Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Mieluummin sinne pönttöön kun omiin housuihin joka vasta noloa olisikin. Silloin käydään kakalla kun on hätä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sinne pönttöön kun omiin housuihin joka vasta noloa olisikin. Silloin käydään kakalla kun on hätä.
Olisihan se aika ikävää jos myyjättärestä leviäisi tynkeä kakanhaju ja likaisi kaikki istuimet mihin vaan istuu kakkahousuilla :D
Kävin juuri ripuloimassa työpaikan vessassa. Kunnon aromit jäi.
Mikä siinä kun menee vaan ja töräyttää paskat pyttyyn. Kunnon pierut vielä päälle niin että raikaa. Luonnollinen asia.
Mä joskus ajattelin näin. En siis todellakaan käynyt töissä vessassa ja onnistuin pidättämään tuntikausia hätääni. Kunnes tuli sairauksia ja niihin lääkityksiä ja nyt on niin vauhdikas suolisto, että heti kun vähänkin tuntuu että on hätä, niin vessaan on päästävä heti. On noloa ja vihaan tätä, mut sellaista tää elämä nyt vaan on. Kaikki ei aina mene niin kuin haluais.
Vatsani toimi heti aamulla,kun olen kahvini juonut. Yökylässä tai 1 viikon lomalla vatsa ei toimi.Vasta kotona ja on kuin synnyttäisi kakkaa. Maailman luonnollisin asia, mutta ei tapahdu kuin kotona.
Käy arkisin vain töissä kakkosella, useamman kerran päivässä. Mua ei häiritse yhtään, säästää paperia ja vettäkin kun hoitaa hommat töissä.
Aika paljon ikävämpää olisi laskea paska housuun.
Käyn paskalla yleensä salaa naisten vessassa kun on niin paljon siistimmässä kunnossa. Usein tulee vahingossa "takalaiton" eli jarrutusjäljet jää pönttöön, enkä kerkeä siivoamaan (hektinen työ).
Harvemmin siinä on porukkaa ympärillä
Töräytän tortut pönttöön ja jätän seuraavalle kävijälle esille eli en vedä pönttöä.
Joskus tarvii käydä, eipä siinä mitään.
Käytän tarvittaessa vessaharjaa pytyssä asian jälkeen ja aina hajunsyöjäsuihketta, jota on aina vessassa työnantajan piikkiin, joten kukaan tuskin tietää millä asioilla oli 😅
Pakkohan se on! Pidättely on pc:stä.
Mä kans ihmettelen. Miksei voi kotona käydä?
joku vuosi sitten pidätelleeni vielä isompaa hätää aina kotiin asti kun koulussa tai töissä ei kehdannut käydä. Enkä edelleenkään mielelläni käy töissä p@skalla mutta silloin kun pidättely ei auta vaan hätä pvaan pahenee niin on sitä pakko käydä vessassa. Tosin etsin sitten sen yksittäisen vessan eikä niitä kopillisia. Mutta kyllä se aina jännittää josko vessa menee tukkoon, varsinkin edellisessä paikasa kun vessojen putket tuntu olevan ahtaan puolista. Se on niin kauhean noloa olla se joka tukkii pöntön x(
Paitsi, että se härskin kuulonen piereskely härnää asiakkaita kahvilan puolella.
Ap
Edistyneessä työpaikassa kirjoitti:
Joskus tarvii käydä, eipä siinä mitään.
Käytän tarvittaessa vessaharjaa pytyssä asian jälkeen ja aina hajunsyöjäsuihketta, jota on aina vessassa työnantajan piikkiin, joten kukaan tuskin tietää millä asioilla oli 😅
Ja jätät sen paskasen harjan likoon siihen pönttöön?
Ap
No ihan helposti normaali asia käy vaan