikki ennen sitäon pelkkää kiusaamistani ja halveksuntaani.

Ap

Vierailija
59/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi leskellä on AINA asumisoikeus puolisoiden yhteisessä kodissa, joten se turvaa "ahneelle" leskelle asumisrauhan sinun kaltaisiltasi ilkeiltä lapsilta/lapsipuolilta.

Vierailija
60/173 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Provostelija!

Kateellinen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän