Miten pääsen huomenna töihin kun ei ole varaa bussilippuun
Sosiaalitoimesta anottu ja kaverin lainaama 20 e vippi piti saada muttei kaveria ole näkynyt. Puhelimessa ei yhtään rahaa, yli tunnin matka julkisilla, ei rahaa, ei mitään. Mistä keksin 20 e että pääsen töihin. Olin juuri saikullakin enkä haluaisi olla poissa...Mitä ihmettä teen?
Kommentit (76)
Kumma kun kukaan ei auta kun itse tarvitsee. Itse kun auttaa muita niin kyllä kiitellään. Ap
En usko että pääset huomenna töihin.
Liftaa, tai lähde kävelemään jo nyt, niin olet ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen matka. Pyörä? Kävellen?
Tuossa yllä luki "yli tunnin matka julkisilla".
Voi että, kun joku nyt antaisi rahaa ap:n tilille. Eikö kukaan olisi niin ystävällinen?
Soita pomolle, että tarvitset ennakkomaksun tilille heti, että saat bussilipun. Voiko lipun ostaa netistä? Voit pyytää esimiestäsi ostamaan sen sinulle ja vähentämään tulevasta palkastasi (20 e siis korvattaisiin pomollesi tietty, tai firmalle).
Ei kai pyörällä ja junalla ihan mahdoton. 14 km kokonaisuudessaan, mutta jos menen osan pyörällä on lyhyempi, ihan ok matkakin ehkä. Nyt vain pitäisi mennä osa matkasta pummilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kun joku nyt antaisi rahaa ap:n tilille. Eikö kukaan olisi niin ystävällinen?
Entäs ensi viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Soita pomolle, että tarvitset ennakkomaksun tilille heti, että saat bussilipun. Voiko lipun ostaa netistä? Voit pyytää esimiestäsi ostamaan sen sinulle ja vähentämään tulevasta palkastasi (20 e siis korvattaisiin pomollesi tietty, tai firmalle).
Ei oo niin yksinkertaista. Ehkä menen sitten junalla ja pyörällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ensi viikolla?
Palkka tulee kyllä ensi viikolla jolloin ongelma poistuu. Ap
Niin mikä oli ongelma? 14km ei ole matka eikä mikään pyörällä, jos rahat ovat ihan oikeasti loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo niin yksinkertaista. Ehkä menen sitten junalla ja pyörällä. Ap
Jos uskallat ottaa riskin pummaamisesta - saatat saada suuret sakot, ei hyvä idea. 14 km taittuu kyllä pyörälläkin. Lähdet vain tarpeeksi aikaisin.
14 km menee jopa kävellen hätätapauksessa. Oon joskus kävellyt tuollaisen matkan. Hyvät kengät vaan jalkaan, ettei ala hiertää.
Maksaako 14 km matka 20 e??? Aikasmoisen kallista. :0
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei rahaa kerjätä! Fakta on niin!
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä oli ongelma? 14km ei ole matka eikä mikään pyörällä, jos rahat ovat ihan oikeasti loppu.
On se, olen joskus tehnyt tuollaisia matkoja. Teen hyvin raskasta fyysistä työtä ja enää en ole niin nuorikaan. Ap
Siis tuo 20 oli kaverille aiemmin lainattu. Ap