Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Minä kakkasin kerran hississä housuuni kun oli mahatauti ja jätin housupaketin vessan roskikseen. Nykyään sitten kakkaan kotona aamulla ja jos tarttee töissä niin menen alakerran vessaan josta ei kuulu. Ja jos joku menee minun jälkeen vessaan, sanon "nyt en suosittele sinne menoa".
Kalevauva, tee laulu tästä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tarhaikäisiä? Paskantakaa aamulla kotonanne, aikuisten ei tartte olla sontimassa xx määrää päivässä, senkin juntit.
Ärtyneen suolen oireyhtymä, paskannan aina ruokailun jälkeen. Ja ei, en aio olla töissä syömättä vain sen takia, että herkät primadonnat eivät kestä paskanhajua vessassa.
Ei tartte olla edes mitään oireyhtymää, ihan riittää tä nopea aineenvaihdunta, ainanen nälkä ja sen seurauksena iso paskahätä noin 4xvrk, ni pakostaki saa töissä käydä :D miespainotteinen työporukka, tehdasduuni ja yleensä ihan avoimesti ilmotan ainakin työparilleni käyväni paskalla, ihan vaan että tietää jos kestää vaikk tovin kauemmin. On se saatana jos naiset ei muka saa käydä kakkosella, kun herrat viettää siellä parhaillaan puoli tuntia toimituksella :D
Mä olen ollut siinä käsityksessä, että työpaikkojen vessat on suunniteltu ja rakennettu suolen ja rakon tyhjentämistä sekä kuukautishygienian hoitoa varten, joten jos ulostamistarve iskee työajalla, käyn sen kummemmin asiaa miettimättä toimittamassa sen. Toki mun vatsa on sellainen, että se toimii tyypillisesti kaksi kertaa aamuisin (heti herättyä ja aamukahvin jälkeen), joten kovin usein en työpaikalla käy.
Toimin terveydenhuoltoalalla, joten kaikki meillä työskentelevät tietää, että ihmisistä tulee pissaa ja kakkaa ja niillä on omat arominsa. So what jos joku haistaa, että joku on hiljattain paskonut.
Lauantai-illan huumaa! Taas saa nauraa, kiitos.
Aloittaja taitaa olla niitä vessakyttääjiä, jotka käyvät aina haistelemassa siellä jonkun käytyä. Mitä itse käyt siellä tekemässä ellet tarpeillasi? Vai onko jotain perversioita?
Koska on pakko? En mene jos voin välttää (=en ala väkisin päkertämään), mutta jos on hätä, niin onhan se päästettävä ulos, mitä tulee. Ei hävetä kakkosella käyminen, mutta meillä on talon ainoat vessat (yksi koppi miehille ja yksi koppi naisille eli ketään muuta ei voi syyttää) puolen metrin päässä pomon avoimen toimiston ovesta ja äänet kuuluu TODELLA hyvin, ja pelottaa joka kerta, että pieraisen vahingossa. Kiva vaihtaa sidettä ja muuta kun tietää itsekin että se kaikki ääni kuuluu siihen käytävään ja toimistoon. Pari kertaa ollut maha kuralla ja päässyt kamala pieru. Toimistossa ollut keskenään jutellut porukka hiljeni molemmilla kerroilla äkkinäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä käy töissä kakkosella, mutta kerran tuli aivan mahdoton hätä ja oli pakko käydä. Vessa sijaitsi pienessä kahvihuoneessa, toimituksen hoidettuani ja vessan vedettyäni ajattelin, etteihän tuo nyt niin kauheasti haise ja palasin töihin. Kahvitauolle kun tultiin, niin vessan ovi oli selälään ja ikkunan tuuletusluukku auki :D
Miksi ihmeessä se ovi oli selällään? Että hajut tulee sinne kahvihuoneeseen? Outoa.
Oletettavasti että poistuisivat sieltä vessasta kahvihuoneen ja tuuletusluukun kautta ulos, kun vessan ilmanvaihto oli hieman puutteellinen ja hajut olisi muuten majailleet siellä koko päivän oven takana.
Mun suoli toimii joka päivä noin klo 11, pari tuntia aamukahvista. Eli paskon töissä viitenä päivänä viikossa. Meillä on "hajunsyöjäsuihkeet" kopeissa, mutta tokihan siitä suihkeen tuoksusta tietää, että joku on käynyt kakkosella. Ei nolota.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haju, mutta ne äänet. Prööööööööööööttttt töt töt töt töööööö!!!! Pröts! Pöööörts! Prut pröt pröt!!!
No eipä niitä pyrstön yskähtelyjä konepajan metelissä kukaan kuule! Ja ainakin meidän työpaikalla kaikki mahdollisesti jälkeeni vessaan tulevat tietävät kyllä entuudestaan, että ihan jokaisen ihmisen paskalla on taipumus haista, joten miksi sitä pitäisi hävetä? Kyllä voi olla ihmisellä ongelmat, voi Ziisus...
En kehtaakaan. Siksi pidän töissä vaippoja, ja jos unohtuu, kuten silloin tällöin käy enkä pysty pidättämään, niin paskon housuun.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän aikana iskee äärimmäisen harvoin hätä. Eikö muut ihmiset hoida aamuistuntoa kotona ennen töihin menoa?
Ei todellakaan ole aikaa, herään viideltä, kiskon vaatteen niskaan, juon mukillisen kahvia ja pesen hampaat, ja sitten kiireesti kuudeksi töihin. Enkä saa pakotettua paskaa tulemaan aamuisin, yleensä paskahätä tulee noin tunnin päästä lounaasta eli siinä puolenpäivän aikoihin.
Paskantaminen kannattaa aina.
Paskalla istuminen on ihmisen parasta aikaa.
Paskominen kuittaa univelat!
Hyvin sonnittu on puoliksi tehty.
Kerran luulin olevani paskalla, mutta erehdyin.
Paskominen on inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelen aina sitä seuraavaa, joka ei ole koskaan lakannut. On varmasti järkytys
En ole käynyt 15 vuoteen (työurani pituus) töissä paskomassa, käyn aamulla kotona, ennen työvuoron alkua.
En ymmärrä, miten jotkut saavat paskan tulemaan silloin kun haluavat, esim. aina aamuisin. Itselläni suoli toimii välillä aamulla, välillä illalla, riippuen siitä mitä ja kuinka paljon olen syönyt tai juonut.
Enkä kyllä ymmärrä, miten helkutissa paskalla käyminen työpaikalla voi olla jollekin ongelma? Jotain henkistä häiriötä on sellaisella ihmisellä kyllä. Kaikki paskantavat, jopa kuninkaalliset. Sen ei luulisi kenellekään olevan mikään tabu.
Huomasin kakalla käydessäni, että kakkani oli mennyt ihan paskaksi. Mikä mua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelen aina sitä seuraavaa, joka ei ole koskaan lakannut. On varmasti järkytys
En ole käynyt 15 vuoteen (työurani pituus) töissä paskomassa, käyn aamulla kotona, ennen työvuoron alkua.
En ymmärrä, miten jotkut saavat paskan tulemaan silloin kun haluavat, esim. aina aamuisin. Itselläni suoli toimii välillä aamulla, välillä illalla, riippuen siitä mitä ja kuinka paljon olen syönyt tai juonut.
Enkä kyllä ymmärrä, miten helkutissa paskalla käyminen työpaikalla voi olla jollekin ongelma? Jotain henkistä häiriötä on sellaisella ihmisellä kyllä. Kaikki paskantavat, jopa kuninkaalliset. Sen ei luulisi kenellekään olevan mikään tabu.
Luulen että se on vaan ominaisuus. Minun vatsa toimii niin että joka aamu joskus välillä 5-8 on pakko päästä istunnolle. Ärsyttävää välillä kun saisi nukkua myöhään mutta paskahätä herättää. Tällaista se on ollut jo ties kuinka monta vuotta, ihan sama mitä syön tai teen aikataulu on sama. No eipä ainakaan tarvi ummetuksesta kärsiä ja tämä työpaikkaongelmakin ratkeaa ihan itsestään.
Mieluummin käyn kakalla vessassa kuin teen tarpeeni housuihin.
No kun hätä ei kysy kehtaanko.
IBS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä ymmärrä, miten helkutissa paskalla käyminen työpaikalla voi olla jollekin ongelma? Jotain henkistä häiriötä on sellaisella ihmisellä kyllä. Kaikki paskantavat, jopa kuninkaalliset. Sen ei luulisi kenellekään olevan mikään tabu.Luulen että se on vaan ominaisuus. Minun vatsa toimii niin että joka aamu joskus välillä 5-8 on pakko päästä istunnolle. Ärsyttävää välillä kun saisi nukkua myöhään mutta paskahätä herättää. Tällaista se on ollut jo ties kuinka monta vuotta, ihan sama mitä syön tai teen aikataulu on sama. No eipä ainakaan tarvi ummetuksesta kärsiä ja tämä työpaikkaongelmakin ratkeaa ihan itsestään.
Mulla on ihan sama. Tai siis usein herään pissahätään, ja kun käyn vessassa ja menen takaisin nukkumaan, on muukin kroppa herännyt siinä mittakaavassa että lähden uudelleen vessaan. Sit onkin jo turha suunnitella nukkumista vaan voi samantien keittää kahvia. Joka aamu toimii siis kahdesti, sit ruokavaliosta ja liikunnasta riippuen ehkä kerran iltapäivällä tai illalla. Uloste on ihan normaalia enkä usko että taustalla on mitään sairautta, mun maha vaan on tällainen. Ollut aina.
Ymmärrän täysin ap:n kysymyksen. Mielestäni hän EI tarkoittanut syyttäen kysyä, vaan sitä että kuinka "selviydytte". Itsekin toivon aina ettei tarvitse töissä käydä. Hävettää, jos käyn ja joku menee heti perään. Varsinkin jos on jostain syystä pahan hajuista. Tuntuu nololta. Tämä vaikuttaa älyttömältä mutta en voi mitään. Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Hän ei siis mielestäni syytä, vaan kysyy miten pystytte
upea keskustelu. syön sipsejä ja luen muiden täydellisestä oikeaoppisesta ruokavaliosta ja paskomistottumuksista.