Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
On tääkin kysymys. Silloin mennään asialle kun on tarve ja se on joka päivä.
Ja kaikille tiedoksi....jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.Muistakaa tämä.
On se pakko käydä isommalla hädällä töissä jos luonto vaatii. En minä ikinä mielelläni tee sitä vaan pidättelisin mielummin kotiin asti. Mutta aina niin ei voi tehdä ja silloin mielummin käyn vessassa töissä kuin päästelen kaasuja loppupäivän ja koitan pidätellä tavaraa mikä on jo pääsemässä tullista läpi. Onneksi olkoon jos et ole joutunut kokemaan sitä tilannetta jolloin pidättäminen ei vain auta.
Meillä on töissä hajunpoistava suihke vessassa mitä voi käyttää. Ite käyn kyllä jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Jos en kävis, niin sitten olis kakka pöksyssä. Se on mun mielestä nolompaa.
Viime viikolla sattui, että jouduin tekemään isommat tarpeeni ja se oli hurjan hajuinenkin. Käytin vielä hajustetta, mutta hajut vaan lisääntyi. Esimieheni sitten oli kovalla vauhdilla menossa veskiin... ja olihan se pakko perään huutaa, että saatoin jättää sinne aromit.
"joo" tuumas nainen naama punasena, kun veskiä vaihtoi.
Minulle taas kävi yhtenä päivänä niin että kun olin käynyt vessassa ja jättänyt aikamoiset hajut sinne, niin mun jälkeen heti meni yksi työkaveri sinne, tuli kuitenkin sen verran myöhemmin ettei ehtinyt nähdä kuka sieltä tuli. Seurasin vähän etäämmältä ehdinkö nähdä hänen ilmettään. Hän meni aika suoraan vauhdilla sinne koppiin, mutta hetken päästä tuli ulos sieltä ja meni lähellä olevaan toiseen vessaan. Vähän pikkusen huvitti, mutta täysin ymmärrettävää. Luultavasti itsekin olisin tehnyt samoin.
Mää nussin kaikkea mitä on vessassa.
Eihän se paskalla käynti mitään, mutta kun jätetään reippaatkin jarrujäljet pönttöön niitä siivoamatta.
Pakko on, kun pomo ei tykkää siitä, että kuljen kakat housuissa.
Kokeilin sitäkin, mutta ei kuulema käy.
Vieraat vessat ahdistaa minua, mutta yritän pärjätä.
Minulla on säännöllinen vatsantoiminta, eli käyn asialla joko ennen töihinlähtöä tai sitten en sinä päivänä lainkaan. Niinä kertoina kun tästä on poikettu on ollut kyse vatsataudista, enkä siis ole todellakaan ehtinyt miettiä, miten kehtaan vaan miten kerkeän, kun annos on ollut tulossa housuihin.
Lyhytmatkalaisena käyn töissä kävellen.
Kehtaa, koska ei kiinnosta mitä joku siitä ajattelee.
Joskus on myös pakko, ellei halua olla pa**a housussa koko työpäivän.
En yleensä käy.. mutta Kerran iski kauhea vatsatauti kesken päivän. Piti melkein juosta sinne vessaan 😵 Oli pakko sitten lähteä kotiin ja koko matkan pelotti, että en pysty pidättämään kotiin asti. Kerkesinkin sitten just ja just taas kotona uudestaan vessaan.. huh.. kamala kokemus
En käy töissä kakalla vaan bussilla tai omalla autolla.
En käy. Teen kotona aina suolihuuhtelun bideesuihkulla. En suihkun päätä sisään sentään työnnä vaan siihen hollille ja vettä sisään.
Minulla onneksi suoli toimii aamuisin niin, että käyn melkein heti herättyä kaakkelilla. Ei tarvitse päivällä käydä. Olen myös opetellut käymään kakilla HETI, kun se tunne tulee, joten pötky sujahtaa vesiliukumäkeen erittäin vauhdikkaasti = ei jää mikään karmea haju leijumaan. Eri asia, jos on syönyt huonosti ja tulee sellaista kauheaa tahmaa, joka suttaa ja takertuu. Sellainen myös haisee tosi pahalle. Tai jos tulee akuutti ripuli. Mutta näitä tilanteita varten minulla on töissä tulitikkurasia. Pari tikkua kun raapaisee asioilla käytyään, niin ei jää niin paha leuhka. Toimii paremmin kuin mikään hajustekemikaali (en tiedä, miksi, mutta näin on), joka on vain lemu lemun päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla onneksi suoli toimii aamuisin niin, että käyn melkein heti herättyä kaakkelilla. Ei tarvitse päivällä käydä. Olen myös opetellut käymään kakilla HETI, kun se tunne tulee, joten pötky sujahtaa vesiliukumäkeen erittäin vauhdikkaasti = ei jää mikään karmea haju leijumaan. Eri asia, jos on syönyt huonosti ja tulee sellaista kauheaa tahmaa, joka suttaa ja takertuu. Sellainen myös haisee tosi pahalle. Tai jos tulee akuutti ripuli. Mutta näitä tilanteita varten minulla on töissä tulitikkurasia. Pari tikkua kun raapaisee asioilla käytyään, niin ei jää niin paha leuhka. Toimii paremmin kuin mikään hajustekemikaali (en tiedä, miksi, mutta näin on), joka on vain lemu lemun päällä.
Ja se on sitten se tulitikun jälkisavu, mikä vie sitä peen hajua pois! Eli polttakaa tikku melkein kokonaan, puhaltakaa sammuksiin, ja antakaa sammuneen tikun savuta niin pitkään kuin se jaksaa. Älkää siis heti leyhyttäkö sitä niin viileäksi, että savuaminen lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä käy.. mutta Kerran iski kauhea vatsatauti kesken päivän. Piti melkein juosta sinne vessaan 😵 Oli pakko sitten lähteä kotiin ja koko matkan pelotti, että en pysty pidättämään kotiin asti. Kerkesinkin sitten just ja just taas kotona uudestaan vessaan.. huh.. kamala kokemus
Tällaiset tilanteet oikeastaan vain karaisevat! Ei haittaa enää käydä töissä kakalla, koska tajuaa, että pahempikin vaihtoehto on: turata tavara housuihinsa ja niistä läpi, ja joko joutua olemaan koko työpäivä kakkaisissa housuissa ja/tai joutua menemään kotiin asti niissä tuhrituissa pöksyissään. Ah, miten mielellään sitä meneekin töissä vessaan, kun tuon ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset tilanteet oikeastaan vain karaisevat! Ei haittaa enää käydä töissä kakalla, koska tajuaa, että pahempikin vaihtoehto on: turata tavara housuihinsa ja niistä läpi, ja joko joutua olemaan koko työpäivä kakkaisissa housuissa ja/tai joutua menemään kotiin asti niissä tuhrituissa pöksyissään. Ah, miten mielellään sitä meneekin töissä vessaan, kun tuon ymmärtää!
:D :D :D :D :D Tästä tuli jotenkin tosi hyvä mieli! :'D
Eihän se ole työ. Vai tunteeko joku ammattinimikkeen "kakallakävijä" tai tuntee sellaisen ?