Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
81/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin työpaikan vessaan omilla rahoillani hajunpoistamissuihkeen, joka on kenenkään tietämättömissä/näkymättömissä pytyn takana.

Vasta nyt kehtaan.

Vierailija
82/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistössä on jotain ihan sekaisin jos paska ja hiki haisee kammottavalle. Paskan suhteen voisi katsoa ruokavalionsa kuntoon ja hienhajuun saa ainakin apteekista apua Bats rollonilla. Voihan sieltä apteekista kysyä jotain suolisto-ongelmiinkin jos ei ruoka valiolla taltu mutta ei ole normaalia epänormaalin voimakkaan hajuiset eritteet ihmisellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö ihmiset suoraan sängystä kouluun tai työpaikalle niin etteivät ehdi kotona tarpeitaan tekemään sillä meillä herätään paria tuntia ennen lähtöä ja on kaikki aamutoimet suoritettu. Mies syö paljon makkaroita siis lihajalosteita ja haisee ihan kamalalle välille. Minä en syö ollenkaan lihajalosteita enkä haise muuta kuin hernekeitosta korkeintaan jos olen herneitä syönyt. 

En ymmärrä, mitä se aikainen herääminen ja kotona aamukakkiminen tähän liittyy, koska normaalivatsa toimii myös aamun jälkeen, keskellä päivää,  jopa TÖISSÄ.

Vierailija
84/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin työpaikan vessaan omilla rahoillani hajunpoistamissuihkeen, joka on kenenkään tietämättömissä/näkymättömissä pytyn takana.

Vasta nyt kehtaan.

Siinä todella fiksu ihminen, ajattelee vähän jälkeensä tulevia ihmisiä eikä ole itsekäs. 

Vierailija
85/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö ihmiset suoraan sängystä kouluun tai työpaikalle niin etteivät ehdi kotona tarpeitaan tekemään sillä meillä herätään paria tuntia ennen lähtöä ja on kaikki aamutoimet suoritettu. Mies syö paljon makkaroita siis lihajalosteita ja haisee ihan kamalalle välille. Minä en syö ollenkaan lihajalosteita enkä haise muuta kuin hernekeitosta korkeintaan jos olen herneitä syönyt. 

Kaikkien suolen toiminta ei ole samanlaista kuin sinulla. Jotkut paskantavat aamuisin, toiset iltaisin. Jotkut paskantavat päivällä, jotkut paskantavat yöllä. Jotkut eivät edes paskanna päivittäin, toiset useampaan otteeseen päivässä. Oletko todella niin yksinkertainen, ettet edes tällaista asiaa ymmärrä?

Vierailija
86/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä se aikainen herääminen ja kotona aamukakkiminen tähän liittyy, koska normaalivatsa toimii myös aamun jälkeen, keskellä päivää,  jopa TÖISSÄ.

Kuinka paljon sitten syö jos pitää monta kertaa käydä paskalla päivän mittaan. En tiedä sillä sisäinen kelloni on aina ajoitettu kotioloihin ellei sitten tule vatsavaivoja jostain vääristä ruoka yhdistelmistä. 

Vierailija
87/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei pitäisi olla kenellekään yllätys, että vessassa voi haista toisinaan paska. Hajusteet ja muut peittävät vaan hajun. Kunnon jööti vaan torveen ja seuraava jonosta vääntämään sontaa.

Vierailija
88/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien suolen toiminta ei ole samanlaista kuin sinulla. Jotkut paskantavat aamuisin, toiset iltaisin. Jotkut paskantavat päivällä, jotkut paskantavat yöllä. Jotkut eivät edes paskanna päivittäin, toiset useampaan otteeseen päivässä. Oletko todella niin yksinkertainen, ettet edes tällaista asiaa ymmärrä?

Kotona paskantaessa sinne ei ole jonoa vessaan niin että jonkun tarvitsee kärsiä siitä löyhkästä. Olen niin yksinkertainen etten ymmärrä miksi minun pitää yleisissä vessoissa mennä suoraan sinne jonkun järkyttävään mädäntyneeseen paskan hajuun oksennusta pidätellen kun se ei ole viitsinyt millään keinoilla peitellä sitä hajuaan hajusteilla tai tulitikkuja raapimalla. Miksi minun pitää raapia tikkuja ensin että pystyn sinne menemään. No annat sen yksinkertaisen ihmisen sitten kärsiä kun olet niin itsekäs tai et edes haista kuinka kamalalle se haisee. Hienhaju ongelmaankaan ei kukaan hae apteekista rollonia vaan antaa vaan muiden haistella kun itsestä se tuntuu niin kivalle eikä häiritse ollenkaan niin miksi vaivautua ja tuhlata rahaa. 

