Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
EN mitenkään paskannan housuihini.
Mieluummin sitä työajalla käy "palkallisella paskalla" kuin säästää omalle ajalle kotiin. Meillä ainakin työpaikan vessoissa putelit joista voi suihkia hajustetta tarpeidensa jälkeen. Unisex vessat pysyvät hyvin siisteinä kun ilmeisen fiksua porukkaa talossa duunissa.
Lihava läski kirjoitti:
EN mitenkään paskannan housuihini.
Ymmärrettävää vatsataudissa, mutta silloin ollaan yleensä kotona potemassa eikä työpaikalla.
Se se vasta noloa on, kun käsienpesutilassa törmää työkaverini, ja joutuu menemään samaan haisevaan vessaan ja istumaan lämpimälle istuimelle, ja vielä tietää miltä siitä toisesta tuntuu!
Kerran kun mulle tuli kiire bussille töistä lähdettäessä ja en kerenny käymään vessassa, niin hupskeikkaa
tulikin paskat housuun matkalla. Paine vaan kasvoi niin kovaksi että housuun meni ja kyllä hävetti
haisevana ulosteen valuessa reisille. Nykyisin käyn varmuudeksi aina vessassa ennen kotimatkaa.
En kehtaakaan. Siksi käynkin autolla töissä.
käyn aina naisten vessassa ja pyyhin lopuksi hieman kakkaa renkaaseen ja pyyhin sitten enimmät pois ettei ruskea heti näy
ihmettelevät kahvitauolla kun jossain viemäri haisee :D
sillee että meen vessaan ja töräytän kurapaskat ja joskus pelkät pampulat, riippuu oonko syöny itämaista vai lapin menyyn.
Kun myyrä alkaa kurkkimaan, niin kyllä minä menen pöntölle, olin sitten missä tahansa. Ei ole kiva olla savet housuissa.
Just nytkin istun paskalla ja kuuntelen seinän takaa toisten kaupankäyntiä. Jos nämä äänet kuuluvat sille puolelle, 🤷
Vierailija kirjoitti:
Ja minä siivoon teijän haisuleiden jarrujäljet sieltä toimistojen yms muista vessoista! Tosiaan wc harjAa ei moni osaa käyttää
Siivooja
Tämä! Ja osanottoni sinulle, siivooja. On se kumma, ettei monetkaan välitä siivota jälkiään vessassa. Eivät ilmeisesti osaa. Vieläkö kutsutaan äiti pyyhkimäänkin?
Ei sitä kehtaa housuunkaan paskoa
Yksi erityinen asia, joka minua helpotti armeijasta vapautuksen saamisen ohella oli se kuvottava tunne, kun olisi pitänyt istua niissä kaikkien käyttämissä vessoissa siellä kasarmilla..
Ei ole kiva hätiä missään muualla kuin oman kodin tai oman hotellihuoneen vessassa.
Ei se ole hääviä työpaikalla, ei kylässä, ei junassa, ei lentokoneessa, ei huoltiksella.... 😬
Esimerkiksi eräässä laitoksessa vessat oli sellaisen tilan yhteydessä, jossa on koko ajan joku käy tai oleskelee vessan seinän takana. Kaikki siis kuuluu siihen seinän taakse. Omaan hätimiseeni kuluu myös aikaa ym., joten on ihan kauheeta.
Uskon että tästäkin aiheesta joku on traumatisoitunut. Ollessani huoltomiehenä menin naisten vessaan vaihtamaan lamppuja, no olin huhuillut ettei kukaan ole siellä. Menin sisään, avasin kopin ja laitoin A-tikkaat koppiin, kiipesin tikkaille niin ovi meni kiinni. Vaihdoin lamppua niin viereiseen koppiin tuli nainen joka kävi asioille, oilin itse viereisessä kopissa tillailla ja näköyhteys toiseen koppiin jossa pusketiin jöötiä pyttyyn. keräsin tikkaat mutta kerkisi nähdä minut. Ei puhuttu tapahtuneesta mitään myöhemmin.
Toimistoissa voisivat opetella käyttämään wc-harjaa. Hirveitä ripuliroiskeita ja tiukkoja paskaraitoja pytyissä, en tajua miten kehtaavat jättää paikat siihen kuntoon ja asiakkaatkin niitä samoja vessoja joutuu käyttään t. Siivooja
Ei oo kyllä mitään ongelmaa kakata työpaikan vessaan. Tänään viimeksi.
Aikuiset käyvät PASKALLA! Jos on pakko puhua esim. lasten läsnä ollessa sillä ärsyttävän kiltillä termillä, niin sitten sallitaan. Mutta muuten se on aina paskalla.
Eilen oli pakko käydä kesken työajan. En kai mä sitä pidättelemäänkään ala, kun muuten iskee vaikka viikon mittainen ummetus.