Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Töissä on nimenomaan parasta käydä paskalla ja ajatella, että tästäkin minulle maksetaan.
Työnjohtaja kerran haastanut riitaa, että ei kuulemma tehdä töitä. Syytä en kertonut muuta kuin olin 'asioimassa'. Eipähän mokoma asiaa sulattanut vaan tukeutui tuotannonjohtajaan. Lyhyt palaveri syntyi jossa kerroin lyhyesti ja ytimekkööstinköyneeni paskalla. Tuotannonhojtajalle naurut, työnjohtajalle punainen naama, meitille palkka. So why not.
Käyn silloin, kun on hätä ei se katso paikkaa eikä aikaa, jos tulee hätä vessaan on mentävä.
kakka mies taas vauhdissa.kiihottuu teidän viesteistä
Työajallahan se pitää paskalla käydä. Itse en käy himassa aamupaskallakaan, jätän sen huvin työajalle.
Kaikki sellaiset omat asiat mitä voi tehdä niin tehdään työajalla.
Vain nainen käyttää paska-sanasta kakka.
Pidättely on pahaksi! Ajatelkaa terveyttänne. Joskus paska haisee vahvasti, yleensä ei pitäisi kyllä. Menkää hoitoon jos vessassa aina haisee teidän jäljiltä kuin sinne ois kuollu joku.
Avaan toiletin oven ja menen hoitamaan asian. Mitä siinä ihmeellistä. Jos on noin ahdistunut perusjutusta mitä paskominen on niin olet tosi kumma.
kakkaan ja vemputan samalla ja saan siitä palkkaa
Meillä on työpaikan vessassa tulitikkuaski. Polttamalla tikkua se poistaa kakan hajun.
Vaikkapa sillä ajatuksella, että jokainen käy vessassa silloin, kun on tarve.
Käyn töissä aina naisten WC:ssä paskalla vaikka olen mies. Naureskelen aina kun pyttyyn jää karmeat jarrutusjäljet ja vessaan leijailemaan myrkyllinen krapulapaskan käry. Työpisteeltäni näkee vessan ovelle ja siinä on naurussa pitelemistä kun näkee kuinka joku daami leggingseissään sipsuttelee jälkeeni haistelemaan ja katselemaan paskojani.
Pidättelen, ettei mene kyky survaista aina kun suinkin onnistuu kunnon laadukkaan täyteläistä leijaa hissiin.
Työpäiviä 200
Aika WC:ssä 1/6 tuntia (10min)
WC istuntoja 2krt/työpäivä
==> 4000 minuutta vessassa = lähes 67 tuntia ~LÄHES KAKSI TYÖVIIKKOA.
Vanha konsti, pidä tulitikkurasia mukana niin tikkuja raapimalla savu peittää "jaskan" hajun.
Kyllä se vaan helpottaa kovin kun vääntää tortun pönttöön housun sijaan.
Käyn usein naisten vessassa ja runkkaan spermat istuimen reunuksille.
On se nyt kumma, jos vessassa käymistäkin pitäisi hävetä. Mitäs muita häpeän virittelyjä onkaan liikkeellä: seksuaalisuus, inhimillisyys? Jokainen harrastaa ja tekee, mutta hyssytellään ja häpeillään.
Hieron kakkaani peiliin ja lattialle, samalla valutan kuukautisvertani. Se on voimaannuttava feministinen protesti patriarkaalista maailmaa ja miessikoja kohtaan.