Vierailija
89/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona paskantaessa sinne ei ole jonoa vessaan niin että jonkun tarvitsee kärsiä siitä löyhkästä. Olen niin yksinkertainen etten ymmärrä miksi minun pitää yleisissä vessoissa mennä suoraan sinne jonkun järkyttävään mädäntyneeseen paskan hajuun oksennusta pidätellen kun se ei ole viitsinyt millään keinoilla peitellä sitä hajuaan hajusteilla tai tulitikkuja raapimalla. Miksi minun pitää raapia tikkuja ensin että pystyn sinne menemään. No annat sen yksinkertaisen ihmisen sitten kärsiä kun olet niin itsekäs tai et edes haista kuinka kamalalle se haisee. Hienhaju ongelmaankaan ei kukaan hae apteekista rollonia vaan antaa vaan muiden haistella kun itsestä se tuntuu niin kivalle eikä häiritse ollenkaan niin miksi vaivautua ja tuhlata rahaa. 

Älä käy yleisissä vessoissa ollenkaan, niin et joudu kärsimään hirvittävistä hajuista.

Vierailija
90/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissähän on ihan paras käydä paskalla, koska siitä peräti maksetaan palkkaa. Istun pitkään ja hartaasti.

Vierailija
91/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jos on ihan pakko.

Yleensä käyn kotona.

Töissä on sumutetta, jolla voi hälventää katkua. Ymmärtäisivätpä kaikki käyttä kyseistä vaihtoehtoa.

Vierailija
92/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täänä kävin vääntää kunnon ripulipersut pönttöön ja en todellakaan käyttänyt harjaa oli roiskeita renkaaseen asti.

Vierailija
93/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täänä kävin vääntää kunnon ripulipersut pönttöön ja en todellakaan käyttänyt harjaa oli roiskeita renkaaseen asti.

Itse teen monesti käytännönpilan, eli jätän vetämättä ja suljen pelkästään luukun. Seuraava joka tulee vessaan voi ihailla suolestani työntynyttä pötkylää.

Vierailija
94/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla normaaleilla aamuvirkuilla ja aikaisin nukkumaan menevillä ihmisillä on suolen toiminta samanlainen kuin minulla ja miehellänikin on samanlainen. No eri jos päivät nukkuu ja yöt valvoo niin voihan se siinä tapauksessa olla erilaista. Jos ei kakkaa päivittain niin ei syö mitään juurikaan, on päihde riippuvainen tai sitten vain muuten outo laiha kuikelo joka ei liiku eikä syö. Onhan näitä jotka voi elää lääkkeillä ja päihteillä päivä tai viikko kausia. Löytyy ihan lähipiiristäkin. Säästyy ainakin vessapaperia ja pieni ruokalasku. 

Vierailija
95/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sano suoraan että krapula ruikku paskat. 

Vierailija
96/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tukkinut pöntön pari kertaa kun tuli niin iso jööti ja tahmee tavara vaatii paljon paperia... Vessaa vedettäessä ei tapahtunu mitään, vesi nousi ja köntti ei liikahtanutkaan. Koetin pari kertaa uudestaan ja poistuin paikalta vähin äänin...

Vierailija
97/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn, jos on ihan pakko.

Yleensä käyn kotona.

Töissä on sumutetta, jolla voi hälventää katkua. Ymmärtäisivätpä kaikki käyttä kyseistä vaihtoehtoa.

Ne sumuttimet yms. raikastajat yleensä vaan pahentavat asiaa. Ne eivät peitä paskan hajua, vaan vessassa haisee sekä paska, että joku makea esanssinen kukkaketo. Lopputuloksena on siis imelän hajuinen paska, joka on paljon hirveämpi löyhkä kuin pelkkä paskan haju.

Vierailija
98/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla normaaleilla aamuvirkuilla ja aikaisin nukkumaan menevillä ihmisillä on suolen toiminta samanlainen kuin minulla ja miehellänikin on samanlainen. No eri jos päivät nukkuu ja yöt valvoo niin voihan se siinä tapauksessa olla erilaista. Jos ei kakkaa päivittain niin ei syö mitään juurikaan, on päihde riippuvainen tai sitten vain muuten outo laiha kuikelo joka ei liiku eikä syö. Onhan näitä jotka voi elää lääkkeillä ja päihteillä päivä tai viikko kausia. Löytyy ihan lähipiiristäkin. Säästyy ainakin vessapaperia ja pieni ruokalasku. 

Mistä sinä tiedät muiden aamuvirkkujen suolen toiminnasta yhtään mitään? Vai onko sinulla tapana kysyä ihmisiltä mihin aikaan he sontivat? Sinä ja miehesi ette ole mitään paskantamisen ylijumalia, ei teidän tapanne paskantaa ole ainoa oikea tapa.

Vierailija
99/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoraan aina pöntön reunat vessa paperilla että voin istua siihen kun ei tiedä mikä tauti perse siinä on lojunut ja just tullut naimasta. Jotkut pesee jopa vehkeitään päissään yleisissä vessoissa kun on se käsisuihku missä sattuu ja suihkutettu pitkin lattioita vettä. 

Vierailija
100/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi kaikkialla käsidesiä niin sitä voi lotrata vessassa yllin kyllin hajuhaittojen minimoimiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän