Mitä tekisit jos saisit ylimääräisen tonnin?
Itse sain vähän aikaa sitten, maksoin luottokortin pois, loput meni normaalikulutukseen käyttötililtä, perheelle ruokaa ym. Vähän tylsää.
Kommentit (268)
Maksaisin Visa-laskun pois. Olen päivitellyt viime kuukausina kotina mm uudet peitot, tyynyt, vedenkeitin, kaiuttimet. Nyt makselen Visa-laskua pois.
Osa menisi opintolainan maksuun ja osa lomakassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tonni jokin elämää suurempi summa? Minulla oli niitä 90. Talosta saan myydessä noin 100 000.
Halpa asunto kannattaa nyt ehdottomasti myydä, veneessä sillan alla rahaa ei mene ylimääräisiin ja voit humputella vaikka luxukseen =)
No en sanoisi 256 tuhannen euron asuntoa halvaksi. KÄTEEN JÄÄVÄ SUMMA on se noin 100 tuhatta, sitten joskus kun myyn. Nyt ei ole mitään hinkua muuttaa mihinkään.
Höpsö, et vain tajua miten hassu olet summinesi ja flexaus-yrityksinesi ;)
Enpä minä mitään fleksaile. Minua vain huvitti tämä ketju, koska täällä puhutaan tuhannesta eurosta kuin se olisi jokin valtava summa XD.
No kiva että saat tuollaisesta asiasta huvitusta itsellesi =) Minusta taas on paljon parempi että osaa olla tonnista iloinen ja kiitollinen kuin olla asenteella "nyrpeä ilmeeni ei värähdäkään ellei puhuta vähintään kymppi/satatonnista/millistä", mikä nyt sitten ikinä onkaan se väräyttävä summa.
Minua et oikeasti huvita vaan suretat: miten tuollaisia mammonanpalvojia voi olla. No, jos ei sen syvällisempää sisältöä ole niin ehkä se raha nousee sitten sinne kärkeen. Tiedän olevani onnekas kun minulla on niin paljon kaikkea ihanaa aineetontakin ympärilläni <3
XDDDDDDDDD
Jaa, tonneja tulee tilille joka kuukausi enemmän kuin ehtii tuhlaamaan. Sinne muiden tonnien joukkoon menisi.
Maksaisin sillä lasteni sairauskuluja. Helpottaisi muuten jo aika paljon.
Mulla on ylimääräinen tonni. Siellä se tilillä makaa. Jos jotain tarvitsen niin voin sitten ostaa.
Maksaisin velan n.400e.pois.Uusia vaatteita lapsille ja itselle.Laittaisin loput säästöön kesää varten,että olisi jotain mukavaa tekemistä lasten kanssa kesällä.
Koira hammaskiven poistoon, itselle silmälasit ja aurinkolasit, uusin tyynyt ja petauspatjan, pari sataa säästöön.
Lyhentäisin ulosottoa, maksettavaa jäisi vielä 3 tonnia.
Maksaisin muutaman laskun pois. Helpottais ihmeesti.
Kauhea rahapula ihmisillä. T. Kolmen lapsen pienipalkkainen äiti joka nyt vielä hoitovapaalla ja tilillä 10 000e ”ylimääräistä”.
Ottaisin mesolankoja. Pääsisi näistä kivuista.
Harjoittelisin sopivaa ilmettä peilin edessä.
Ostaisin uudet silmälasit ja alennusmyynnistä talvisaappaat ensi vuotta varten.
Vierailija kirjoitti:
Tonni sinne tai tänne.
Mä ilmoittaudun! Yks tonni siis mulle. Ja jos sulla sattuu olemaan ylimääräisiä tonneja enemmänkin, olen enemmän kuin valmis ottamaan ne häiritsemästä sinua.
Tämä on niin totta! Ystäväni sai yllättäen 1500€ ja vihdoinkin häi sai laitettua hammasimplantin. 40v naisihminen kyseessä. Ystävänä iloitsen hänen kauniista ja ehjästä hammasrivistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tonni jokin elämää suurempi summa? Minulla oli niitä 90. Talosta saan myydessä noin 100 000.
Monelle ihmiselle on. Suomessa on kosolti ihmisä, joiden kuukausitulot ovat alle tonnin. Silloin tonni voi olla elämää suurempi summa, sillä se voi esim mahdollistaa jonkin terveydenhuollollisen toimenpiteen, johon ei muuten olisi varaa.
Oma vastukseni ap:n kysymykseen on, että menisin oikomishoitoon.
Voisin jakaa molemmille aikuisille tyttärille 500 e humputtelurahaa. Tai mihin nyt haluavat käyttää.
Tai sitten voisin laittaa rahan omaan matkakassaani.
Mun luottokorttivelat on 10 tonnia. Yksi ylimääräinen tonni olisi ihan kiva, mutta ei sillä mitään ihmeellistä tekisi.
lahjoittaisin perus suomalaisille tulisi moninkertaisena takaisin ja elämän laatu paranisi