Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Työhuoneeni yhteydessäkin on vessa, ei siis mitään vaikeutta. Tosin vatsani toimii aamulla ennen töihin lähtöä, joten ei ole tarvetta käydä.
Kaka Oy on hyvä työpaikka, varmaan siksi.
En kehtaakaan. Otsa ruskeena tuun usein kotiin. Onhan tää ankeeta. Välillä.
Hyvin, kiitos kysymästä.
Mikäs siinä on tuntipalkalla istuessa
Hyvin, kiitos kysymästä.
Mikäs siinä on tuntipalkalla istuessa
Helposti. Lisäksi siellä on wc-harja ja hajunpoistosuihke jos haluaa siivota jälkensä ja poistaa hajunsa.
En käykään, paskon housuihini.
Siis mistä tälläisiä häpeileviä ihmisiä sinkoaa.
Sehän on ihan normaalia ihmisellä että vessassa käydään. Ihan sama missä jos vaan pönttö löytyy, sitä vartenhan ne on.
Sinä ilmeisesti kehtaat paskoa surutta housuusi. Mikäs siinä.
Meillä käy jotkut työntekijät aulan asiakasvessassa kakalla. Kun eivät vissiin kehtaa kakata omissa toimistojensa vessoissa? Samoin jotkut postia tuovat kuriirit käyttävät asiakasvessaamme ja haju on aina
sen mukainen että oksat pois.
Todellakin käyn! Olen toimistossa töissä, ei ole kivaa istua 8h koneen ääressä toisella pakaralla. Mun vessassa tosin käy aika harvoin ketään muita, kun oon työpaikan ainut nainen. Kakan pidättäminen on epäterveellistä.
Tanskassa oli yhdessä hienossa neukkarissa vessa sellainen liukuovilla erotettu vanerikoppi. Kaikki äänet kuului aivan suoraan suureen neukkariin. Kenellekään palaverin osallistujasta ei jäänyt huomaamatta, että asiakkaan tj:llä oli pötsi sekaisin... Oli se kyllä vähän nolo juttu.
Meillä sukupuolineuraalia menoa haluavat jakkukalkkunat suunnittelivat unisex-vessat. Tätä jatkui parisen viikkoa, kun it-puolelta ne kaksi läskiä inceliä kävivät aamuiset vääntämässä es/cola/battery + fazerin siniset ripulit sinne. Kovin nopeasti palattiin mies ja naisen vessoihin takaisin.
Itse paskon silent ninjana eli käteeni.
Ei työaikana ole välttämättä kakkailla, jos syö järkevästi ja on kouluttanut suolensa toimimaan heti aamulla.
Haluan jättää oikein mahtavat hajut unisex-vessaan. Ennenkuin vedän vessan leyhyttelen kantta heiluttamalla kunnon haju. On hauska seurata, kauanko seuraava viihtyy vessassa.
Ps. myös perseesen pyyhkimisessä käytettyä likaista paperia voi leyhytellä edestakaisin tehon lisäämiseksi.
Kun olen aamulla aikaisin töissä, pieren toisten tuoleihin nousemalla samalla ylöspäin. Näin pieru imeytyy tuolin pehmusteisiin ja alkaa haista, kun tuolin omistaja istuutuu siihen.
Minä rysäytän paskan missä ja milloin vaan. Töissä rytisee välillä kovastikin. N39
Onko tuo kirjoitusasu nyt oikein vai pitäiskö lukea Kaka?
En ole koskaan kuullut kyseistä nimeä mainittavan.
Ollessani töissä liikkuvassa työssä isolla teollisuusalueella kävin asioimassa sellaisissa vessoissa joissa kävi harvoin kukaan. Esimerkiksi yhden arkiston yhteydessä on wc ja siinä isossa arkistohuoneessa ei kukaan työskente.
Viikonloput poislukien en muualla kakkaakkaan tyhmäähän se olisi omalla vapaa-ajalla käyttää siihen aikaa kun kakkaussuorituksen aikana voi nostaa palkkaakin :D
Housuunko pitäisi päästää jonkun hienohelman takia?