Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Instagram-profiilisi on yksityinen?

Vierailija
20.02.2020 |

Olen huomannut että tämä pätee erityisesti naisilla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö keksi itse mitään syitä tällaiseen?

Vierailija
2/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä yleensä olla huomion takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun eräs tuttu jonka yksityisyysasetukset FB:ssä on ihan tapissa. Profiilista vain yksi kuva on esillä eikä hänelle voi lähettää kaveripyyntöjä tai viestejä.

Vierailija
4/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä yleensä olla huomion takia?

Käytä sitä päätäsi.

Tililläni oli pari hassua selfietä, yksi itsestäni kasvonaamio naamassa. Muut olivat kuvia kuvien ottamisen riemusta. Poistin tilini käytöstä.

Oletko itse huomionhakuinen, kun et muuta motiivia keksi?

Vierailija
5/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kun eräs tuttu jonka yksityisyysasetukset FB:ssä on ihan tapissa. Profiilista vain yksi kuva on esillä eikä hänelle voi lähettää kaveripyyntöjä tai viestejä.

Tämä voisi olla minun profiilini.

En halua kaveripyyntöjä, vaikea ymmärtää että olen erilainen kuin sinä.

Vierailija
6/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram... parhaimmillaan sitä, että profiilista löytyy +400 valokuvaa omasta lärvistä. Ymmärrän tuon jos olet joku muusikko tms jolle julkisuus on osa ammattia ja Instagram yksi väylä markkinoida tekemisiään sekä tehdä oma lärvi tunnetuksi, mutta että ns tavikselta löytyy tuollainen kokoelma kuvia omasta lärvistä. En tajua mikä ajaa moiseen narsistiseen toimintaan niin monet ihmiset. Itselläni ei ole edes tiliä Instassa.

-Milleniaanimies-

Vierailija
7/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä instagram

Vierailija
8/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuiki tuntemattomien katsovan kuvis elämästäni ja perheestäni. Tarkoin valitut oikean elämän ystävät ja sukulaiset lisään seuraajiksi ja heitähän niitä kuvat toivottavasti kiinnostaakin😅 Miksi joku tuntematon haluaisi katsella kuvia kuinka lapseni leipoo pullaa tai juon kahvia puutarhassa? Tylsintä ikinä! Ehkä sitten kun keski-iän kriisissä alan jakelemaan peppukuvia ja duckface-selfietä niin sitten voin miettiä uudestaan noita asetuksia😁

Vierailija
9/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua, että kysytään näin päin, yleensä marmatetaan siitä, että miksi profiili on julkinen.

Vierailija
10/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa itse päättää, kenet haluaa kaverikseen.

Vierailija
11/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole! 😄 Sen sijaan face on "vain kaverit" 😃

Vierailija
12/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on insta vain seuratakseni muita tilejä. Nämä liittyvät pääosin sisustukseen ja matkailuun. En lataa kuvia instaan, joten turha kenenkään on minua seurata. Olen toki hyväksynyt pyyntöjä, jos vaikka on tullut tutulta.

Vierailija
13/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien ei tarvitse kyylätä elämääni. Tai stalkkereiden. Tai kiilusilmäisten juoruakkojen. Yksityisyys on arvo. Tykkään valokuvata, mutta en koko maailmalle. Lapsillekin opetetaan, että some-profiilien (esim. WhatsApp) yksityisyysasetuksiin pitää tutustua. Henkilötietoja ei ole viisasta näyttää koko maailmalle, tai liian yksityisiä kuvia elämästään. Ne ovat materiaalia myös verkkohuijareille. 

Vierailija
14/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on Facebookissa vain esim. siksi, että on liittynyt joihinkin itseään kiinnostaviin ryhmiin tai seuraa jotakin tapahtumasivuja yms., eikä päivitä itse mitään tai halua kerätä kavereita profiiliinsa. Viestejäkin voi vallan hyvin lähettää muuta kautta.

Vierailija
15/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä millaiset ihmiset pääsisi mun kuvia katsomaan. En kaipaa huomiota tuntemattomilta ja jaan profiilissani myös kuvia lapsestani. Seuraajiksi hyväksyn vaan ihmiset joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä, kaikki vanhat koulukaverit yms. on poistettu vuosia sitten kaikkialta.

Vierailija
16/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikani "kaveri" kävi kirjoittelemassa kuviini ihme kommentteja, sen jälkeen laitoin yksityiseksi.

Vierailija
17/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi instatili, se olisi yksityinen samasta syystä kuin on Facebookin päivitykseni. Ei ole tarkoitettu koko maailmalle katsottavaksi. No, mulla ei ole instatiliä, mutta kissallani on. Kissani instatili on julkinen, koska kissaani ei kiinnosta palaneen puupennin vertaa koko insta. 

Vierailija
18/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi instatili, se olisi yksityinen samasta syystä kuin on Facebookin päivitykseni. Ei ole tarkoitettu koko maailmalle katsottavaksi. No, mulla ei ole instatiliä, mutta kissallani on. Kissani instatili on julkinen, koska kissaani ei kiinnosta palaneen puupennin vertaa koko insta. 

Oletitko juuri kissasi kiinnostuksen kohteet?

Vierailija
19/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sellaisia kuvia joita en halua koko maailman tuntemattomien ihmisten näkevän.