Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Enemmän se hävettäisi housuun vääntää.
Kuule ihan samalla tavalla kuin kotonakin. Noloa hävetä normaaleja ruumiintoimintoja
Minkäslainen työnantaja tämä "kaka" oikein on ja miksi pitäisi hävetä, jos on siellä töissä?
Up. Ehdottomasti up. Tämä keskustelu on niin tärkeä vauva alustalle. Kolme vuotta vanha keskustelu kakkaamisesta on tärkeä, joten keskustellaan kakkaamisesta. Jiihaa. Miten tänään? Hankkiko ap avanne pussin? Ettei tarvitse käydä töissä vessassa.
Nyt on kakka keskustelu tulilla ja muut keskustelut poistetaan.
En kehtaakaan. Mulla on pomo jolla joku jatkuva suolistovaiva. Kiva pitää palsuja kun aina jossain kohti päivää vessassa turahtelee.
Kakkasikohan käärijä viisuisa?
Onko jo olemassa official kakka keskustelu?
Farmi kakka, salkkari kakka ja bond kakka. Mistä aloittaa keskuselu, no suolesta.
Tuleeko sinulla pieru kakan kanssa?
Voiko tekoäly oppia kakkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se hävettäisi housuun vääntää.
Samaa olin tulossa sanomaan.
Mieluummin kakkaan firman vessassa kuin kuljen koko päivän pasaset housussa.
Sivuston ylläpitäjät eivät käy paskalla ikinä, ovat ummessa ja poistavat vain keskusteluja.
Istuin töissä tänään kakalla kolme farttia ja trollasin av:lle.
Miten Sinä kehtaat käydä töissä, vaikka hengität koko ajan? Ei luonnollista toimintaa voi mitenkään hävetä.
Miten kehtaatte käydä peruskoulussa vain syömässä?
No laitan sen vessan oven lukkoon siksi ajaksi. Ei meillä toisiamme tunneta niin läheisesti, että paskanhajun perusteella tietäis kuka on käynyt.
Ymmärtämällä, että kyseessä on normaali ruumiintoiminto. Itselläni on lisäksi ollut suolisto-oireilua, olen käynyt mm. paksusuolen tähystyksessä ja ollut huolissani suolistoni terveydentilasta, koska ulosteen mukana tuli verta. Tuollaisen kokemuksen jälkeen osaa arvostaa sitä, jos perseestä tulee vain sitä itseään, eikä esim. verta. Normaali paska on juhlan aihe!
Työ ajalla nimenomaan käydään paskalla ja pyyhitään talon papereihin!