Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
961/1354 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin erittäin pahasta ummetuksesta. Vessassa käynti voi helposti viedä puoli tuntia, vaikka työajalla. Niinpä olenkin työkyvyttömyyseläkkeellä. Neurologini kirjoitti asiaa puoltavan lausunnon. Olen tyytyväinen eläkeläinen, vaikka olen vasta 32-vuotias.

Vierailija
962/1354 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun syö kasviksia eikä ryyppää, lopputulos on sellainen miltä sana "plötsligt" kuulostaa. Solahtaa äänettömästi upoksiin eikä jätä varpusia reunoille. Eikä pahasti haise.

Lihansyöjien uloste haisee jär-kyt-tä-väl-tä. Helpoo verrata siinä alhaalta avoimessa koppirivissä.

Voi pitää paikkansa jos ei ole ärtyvä suoli. Olen kasvissyöjä enkä käytä alkoholia, mutta jätökset todellakin haisee ja jättää jälkiä pyttyyn. Ja pakko yleensä käydä isommalla asialla useamman kerran työpäivän aikana, muuten vatsa on niin kipeä, ettei loppupäivänä pysty tekemään mitään. Onneksi meillä töissä on sentään erilliset vessat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1354 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn autolla töissä, vaikka onhan se jo aika vanha p•••a.

Vierailija
964/1354 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaattekos pieraista töissä?

Vierailija
965/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ihmiset / työntekijät pystyvät ja osaavat säädellä suolensa peristaltiikka sekä ovat harjaantuneet käyttämään sulkijalihasta.

Vaikka minulla olisi ripuli, en käy töissä kakkimassa!!

Ilmeisesti paska tulee suustasi ulos alapäån sijaan. Ainakin siltä se kuulostaa.

Vierailija
966/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi käydä töissä yleensä kakalla.

Kakkaan kotona aamulla.

Vierailija
967/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Kaka maksaa sen  verran hyvää palkkaa että kyllä häntä kelpaa palvella

968/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen hajuhan se kakka on eli so what? Ja sitäpaitsi kertovat,että erittäin Moni istui kikynsä työpaikan vessanpöntöllä tuottavuutta mukamas lisäten puheidenkin perusteella.

Vierailija
969/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat olla käymättä jos kakattaa? Kyllä naamasta näkee jos pidättää yrität. Sit sulta kysytään, mikä hätänä? Ei tässä mittää, paskahätä mut ei viitsi vessaan mennä kun paskasta lähtee haju ja sitten kaikki tietää että vessassa on käyty tarpeilla.

Vierailija
970/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
971/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaan kakattaa

joskus saatan kakata junan vessaan! tai julkiseen!!!! 

Vierailija
972/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ei käy töissä kakkosella. Muutenkin ylensä itse käyn kakalla vain joka toinen päivä. Tiedän niitäkin, jotka käyvät useasti päivässä. Taitaa olla ruokavaliossa jotain näillä pielessä. Itse syön terveellisesti ja paljon kuitupitoista, joten ruoansulatus ja suolisto on kunnossa niin ei tarvitse koko ajan siellä vessassa rampata. Varmaan myös parempi näin, että ravintoaineet ehtivät imeytymään elimistöön.[/quot

ei tarvitse olla ruokavaölion vika  on yksilöllistä tuokin.  Kaikki kai käy vessassa, näin olen ymmärtänyt. Myös töissä näin, ei kuulu mulle enää. olen eläkkeellä

Vierailija
973/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymyksen jälkeen ongelma väistyi ja ihmiset siirtyivät kotitoimistoihin kakille.

Vierailija
974/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lohduttaa että kaikki käy paskalla. ✡️😎🤩🦁ihan sama mitä syö sieltä se ulos tulee.

Vierailija
975/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän toimistossa ainoat korvausilmaventtiilit on vessoissa, eli jos vessojen ovet on esim. viikonlopun aikana kiinni niin korvausilma otetaan vessaanpöntöistä…maanantaiaamuisin hirveä löyhkä ja kärpäsiä tyhjentyneestä viemäristä vessa täynnä. Ongelma ratkaistiin poraamalla reiät vessan oveen jotta ilma vaihtuu… eli vastaus kysymykseen; meiän vessoissa ei kukaan pasko koska haju ja ääniefektit tulee asap.

Vierailija
976/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon vaihtoehtoja, kun on ibs. Työpaikan vessassa on onneksi aina tarjolla hajunpoistosuihketta.

Vierailija
977/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Paskannan painokoneelle ja päätoimittaja printtaa sen lehteemme ja väittää sitä uutiseksi.

Tämä tapahtuu joka päivä.

Vierailija
978/1354 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap sinäkin käydä työpaikan vessassa kakalla kun koko tomisto haisee paskalta kun yrität pidätellä sitä?

Vierailija
979/1354 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä housuun paskominen nolottaisi enemmän.

Vierailija
980/1354 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaakaan, joten menen munalla, kuten jo 70-luvulla koulussa ollessani opetettiin tekemään.

https://pbs.twimg.com/media/Bin7Nb0CcAAitR-?format=jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän