Miten pääsen huomenna töihin kun ei ole varaa bussilippuun
Sosiaalitoimesta anottu ja kaverin lainaama 20 e vippi piti saada muttei kaveria ole näkynyt. Puhelimessa ei yhtään rahaa, yli tunnin matka julkisilla, ei rahaa, ei mitään. Mistä keksin 20 e että pääsen töihin. Olin juuri saikullakin enkä haluaisi olla poissa...Mitä ihmettä teen?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, jos ikääkin on, että miten ei ole työssä käyvällä rahaa bussilippuun. Tai no en ihmettele, antaahan ap. n kommentit sellaisen kuvan, normi ihminen olisi selvittänyt tätäkin asiaa vähän aikaisemmin kun edellisenä iltana ja ottanut vähintäänkin neuvoista vaarin.
Olen kyllä jo aiemminkin selvittänyt. Tuollaisille kuin sinulle ei taida vain tapahtua mitään kun taidat olla hyvin mielikuvitukseton ihminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä oli ongelma? 14km ei ole matka eikä mikään pyörällä, jos rahat ovat ihan oikeasti loppu.
On se, olen joskus tehnyt tuollaisia matkoja. Teen hyvin raskasta fyysistä työtä ja enää en ole niin nuorikaan. Ap
Mutta toihin pitää mennä. Niin se vaan on. Tuo on oikeasti ihan lyhyt pyöräilymatka, ei edes kuntoilua.
Nostelepa sitten töissä 30-kiloisia taakkoja jatkuvasti se työaika plus muut lähes yhtä raskaat taakat ja mieti sitten jaksaako ajella sen päälle lähes 30 kilsaa, tyhjällä mahalla. Napostaisko?
Mekö olemme vastuussa sinun rahatilanteestasi? Mekö olemme käyttäneet sinun rahasi? Tuli jo alun alkaenkin kyllä olo, että tämä on rahankerjäyshuijaus, ja olo vain vahvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tipu rahaa kaljaan! Joku voi ehkä maksaa sinut suoraan linja-autoon jos kerrot mikäpysäkki ja monelta.
En halua rahaa. En jaksa masentuneena oikeasti miettiä tällaista. Muutenkin tuskaa edes mennä töihin kun mietin mitä siellä kysellään ja mitä vastaan. Ahdistaa. Ap
Trolli-ap ei ole töitä nähnytkään. Kunhan trollailee ja yrittää kerjätä rahaa huonoin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, jos ikääkin on, että miten ei ole työssä käyvällä rahaa bussilippuun. Tai no en ihmettele, antaahan ap. n kommentit sellaisen kuvan, normi ihminen olisi selvittänyt tätäkin asiaa vähän aikaisemmin kun edellisenä iltana ja ottanut vähintäänkin neuvoista vaarin.
Olen kyllä jo aiemminkin selvittänyt. Tuollaisille kuin sinulle ei taida vain tapahtua mitään kun taidat olla hyvin mielikuvitukseton ihminen. Ap
Jotkut keräävät vararahaa yllättävien tilanteiden varalle etukäteen. Juurikin esim. syömällä tosi edullisesti ja pyöräilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tipu rahaa kaljaan! Joku voi ehkä maksaa sinut suoraan linja-autoon jos kerrot mikäpysäkki ja monelta.
En halua rahaa. En jaksa masentuneena oikeasti miettiä tällaista. Muutenkin tuskaa edes mennä töihin kun mietin mitä siellä kysellään ja mitä vastaan. Ahdistaa. Ap
Asenne. Kyllä se hyvin menee. Mene ajoissa nukkumaan, että jaksat. Illalla kun tulet kotiin, voit olla tyytyväinen itseesi. Mieti sitä, jos ahdistaa.
Miksi sulla ei ole rahaa, mihin ne palkkarahat on mennyt? Ens viikolla kun sulle tulee palkka, kannattaa heti ostaa kuukausilippu/ ladata matkakorttia niin että se riittää ainakin seuraavaan palkkaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä oli ongelma? 14km ei ole matka eikä mikään pyörällä, jos rahat ovat ihan oikeasti loppu.
On se, olen joskus tehnyt tuollaisia matkoja. Teen hyvin raskasta fyysistä työtä ja enää en ole niin nuorikaan. Ap
Mutta toihin pitää mennä. Niin se vaan on. Tuo on oikeasti ihan lyhyt pyöräilymatka, ei edes kuntoilua.
Nostelepa sitten töissä 30-kiloisia taakkoja jatkuvasti se työaika plus muut lähes yhtä raskaat taakat ja mieti sitten jaksaako ajella sen päälle lähes 30 kilsaa, tyhjällä mahalla. Napostaisko?
Mekö olemme vastuussa sinun rahatilanteestasi? Mekö olemme käyttäneet sinun rahasi? Tuli jo alun alkaenkin kyllä olo, että tämä on rahankerjäyshuijaus, ja olo vain vahvistuu.
Kuka idiootti edes hakisi rahaa jossain vauvalla. Haluaisin tukea. Olen masentunut, ihan loppu. Haluan t a p p a a itseni. Työ on yksi viimeisiä hyviä asioita elämässä. Ja nyt se on kiinni jostain pyöräreittien miettimisistä. Olen oikeasti j***lauta loppu. Ja anti täällä on haukkumista ja muuta epämääräistä! Ap
Mobiililippu kännykkään ja maksat puhelinlaskun yhteydessä?
Nimimerkillä samassa tilanteessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut keräävät vararahaa yllättävien tilanteiden varalle etukäteen. Juurikin esim. syömällä tosi edullisesti ja pyöräilemällä.
Ai kun kuukausia kärsii masennuksesta joka vain unettomuuden myötä pahenee sitä jaksaa miettiä säästämistä ja pyöräilyä...hyväsanonkomikä........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti edes hakisi rahaa jossain vauvalla. Haluaisin tukea. Olen masentunut, ihan loppu. Haluan t a p p a a itseni. Työ on yksi viimeisiä hyviä asioita elämässä. Ja nyt se on kiinni jostain pyöräreittien miettimisistä. Olen oikeasti j***lauta loppu. Ja anti täällä on haukkumista ja muuta epämääräistä! Ap
Ihmiset turhautuvat, kun kysyt apua asiaan X (etkä masennukseen). Ihmiset antavat neuvoja asiaan X ja tyrmäät ne kaikki. Jos haluat tukea masennukseen, kannattaa aloittaa ihan niin, että kertoo haluavansa tukea masennukseen... Pyöräily menee ihan varmasti hyvin. Ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin saamaan hoitoa niin ei tarvitse mennä huomenna töihin. Ja muutenkin olisi aiheellista hakeutua hoitoon, jos noin kovasti ahdistaa. Ammattilaisilta saat huomattavasti parempaa tukea kuin av-mammoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu liittymällä. Ap
Mitäs kysyt kun et kestä mitään vastauksia ilman epäasiallista "sinäköoottäydellinen" kitinää?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kahden kk:n päästä kirjoittaa täällä, että mitä teen puhelinliittymä uhataan katkaista, jos en heti maksa viivästynyttä laskua. Tai kolmen kuukauden päästä kun lanasi naapurilta rahat edellisen kuukauden puhelinlaskuun.
Tee palvelus työnantajallesi ja jollekin työttömälle ja irtisanoudu.